|
  |
|
Автор |
Повідомлення |
bolim
|
Додано: 16 грудня 2011, 14:17 |
|
З нами з: 04 серпня 2008, 03:00 Повідомлення: 32 Звідки: Коломия
Прізвище, Ім’я: Боледзюк Ігор
|
Ну, тоді: Авторизований сервісний центр "Oxy" по ремонту ноутбуків, КПК, коммунікаторів ASUS, HP (Pavilion, Compaq), Acer, Emachines, Lenovo, Toshiba, MSI, Fujitsu, Packard Bell Адреса: м. Коломия, вул. Шухевича 59-А, 2-ий поверх ТЦ "Соломон" Телефон / факс: +38 (067) 950-18-42 +38 (03433) 3-75-12 e-mail: --sc_oxy@ukr.net--Прошу зауважити, що проводиться безкоштовний гарантійний ремонт ноутбуків незалежно від місця їх придбання.
|
|
|
|
|
SPY
|
Додано: 16 грудня 2011, 14:25 |
|
|
Девелопер-недоучка :D |
|
|
З нами з: 08 грудня 2007, 03:00 Повідомлення: 4972 Звідки: Коломия
|
bolim написав: Ну, тоді: Авторизований сервісний центр "Oxy"... ОновленоЯ так розумію Ви представник oxy. Будем раді бачити відписи щодо зауважень та ваші пропозиції в темі про Оксі. Тут будемо обговорювати дільність СЦ. Тому теж заглядайте
_________________
|
|
|
|
|
bolim
|
Додано: 16 грудня 2011, 14:38 |
|
З нами з: 04 серпня 2008, 03:00 Повідомлення: 32 Звідки: Коломия
Прізвище, Ім’я: Боледзюк Ігор
|
Я хотів би запитати пані Роману більш детальніше - що саме їй неодноразово пропонували замінити у її картриджі в сервісному центрі Окcі (ми не заміняємо деталей без згоди клієнта, просто нагадуєм про таку необхідність. Клієнт не хоче - ми не міняємо). Наскільки я зрозумів, у "Яворі" за гроші клієнта замінили те, що потрібно було, і картридж почав працювати нормально знову. Може я неправий - відпишіть, будь-ласка.
|
|
|
|
|
Romcia
|
Додано: 16 грудня 2011, 14:58 |
|
З нами з: 06 листопада 2010, 18:58 Повідомлення: 323
Прізвище, Ім’я: Чарівна Фефочка
|
bolim написав: Я хотів би запитати пані Роману більш детальніше - що саме їй неодноразово пропонували замінити у її картриджі в сервісному центрі Окcі (ми не заміняємо деталей без згоди клієнта, просто нагадуєм про таку необхідність. Клієнт не хоче - ми не міняємо). Наскільки я зрозумів, у "Яворі" за гроші клієнта замінили те, що потрібно було, і картридж почав працювати нормально знову. Може я неправий - відпишіть, будь-ласка. bolim, ми заправлялись постійно тільки в сц OXY, і кожного другого разу нас ставили перед фактом, що щось є поломане тому треба замінити чи полагодити за окремий кошт клієнта (звісно мене). А у Яворі вже який раз заправляють, і все добре. Нічого не ламається, нічого не потрібно ремонтувати ані замінювати. Принтер чудово друкує.
_________________ Компанія Google дала мені більше, ніж школа та університет.
|
|
|
|
|
nachtigall
|
Додано: 16 грудня 2011, 15:50 |
|
З нами з: 25 січня 2008, 03:00 Повідомлення: 57
|
Якщо щось зламається - несіть у F1 і не шукайте собі гємору на здорову голову. Там файні хлопці які добре знають свою справу. Кіко разів туди носив своє залізо, завжди ремонтували оперативно, добре і надовго та й ціни приємно вражають. П.С. Якщо ви довго думаєте в який сервісний центр нести зламану тачку і ніяк не можете визначитись, довбаніть раз молоком по компу і проблема з вибором відпаде. Комп'ютерне сміття ніякий сервісний центр не збере до купи
|
|
|
|
|
Romcia
|
Додано: 16 грудня 2011, 17:00 |
|
З нами з: 06 листопада 2010, 18:58 Повідомлення: 323
Прізвище, Ім’я: Чарівна Фефочка
|
nachtigall написав: Якщо щось зламається - несіть у F1 і не шукайте собі гємору на здорову голову. Там файні хлопці які добре знають свою справу. Кіко разів туди носив своє залізо, завжди ремонтували оперативно, добре і надовго та й ціни приємно вражають. П.С. Якщо ви довго думаєте в який сервісний центр нести зламану тачку і ніяк не можете визначитись, довбаніть раз молоком по компу і проблема з вибором відпаде. Комп'ютерне сміття ніякий сервісний центр не збере до купи F1 справді класний центр. Ремонтує все й справді оперативно швидко І не сварять якщо 20 разів на день телефонуєш до них, бо знову жіноча рука зробила не те, чи не той гудзик натиснула
_________________ Компанія Google дала мені більше, ніж школа та університет.
|
|
|
|
|
bolim
|
Додано: 16 грудня 2011, 17:56 |
|
З нами з: 04 серпня 2008, 03:00 Повідомлення: 32 Звідки: Коломия
Прізвище, Ім’я: Боледзюк Ігор
|
Романа, напишіть, будь ласка, якщо не тут, то на адресу --sc_oxy@ukr.net--, від кого здавались картриджі, і приблизно коли. Це потрібно для того, щоб перевірити якість роботи працівників сервісного центру. --sc_oxy@ukr.net-- - адреса для листів клієнтів сервісного центру ОКСІ щодо якості обслуговування. Просимо повідомляти про всі Ваші претензії та суперечливі ситуації. Кожен лист буде розглянуто і надано відповідь. Так як кількість клієнтів нашого сервісного центру дуже велика, без претензій обійтись неможливо. Але спільними зусиллями ми можемо звести їх до мінімуму.
|
|
|
|
|
Romcia
|
Додано: 16 грудня 2011, 18:29 |
|
З нами з: 06 листопада 2010, 18:58 Повідомлення: 323
Прізвище, Ім’я: Чарівна Фефочка
|
bolim написав: Романа, напишіть, будь ласка, якщо не тут, то на адресу --sc_oxy@ukr.net--, від кого здавались картриджі, і приблизно коли. Це потрібно для того, щоб перевірити якість роботи працівників сервісного центру. --sc_oxy@ukr.net-- - адреса для листів клієнтів сервісного центру ОКСІ щодо якості обслуговування. Просимо повідомляти про всі Ваші претензії та суперечливі ситуації. Кожен лист буде розглянуто і надано відповідь. Так як кількість клієнтів нашого сервісного центру дуже велика, без претензій обійтись неможливо. Але спільними зусиллями ми можемо звести їх до мінімуму. Персонал oxy прекрасно знає цю ситуацію. Ми говорили і з директором і з людьми які приймають замовлення (ну говорили - це легко сказано), а результату ніякого. Якщо вживу не вдалось знайти виходу, то наврядче проблема вирішиться після написання емейлу. Легше піти до конкурентів, коли з ними таких проблем і питань не виникає
_________________ Компанія Google дала мені більше, ніж школа та університет.
|
|
|
|
|
bolim
|
Додано: 16 грудня 2011, 18:55 |
|
З нами з: 04 серпня 2008, 03:00 Повідомлення: 32 Звідки: Коломия
Прізвище, Ім’я: Боледзюк Ігор
|
Невже так важко привести факт (від кого, і хоч приблизно коли)? Зрозумійте, що без цього ваші слова - просто висловлювання, і нічого більше. Ми ж вас не покараємо за справедливу критику, правда? І всім читачам форуму буде цікаво прочитати, як ми визнаємо свої помилки...
|
|
|
|
|
nachtigall
|
Додано: 16 грудня 2011, 19:57 |
|
З нами з: 25 січня 2008, 03:00 Повідомлення: 57
|
bolim написав: Невже так важко привести факт (від кого, і хоч приблизно коли)? Зрозумійте, що без цього ваші слова - просто висловлювання, і нічого більше. Ми ж вас не покараємо за справедливу критику, правда? І всім читачам форуму буде цікаво прочитати, як ми визнаємо свої помилки... Чого ти причепився? Сказано ж, що телефонували директору тоді коли ця штука задрала і все, крапка. Нафіга все далі розсосолювали? Таке враження, що ти навмисне хочеш це гавно назовні витягнути, щоб облити когось ним. Конфлікт вичерпаний, послугами Оксі Романна не користується і вже немає претензій до них, так само і Оксі Романну забуло і всі давольні. Мір, дружба, жвачька.
_________________ Vita sine libertate, nihil
|
|
|
|
|
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість |
|
|
|
Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
|
|
|