 |
  |
|
Автор |
Повідомлення |
Jovan
|
Додано: 15 липня 2009, 16:21 |
|
З нами з: 19 січня 2008, 03:00 Повідомлення: 627
|
Цитата: Pashtet пише: "і будуть комори твої переповнені ситістю, а чавила твої будуть переливатись вином молодим! " Прип 3:10
Про яке вино тут йдеться ? Що виливається з сокодавки? Це не підгрунтя?
Ну ладно востаннє.
Я дивився цей уривок ще вчора, там не просто чавило і зовсім ніяка не сокодавка, а виноробний пристрій, там є спеціальне слово. Зараз не можу вам дати тут оригінальний текст, бо не маю на роботі грецького тексту старого завіту.
Знаєте як вино робиться?
Це книга приповідок, тому переклад поетичний. Не будуть же Вам писати "виноробний пристрій"... А візьмете підстрочник чи текст грецький і словник і узріте.
А взагалі то Павло класно написав:
"16 Тож, хай ніхто вас не судить за їжу, чи за питво, чи за чергове свято, чи за новомісяччя, чи за суботи,
17 бо це тінь майбутнього, а Тіло - Христове."
|
|
 |
|
 |
Jovan
|
Додано: 15 липня 2009, 16:27 |
|
З нами з: 19 січня 2008, 03:00 Повідомлення: 627
|
Цитата: Pashtet пише:
Ага, щоб люди напились і грішили... Майте страх Божий.
Читайте Слово
9. Коли ж покуштував староста воду, що на вино обернулась, — а не знав же, звідки воно взялося: слуги лише знали, котрі води зачерпнули були, — то закликав староста молодого
10. і до нього мовив:; “Всяк чоловік добре вино спершу подає, а гірше, — як уп’ються. Ти ж приховав добре вино аж он по сю пору”.
Добре вино яким упиваються, то що таке? Я не знаю скільки соку треба випити.
А щодо значення вина в Старому зАвіті раджу проаналізувати кожен стих, а ще краще грецький.
Ніхто не каже пити літру, але "вино веселить серце чоловіка" памятаєте з Псальма?:)
Цитата: Pashtet пише:
Я до совісті апелюю припускаючи двоякість трактовки. Ви ж самі сказали, що ці питання дискусійні і не мають однозначного твердження. Якщо вибирати між квасним хлібом і бродженим вином , і прісним хлібм і небродженим вином, то думаю тут треба відчути загальний настрій апостольського вчення, і от що пише Павло до Коринтян.
"Тому святкуймо не в давній розчині, ані в розчині злоби й лукавства, але в опрісноках чистости та правди!" 1 Кор 5:8
Бачите з чим порівнюється розчина, тобто закваска, а з чим опрісноки? От і вибирайте. І тут апеляції до совісті не зайві, бо Святих Дух діє через совість.
Щасливого й Вам пів-літа. А що то за відпустка якщо не секрет, і яка у вас робота? Це так, для загальної інформації.
Я Вам вище приводив слова того ж Павла про Євхаристію, де він говорить про квашений хліб. Читайте уважніше.
А в цьому уривку воно вжито в переносному значенні "але в опрісноках (хлібі) чистоти і правди", знаєте що таке переносне значення?
Настрій апостольський відчували всі ранні християни краще ніж Ви в разів 500, тому беріть приклад із них.
Працюю в Католицькому Університеті, чому ж секрет.
|
|
 |
|
 |
Pashtet
|
Додано: 15 липня 2009, 16:35 |
|
З нами з: 03 грудня 2007, 03:00 Повідомлення: 313 Звідки: Коломия
|
Цитата: Jovan пише:
Я дивився цей уривок ще вчора, там не просто чавило і зовсім ніяка не сокодавка, а виноробний пристрій, там є спеціальне слово. Зараз не можу вам дати тут оригінальний текст, бо не маю на роботі грецького тексту старого завіту.
Чавило це чавило.... Англійський текст - прес. А у вас словник якого видання ?
Цитата: Jovan пише:
"16 Тож, хай ніхто вас не судить за їжу, чи за питво, чи за чергове свято, чи за новомісяччя, чи за суботи,
17 бо це тінь майбутнього, а Тіло - Христове."
А де там сказано хто правий а хто ні ? Там йдеться про те, щоб ніхто не осуджував.
Чи то за дотримання суботи, чи то за недотримання.
|
|
 |
|
 |
Jovan
|
Додано: 15 липня 2009, 16:39 |
|
З нами з: 19 січня 2008, 03:00 Повідомлення: 627
|
Цитата: Pashtet пише:
Чавило це чавило.... Англійський текст - прес. А у вас словник якого видання ?
В мене Bible Works 8. Де є все щоб працювати із Біблією всі грецькі і єврейські тексти, морфологічні словники і ше всякі штучки.
Цитата: Pashtet пише:
А де там сказано хто правий а хто ні ? Там йдеться про те, щоб ніхто не осуджував. Чи то за дотримання суботи, чи то за недотримання.
Хочете, можете хоч обрізатись. У християн зпершого століття є традиція збиратись в перший день тижня. Не хочете, не дотримуйтесь. Але перестаньте бути рабами букви.
|
|
 |
|
 |
Pashtet
|
Додано: 15 липня 2009, 16:46 |
|
З нами з: 03 грудня 2007, 03:00 Повідомлення: 313 Звідки: Коломия
|
Цитата: Jovan пише:
Читайте Слово
9. Коли ж покуштував староста воду, що на вино обернулась, — а не знав же, звідки воно взялося: слуги лише знали, котрі води зачерпнули були, — то закликав староста молодого
10. і до нього мовив:; “Всяк чоловік добре вино спершу подає, а гірше, — як уп’ються. Ти ж приховав добре вино аж он по сю пору”.
Добре вино яким упиваються, то що таке? Я не знаю скільки соку треба випити.
А щодо значення вина в Старому зАвіті раджу проаналізувати кожен стих, а ще краще грецький.
Ніхто не каже пити літру, але "вино веселить серце чоловіка" памятаєте з Псальма?
Але коли Христос зробив чудо, то все ж таки розрізнили, значить не упились))) Я не кажу, що в Ізраїлі не робили чи не пили алкоголю, про це часто йдеться, але подивіться як характеризується вино.
"Не дивись на вино, як воно рум'яніє, як виблискує в келіху й рівненько ллється, кінець його буде кусати, як гад, і вжалить, немов та гадюка,пантруватимуть очі твої на чужі жінки, і серце твоє говоритиме дурощі... " Прип 23:31-33
Соломон пише не те щоб пити, а навіть не дивитись!!! Христос міг зробити таке вино, яке веде до гріха?
А нарахунок того, що серце веселить розповім свій особистий досвід. Я довго не міг зрозуміти цей текст, але одного разу мене вгостили чистим соком, але не наших сортів і з молдавії. Там не було ні краплі цукру, але той сік не можливо було пити не розбавивши, настільки солодкий він був. І після двох кружок того соку у мене рум"янець до вечора був, і настрій теж. Так що веселити може не лише броджене вино.
|
|
 |
|
 |
Jovan
|
Додано: 15 липня 2009, 16:52 |
|
З нами з: 19 січня 2008, 03:00 Повідомлення: 627
|
Цитата: Pashtet пише:
Але коли Христос зробив чудо, то все ж таки розрізнили, значить не упились))) Я не кажу, що в Ізраїлі не робили чи не пили алкоголю, про це часто йдеться, але подивіться як характеризується вино.
От шо Ви крутите?
Я розумію шо у Вашій спільноті діє антиалкогольна програма. Це притаманно багатьом протестанським течіям на теренах колишнього СРСР. Але ж не виривайте з Біблії цитати і не кажіть що всі не праві. У всьому має бути міра, і в вині теж. Ніхто не заперечує.
Згадайте як казали про Христа що п"є вино, забули?
Про Кану також подумайте, там яскравий контекст весілля. Там було присутнє вино, вино з вмістом алкоголю якшо вам так ясніше. Тому то староста і каже що добре вино дають на початок щоб впились, а тут опа воно в кінці. Якраз таке добре - яким впиваються.
Я не виправдовую алкоголізм, але це патологія. Як і робити Біблію засобом антиалкогольної кампанії.
Міра повинна бути, ось що вчить Біблія.
|
|
 |
|
 |
Jovan
|
Додано: 15 липня 2009, 16:53 |
|
З нами з: 19 січня 2008, 03:00 Повідомлення: 627
|
Все, я бесіду закінчив. Папа.
|
|
 |
|
 |
Pashtet
|
Додано: 15 липня 2009, 17:00 |
|
З нами з: 03 грудня 2007, 03:00 Повідомлення: 313 Звідки: Коломия
|
Цитата: Jovan пише:
Хочете, можете хоч обрізатись. У християн зпершого століття є традиція збиратись в перший день тижня. Не хочете, не дотримуйтесь. Але перестаньте бути рабами букви.
З цього тексту я розумію, що я не маю права вас осуджувати за неділю. А якщо я обріжусь, то ви мене не маєте права осудити.
От і все . А що до традиції , то якщо вибирати між традицією і заповіддю Бога, вічним і незмінним Законом, то самі подумайте.
Заповіді лежали в ковчезі завіту, який був зроблений на зразок небесного.
Цитата: Jovan пише:
Настрій апостольський відчували всі ранні християни краще ніж Ви в разів 500, тому беріть приклад із них.
З апостольських учнів лише Варнава був євреєм, всі решта навернені з язичників. І більшість навернених були з язичників, які звикли святкувати язичницький день сонця. Тому вони і внесли свої звичаї в християнство. А Бог Який дав суботу в 10 заповідях залишається НЕЗМІННшМ.
|
|
 |
|
 |
Jovan
|
Додано: 15 липня 2009, 17:57 |
|
З нами з: 19 січня 2008, 03:00 Повідомлення: 627
|
Пишу Вам вже з дому і точно в останнє, бо вже рушаю.
Цитата: Pashtet пише:
З цього тексту я розумію, що я не маю права вас осуджувати за неділю. А якщо я обріжусь, то ви мене не маєте права осудити. От і все . А що до традиції , то якщо вибирати між традицією і заповіддю Бога, вічним і незмінним Законом, то самі подумайте. Заповіді лежали в ковчезі завіту, який був зроблений на зразок небесного.
Ні, то скоріше я Вас не маю права осуджувати за суботу, бо це тінь, що минає.
Це стосується і Старого і Нового Завіту, Старий це тінь Нового Завіту в Крові і Тілі Ісуса Христа. А Ви заради Закону старого нехтуєте законом новим, називаючи його "символом". І зрозуміти не можете, що суть справи не в букві, не в суботі. Бо субота це не день, для християнина неділя це "субота". Це день Воскресіння Христа, без якого вся віра наша нічого не вартує.
Цитата: Pashtet пише:
З апостольських учнів лише Варнава був євреєм, всі решта навернені з язичників. І більшість навернених були з язичників, які звикли святкувати язичницький день сонця. Тому вони і внесли свої звичаї в християнство. А Бог Який дав суботу в 10 заповідях залишається НЕЗМІННшМ.
Тримайтеся закону єврейського, можете обрізатись. Я вже казав Вам. Я християнин, тому триматимусь закону християнського.
|
|
 |
|
 |
Grindex
|
Додано: 15 липня 2009, 23:33 |
|
З нами з: 07 липня 2008, 03:00 Повідомлення: 742 Звідки: Padova, Italia
|
Анекдот в тему:
Після смерті, перед райськими воротами зустрічається адвентист, католик та православний.
Їх по черзі запрошують відповідати за свої земні вчинки, першим заходить католик, через годину виходить і б"є себе в груди каючись:
- Ой і дали ж ми маху з непогрішимістю папи, і з сльозами залишає чесну братію.
другим заходить православниний. Проходить година і він також виходить б"ючи себе в груди та смикаючи себе за волосся:
- Ох і і дали ж ми маху з почитанням ікон.
Заходить адвентист. годину не має другу нема, третю нема. З шумом розкриваються двері з яких виходить Ісус зі словами
- Ні, я так не можу...
З-заді повільно та смеренно виходить адвентист з Святим Письмом в руках вказуючи на якусь цитату, і лагідно так промовляє:
- Ну що тут не зрозуміло? Тут же все написано.
|
|
 |
|
 |
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість |
|
|
|
Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
|
|
 |