 |
  |
|
Автор |
Повідомлення |
Jovan
|
Додано: 12 липня 2009, 16:08 |
|
З нами з: 19 січня 2008, 03:00 Повідомлення: 627
|
Цитата: Pashtet пише:
Скажіть де я писав, що у нас немає керівників ? Я веду до того, що беззаконник, який засяде в храмі і буде видавати себе за бога , і який буде примушувати світ поклонитись звірині, буде мати в руках законодавчу, виконавчу і судову владу. От і все... Це не хаотичні єресі , а система , яка буде підтримуватись владою.... А ви мене в лукавстві звинувачуєте Дуже щасливий
А хто зараз видає себе за Бога? Не підкажете? Бо я не знаю.
|
|
 |
|
 |
Jovan
|
Додано: 12 липня 2009, 16:35 |
|
З нами з: 19 січня 2008, 03:00 Повідомлення: 627
|
Цитата: Pashtet пише:
Нарахунок того , з якого століття хрестять дітей не має значення, я розглядаю ранньо-християнську церкву тільки в період життя апостолів, і в контексті того що нам залишили суто апостоли.Все решта не має того авторитету що Біблія. І на всіх соборах , все ж таки стало страху Божого не додати в біблійний канон книги отців церкви... Бог залишив Біблію недоторканою .
То значить ворота пекельні таки здолали Церкву. Раз для Вас після апостолів вже нічого не авторитет. Але для Вас Ваші настаники мають все ж більший авторитет - більший ніж скажімо Ігнатій Теофорос (єпископ Антиохії) - учень Іоана - апостола. Адже своє трактування Біблії Ви теж не самі придумали, а отримали від своїх вчителів. Ну знаєте мені справді авторитетніше, що говорить учень апостола, який загинув мученицькою смертю ніж засновник адвентистів. От авторитетніше і все.
От подивіться: Ігнатій Теофорос (Богоносець) став єпископом Антиохії відразу після Петра в 68 році, а загинув в 107 році. Тобто він був єпископом ще за життя свого вчителя - Іоана Богослова - апостола. Чи він вже помилявся? Як Ви вважаєте. Почитайте, що він пише до римлян : "шгнатий Богоносец церкви, помилованной величием Всевышнего Отца и единого Сына Его шисуса Христа, возлюбленной и просвещенной по воле Того, Которому благоугодно все, совершившееся по любви шисуса Христа, Бога нашего, - церкви, председательствующей в столице области римской, богодостойной, достославной, достоблаженной, достохвальной, достовожделенной, чистой и первенствующей в любви, Христоименной, Отцеименной, которую и приветствую во имя шисуса Христа Сына Отчаго; к тем, которые по плоти и духу соединены между собою во всякой заповеди Его, нераздельно получили полноту благодати Божией, чистым от всякого чуждого цвета, желает премного радоваться во шисусе Христе, Боге нашем. "
В першому столітті він пише вже про "председательствующую" церкву Риму. Про головуючий статус її. Це було від початку християнства. Ви - адвентисти - це визнаєте? Ні. А чому? Невже Ви думаєте, що через 2000 років ви є кращими християнами від учнів апостолів? Від людей, які знали ще живих свідків Христа?
На рівні із посланнями апостолів перші християни читали і послання отців Церкви - історичний факт. Але потім цими ж отцями було визначено канон Біблії - довга суперечка була навколо Апокаліпсису і він ще довго ставився під сумнів. Дух Святий попровадив св. отців коли вони визначали список канонічних книг, а Ви їх навіть християнами не вважаєте. Для Вас це суперечки не становить?
|
|
 |
|
 |
Jovan
|
Додано: 12 липня 2009, 17:58 |
|
З нами з: 19 січня 2008, 03:00 Повідомлення: 627
|
Цитата: Pashtet пише:
«Вопрос. Каким днём недели является суббота? Ответ. Суббота – седьмой день недели, день покоя. Вопрос. Почему мы соблюдаем воскресенье в место субботы? Ответ. Мы соблюдаем воскресенье в место субботы, потому что Католическая церковь на Лаодикийском соборе (336 г.н.э.) перенесла святость субботнего дня на воскресенье». (Св. Питер Гайерманн. Катехизис Католических доктрин для новообращённых, 2-е издание, 1910, с. 50).
Спеціально перевірив цю цитату. По перше імя автора гугл находить тільки два-три рази і виключно в контексті ось такої полеміки по суботі.
По-друге - Лаодикійський собор був в 343 році (найбільш ймовірно).
Він не переносив суботи на неділю, а забороняв християнам збиратись в суботу. Це різні речі. Це було повязано з тим, що дехто з християн тримався юдейської традиції. Тим паче собор є помісним, значить це було локальне явище.
Ось правило із поясненнями або Зонара або Вальсамона:
29. Не подобает христианам иудействовать и в субботу праздновать, но делать им в сей день, - а день воскресный преимущественно праздновать, если могут, как христианам. Если же обрящутся иудействующие, то да будут анафема от Христа.
С дней апостольских христиане праздновали первый день недели, т. е. воскресенье вместо субботы (Деян. 20:7; 1 Кор. 16:2), собираясь в этот день для молитвы. Ап. правила 7, 64, 70, 71 указывают на несовместимость христианского празднования воскресенья с празднованием субботы, которое настоящее правило называет иудействованием. Правило указывает, что воскресный день надо христианам проводить в молитве "аще могут," объясняя, что иудействование отлучает от Христа.
|
|
 |
|
 |
Pashtet
|
Додано: 12 липня 2009, 21:55 |
|
З нами з: 03 грудня 2007, 03:00 Повідомлення: 313 Звідки: Коломия
|
Цитата: Jovan пише:
Христос сказав Петру, що Він заснує Церкву і ворота пекельні її не здолають
Тут не написано про католицьку церкву... Пекельні ворота не здолали церкву навіть тортурами інквізиції...
Цитата: Jovan пише:
Але Церква існувала завжди
Я теж так кажу. Лиш питання про яку церкву йде мова.
Цитата: Jovan пише:
Але Церква існувала завжди починаючи з дня пятидесятниці її діяння видно і цього немає чого приховувати. Чи Ви може будете стверджувати, що мученики перших століть це була не Церква? Римські катакомби це не Церква?
Мученики всіх часів це герої віри, незалежно від віросповідання... Я не казав що це не церква.... В знову приписуєте мені те чого я не казав. Чи ви думаєте що я маю щось проти людей які ходять до інших церков ? Ми говоримо про вчення і прочистоту науки...
Цитата: Jovan пише:
Бо з Ваших слів виходить, що після апостолів Церкви зникла.
Знову ж таки я цього не казав , але вважаю що доктринальний взірець був за днів апостолів.
|
|
 |
|
 |
Pashtet
|
Додано: 12 липня 2009, 22:06 |
|
З нами з: 03 грудня 2007, 03:00 Повідомлення: 313 Звідки: Коломия
|
Цитата: Jovan пише:
Я розумію що Ви не можете по іншому виправдати виникнення вашої громади, але якщо б ви поцікавились більше життям ранньої Церкви, то мабуть покинули б адвентистів.
У кожного своя думка. А я вважаю, що якби ви менше дивились на людей, а більше зосердились на Святому Письмі, а не на переданнях, проти яких і Христос виступав, то ви би перейшли до адвентистів :D
Цитата: Jovan пише:
В Церкві існує постійне апостольське спадкоємство, якого у вас нема.
А хто це затвердив, що у вас є а у нас нема ? Це чисто ваші фантазії.
Цитата: Jovan пише:
Про неділю, знайдіть самі, це не важко.
Допоможіть, бо не можу.... Христос воскрес в неділю, але де в Біблії постанова святкувати неділю замісь суботи ? Це ж важлива річ! Чому ні Христос ні апостоли ніде про це не сказали ? А заповідь про суботу, це одна з десяти , які Бог дав людині(а не лише євреям), на рівні з такими заповідями як "не кради", "не вбивай" та іншими.
|
|
 |
|
 |
Pashtet
|
Додано: 12 липня 2009, 22:14 |
|
З нами з: 03 грудня 2007, 03:00 Повідомлення: 313 Звідки: Коломия
|
QUOTE]Jovan пише:
А про знак хреста, то його робили перші християни коли йшли на муки, і так виявляли свою приналежність до Церкви. Ви ж відкидаєте взагалі думку про перших християн.[/QUOTE]
Це неперевірена інформація, яку неможливо ні спростувати ні підтвердити... Будь-ласка аргументуйте словами з Біблії... Перші християни для мене взірець. Я їх не відкидаю....
Цитата: Jovan пише:
Бліьшість того що Ви називаєте молитвами до Богородиці, є гімнами і прославленнями.
Ну це вже вибачте, просто важко коментувати. В молитвеннику є молитва до пресвятої богородиці... Зауважте що Бог Святий , а Марія пресвята. А папи і патріархи святійші і пресвятійші!!!!! То вони себе не несуть вище Бога ?
Цитата: Jovan пише:
Але як на те пішло, то в Біблії немає згадки про те, що Христос заснував Адвентистів сьомого дня Якщо Ви так тримаєтесь букви
Це суто назва.... навіщо передьоргувати ?
Цитата: Jovan пише:
Чи Ви памятаєте як Христос сказав, що Дух відкриє нам ще більше ніж Він? Християнство це не віра "книги", віра в Живого Бога який і далі відкриває себе своїм учням.
Відкрити більше це одне , а скасовувати постанови Божі Святий Дух не може, Бог Сам Собі не суперечить...
|
|
 |
|
 |
Pashtet
|
Додано: 12 липня 2009, 22:34 |
|
З нами з: 03 грудня 2007, 03:00 Повідомлення: 313 Звідки: Коломия
|
QUOTE]Jovan пише:
А тепер проаналізуйте ці цитати. Вони всі є в контексті синагоги Павло проповідував там перед юдеями, бо в неділю вони б туди не прийшли. [/QUOTE]
Там говориться і про юдеїв і про гелленів. І спасіння перше юдеям, а потів геленам, тому Павло починав проповідь з юдеїв. Але чому він їх не переучував щоб в неділю збиратись? І там написано, що на наступну суботу зібралось майже ціле місто, а то було не в Ізраїлі. Чому не зібрались наступного дня, а чекали суботи?
Цитата: Jovan пише:
А тепер знайдіть те, коли збирались самі християни на трапези. В перший день тижня! В неділю. В день Воскресіння Господа. Коли була Пятидесятниця?
Я не кажу що всі події мали відбуватись лише по суботах. А якщо трапеза була в понеділок ? Вони на трапезу збирались щоденно. Тут святий день нідочого. В старозавітньому Ізраїлі теж були свята які припадали на неділю, але це не впливало на заповідь, яку Бог Своїм перстом написав.
Цитата: Jovan пише:
А хто зараз видає себе за Бога? Не підкажете? Бо я не знаю.
Той хто заявляє, що має право міняти Божі постанови...
Цитата: Jovan пише:
То значить ворота пекельні таки здолали Церкву. Раз для Вас після апостолів вже нічого не авторитет. Але для Вас Ваші настаники мають все ж більший авторитет - більший ніж скажімо Ігнатій Теофорос (єпископ Антиохії) - учень Іоана - апостола. Адже своє трактування Біблії Ви теж не самі придумали, а отримали від своїх вчителів. Ну знаєте мені справді авторитетніше, що говорить учень апостола, який загинув мученицькою смертю ніж засновник адвентистів. От авторитетніше і все.
От подивіться: Ігнатій Теофорос (Богоносець) став єпископом Антиохії відразу після Петра в 68 році, а загинув в 107 році. Тобто він був єпископом ще за життя свого вчителя - Іоана Богослова - апостола. Чи він вже помилявся? Як Ви вважаєте. Почитайте, що він пише до римлян : "шгнатий Богоносец церкви, помилованной величием Всевышнего Отца и единого Сына Его шисуса Христа, возлюбленной и просвещенной по воле Того, Которому благоугодно все, совершившееся по любви шисуса Христа, Бога нашего, - церкви, председательствующей в столице области римской, богодостойной, достославной, достоблаженной, достохвальной, достовожделенной, чистой и первенствующей в любви, Христоименной, Отцеименной, которую и приветствую во имя шисуса Христа Сына Отчаго; к тем, которые по плоти и духу соединены между собою во всякой заповеди Его, нераздельно получили полноту благодати Божией, чистым от всякого чуждого цвета, желает премного радоваться во шисусе Христе, Боге нашем. "
Ми всі щось отримали кожен від своїх вчителів, і я і ви. Ви ж не будете стверджувати, що самі без нікого все осягнули... Щодо цитати Ігнатія Теофороса - чудова цитата, думаю що він був прекрасним християнином, але вибачте, написано, що проклятий, хто покладається на людину. І апостол Павло каже , що навіть якби і ангел говорив не те, що вони (апостоли), то анафема на нього. Я в деяких речах можу бути незгідний і з вчителями моєї церкви... Слово БОже - єдиний авторитет!
|
|
 |
|
 |
Jovan
|
Додано: 12 липня 2009, 22:37 |
|
З нами з: 19 січня 2008, 03:00 Повідомлення: 627
|
Не бачу сенсу цій дискусії. Вчіть історію Церкви. Ще Аристотель казав, ми помиляємось від незнання.
Подивіться як Ви самі собі перечите:)
Цитата: Pashtet пише:
Тут не написано про католицьку церкву... Пекельні ворота не здолали церкву навіть тортурами інквізиції...
Цитата: Pashtet пише:
Це суто назва.... навіщо передьоргувати ?
|
|
 |
|
 |
Jovan
|
Додано: 12 липня 2009, 22:38 |
|
З нами з: 19 січня 2008, 03:00 Повідомлення: 627
|
Цитата: Pashtet пише:
Ми всі щось отримали кожен від своїх вчителів, і я і ви. Ви ж не будете стверджувати, що самі без нікого все осягнули... Щодо цитати Ігнатія Теофороса - чудова цитата, думаю що він був прекрасним християнином, але вибачте, написано, що проклятий, хто покладається на людину. І апостол Павло каже , що навіть якби і ангел говорив не те, що вони (апостоли), то анафема на нього. Я в деяких речах можу бути незгідний і з вчителями моєї церкви... Слово БОже - єдиний авторитет!
Звичайно я не сам все осягнув, але мої вчителі це апостоли і отці Церкви від перших віків християнства.
А Ви почитайте Ігнатія більше в нього багато цікавого. Куда цікавіше ніж у Елен Уайт. Він був учнем Іоана:)))
|
|
 |
|
 |
Jovan
|
Додано: 12 липня 2009, 22:41 |
|
З нами з: 19 січня 2008, 03:00 Повідомлення: 627
|
Цитата: Pashtet пише:
А хто це затвердив, що у вас є а у нас нема ? Це чисто ваші фантазії.
про це писав вже Ігнатій Теофорос. вчіть історію.
|
|
 |
|
 |
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість |
|
|
|
Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
|
|
 |