1. Богдан: 9-10 децибел це дуже багато (різниця в якості сигналу не менше як в 5-8 раз) - не займайтесь самодурством забувши шкільний курс базової фізики.
2. практично всі кавові банки ми давно познімали і замінили на більш якісні пластмассові антенни з бікубічною схемою. Крім якісніших характеристик вони не мають схильності до коррозії яка проявляється в 99% випадків десь за рік-півтора.
3. затухання навіть на якістних паяних патчкордах може становити теж 2-5 децибел. Максимальна рекомендована нами довжина кабелю від антенни до РСІ карточки - до 9 метрів. До бріджа типу dwl2100 або аналогічного за характеристиками - до 5 метрів - далі тянути витою парою хоч 100м.
Wandering
Базові ознаки якісного сигналу який можна назвати не "чудовий" а "нормальний":
1. сигнал від клієнта який не знаходиться в межах 60-79Dbm, до точки доступу є неадекватним.
2. кількість дуплікейтів повинна прямувати до нуля.
3. співвідношення signal/noice повинно бути в межах 15-30.
Нажаль жодену з цих харктеристик з допомогою дешевого клієнтського обладнання від Dlink виміряти неможливо. Ті цифирки які вимірюються в абстрактних процентах (%) не мають абсолютно нічого спільного з реаліями життя (можу якщо дуже забажаєте обгрунтувати чому).
Єдиний тест характеристик свого зєднання, що може самостійно виконати клієнт це банальний тест на те чи немає глибоких провалів на рівні стеку TCP/IP.
Код:
win-R -> cmd -> ping -n 1000 -l 2000 yes.net.ua
1. якщо ви бачите написи типу (DUP) сигнал взагалі не знаходиться в рамках життєздатності і те, що ви бачите інтернет для мене є великою несподіванкою :)
2. якщо, ви бачите, щось що не схоже на
Код:
Пакетов: отправлено = 1000, получено = 1000, потеряно = 0 (0% потерь),
значить у вас є суттєві пропажі на аппаратному рівні.
3. якщо, ви бачите що по ходу виконання ping час проходження багатьох пакетів у мс. вилазить за рамки 35-45 мс. у вас швидше за все плаваючий сигнал і незначні але присутні проблеми у радіотракті.
В вищевказаних випадках виправлення проблем(у випадку встановлення обладнання спеціалістами YES ISP або сертифікованим нами контрагентами) або точне вказання на корінь зла (при самостійному встановленні обладнання) починається з дзвінка в наш оффіс з вказанням вашого логіну і SSID точки куди в цей момент зассоційовано ваше обладнання.
Якщо сигнал окремого клієнта виходить значно гіршим 80 Дцб і несе в собі велику кількість duplicate packets створюючи значну паразитну нагрузку на точки доступу заважаючи працювати іншим людям - ми просто блокуємо на аппаратному рівні можливість зєднання такого клієнта, що лікується тільки заміною обладнання, що в свою чергу в випадку рецидивів переходить із царини мережних технологій в розряд травматологічних проблем як наслідку цілеспрямованого порушення роботи радіомережі (саме так ми сприймаємо дуже паршивий сигнал).