Strict Standards: Non-static method phpbb_feed_factory::init() should not be called statically in /var/www/html/feed.php on line 66 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/feed.php on line 173: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/feed.php:66) [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/feed.php on line 174: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/feed.php:66) Форум Коломия ВЕБ Порталу2010-01-21T22:41:02+03:00https://forum.kolomyya.org/feed.php?f=62&t=1262010-01-21T22:41:02+03:002010-01-21T22:41:02+03:00https://forum.kolomyya.org/viewtopic.php?t=126&p=743070#p743070Може то ви не в той поїзд сілиш :D
]]>2010-01-21T14:22:44+03:002010-01-21T14:22:44+03:00https://forum.kolomyya.org/viewtopic.php?t=126&p=743044#p743044Туалети бруднючі, радіо не працювало жодного разу. лампочки працювали!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! А білизну дають запаковану але при відкритті вона або волога або брудна або з волоссям....гидота.... я зазвичай свою беру
]]>2010-01-21T04:48:15+03:002010-01-21T04:48:15+03:00https://forum.kolomyya.org/viewtopic.php?t=126&p=743016#p743016Quote:
Я останній раз їхав в купе покягом Одеської залізниці... десь 10-ть років тому. Не знаю як там у Европах, але іхалося і туда, і сюда нормально (якщо не зважати на пиячків у сусідньому купе).
І що, тепер білизну суху більше в мішечки не запаюють? І кондиціоенри не працюють? І туалети весь час брудні або закриті? І радєйкі не роблє? І лямпочки не світє? І вікна "закриті на вічну полярну зиму"?
]]>2010-01-20T22:36:49+03:002010-01-20T22:36:49+03:00https://forum.kolomyya.org/viewtopic.php?t=126&p=742999#p742999Quote:
exp пише: чи відбулися за цей час якісь зміни на УкрЗалізниці... хто часто їздить розкажіть...
ЖАХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХ!!!!!!!!!!!! Більше нема слів, я беру купе і жодного разу не можу похвалити чи принаймі сказати що нормальний вагон, щоказати про плацкарт. Цитую 95 квартал :"Наши поезда самые поездаты поезда в мире!!!!!"
]]>2010-01-20T19:50:03+03:002010-01-20T19:50:03+03:00https://forum.kolomyya.org/viewtopic.php?t=126&p=742986#p742986
Комусь знадобиться... :cl:
]]>2008-12-13T13:50:07+03:002008-12-13T13:50:07+03:00https://forum.kolomyya.org/viewtopic.php?t=126&p=693802#p693802ТУТ >>>
]]>2008-12-13T12:04:46+03:002008-12-13T12:04:46+03:00https://forum.kolomyya.org/viewtopic.php?t=126&p=687573#p687573У гори повезе «Карпатський трамвай» Повний маршрут із зупинками «Карпатський трамвай» зазвичай проходить за вісім годин — від 10:00 до 18:00. З Вигоди через Ширковець, Старий та Новий Мізунь, Дубовий кут, Солотвино, Миндунок і Соболь — до урочища Магура.
Івано-Франківщина – «Карпатський трамвай» – це унікальний туристичний маршрут вузькоколійкою в Карпатах, якому чотири роки. Ця колія, вдвічі вужча за стандартну, прокладена 110 років тому. Під час липневої стихії було пошкоджено кілька мостів і залізничне полотно, але усе відбудували. Тепер тут знову возять ліс і туристів. Така прогулянка в гори приваблива в будь-яку пору року.
Четвертий рік машиністом працює Степан Тисяк, веде тепловоз і два вагончики. Сам має улюблені місця на маршруті – водоспади на Мізуньці. А туристам, каже він, подобається все.
Тепер пробують такий відпочинок зробити і взимку, зробити його цілорічним.
Три «золота» Долинщини: ліс, нафта, сіль. 50 років тому загальна протяжність вузькоколійок в Карпатах сягала тисячі кілометрів. Після визнання їх нерентабельними почали демонтувати. Руйнування довершили часті в горах повені.
Зараз відновлена лише одна вузькоколійка – у Вигоді Долинського району. Цією дорогою возять на роботу лісорубів, а з Карпатських Горган – ліс. А ще їздить «Карпатський трамвай». Правда, взимку – без вагончика-кабріолета. Незмінний екскурсовод Любомир Яцків свою розповідь розпочинає саме з історії.
«100 років тому барон Поппер думав про економію. Він не відправляв за кордон ліс-кругляк, а готові пиломатеріали. Будував тартаки. Що таке тартак? Тарування лісу, або якщо перекласти українською: класифікація. Розпилював матеріали на дошку, на брус, аж тоді відправляв за кордон. Сім років тому і обласна влада заборонила вивіз лісу-кругляка за межі області», – зазначає екскурсовод.
Саме австрійський підприємець барон Леопольд Поппер 110 років тому проклав «конку», якою коні тягнули ліс. Називали її «льокалькою». Із вікна трамвайчика покажуть той перший тартак. Кажуть, сюди ходять молодята розпилювати ліс, щоб розбагатіти. І таке повір'я, запевняють, збувається. А загалом називають основні багатства Долинщини: ліс, нафту, сіль.
На побачення з природою. Туристичний маршрут розпочинається у Вигоді, де зливаються дві річки Свіча і Мізунька. Можна мандрувати півдня до урочища «Дубовий кут», а можна далі в гори – до Миндунка, де колись жили лісоруби, і аж під Магуру. Але другий – то більше для літа, коли довший світловий день. Вузькоколійка постійно піднімається на п'ять градусів, але навіть не помічаєш, що там, де сідав у поїзд, – 400 метрів над рівнем моря, а в горах – понад 700 метрів.
Зупинки на маршруті – гідрологічна пам’ятка природи болото Ширковець, де у травні зацвітає багульник і ростуть 300-річні карликові сосни; мізунське джерело мінеральної води «Нафтуся» та содові джерела, які ще називають похмільними; мізунські водоспади. І навіть можна завітати до пані Ганни, скуштувати копченого сала і самогонки на джерельній воді.
Екскурсовод Любомир Яцків багато розкаже і покаже, додаючи бойківських оповідок.
«У бойків є такий звичай: коли йдете через річку, спиняєтеся насередині і говорите: «Річечко, річечко, забери з моєї душі все негативне, залиши в ній спокій, щастя і здоров'я». І дійсно, воно збувається», – каже він. При цьому запевняє, що, збудеться, навіть якщо у вагончику «Карпатського трамвая» загадати.
Свою історичну спадщину вивчати. Хоча дехто називає такий відпочинок панським, мовляв, у гори треба йти, а не їхати, прихильників у «Карпатського трамваю» стає все більше.
Організатори ж хочуть зробити проект не лише туристичним, а й науковим.
Із вікна міні-поїзда видно гору Церковище, на якій не росте ліс, бо вона насипана людьми у 13 столітті. 17 років тому монахи з Гошівського монастиря тут проводили розкопки і знайшли залишки фундаменту замку. Вигодці розробили проект з вивчення історичної спадщини і направили на конкурс у США для отримання гранту. А ще хочуть досліджувати старі капища на горі Лисій. Галина Добош (Івано-Франківщина –Київ – Прага)
SPY пише : В нас постійно - не понос то золотуха - то влада залізниці змінилась - валили всі біди на це, тепер криза...
Ну вибачай , але як кажуть у мене в селі - на смерть причина мусить бути... :D
]]>2008-11-26T03:39:39+03:002008-11-26T03:39:39+03:00https://forum.kolomyya.org/viewtopic.php?t=126&p=717755#p717755В нас постійно - не понос то золотуха - то влада залізниці змінилась - валили всі біди на це, тепер криза...
]]>2008-11-25T17:40:56+03:002008-11-25T17:40:56+03:00https://forum.kolomyya.org/viewtopic.php?t=126&p=717617#p717617Quote:
Капітан пише: HAMBA , то може ти бабла підкинеш ,... ти таке говориш , ніби не бачиш що у державі твориться , тай у світі...
Капітан пише: HAMBA , то може ти бабла підкинеш ,... ти таке говориш , ніби не бачиш що у державі твориться , тай у світі...
у ВР тоже багато пропозицій задвигають, а із своєї кишені їх фінансувати ніхто не рветься :D
]]>2008-11-25T14:32:42+03:002008-11-25T14:32:42+03:00https://forum.kolomyya.org/viewtopic.php?t=126&p=717573#p717573
]]>2008-11-25T14:04:35+03:002008-11-25T14:04:35+03:00https://forum.kolomyya.org/viewtopic.php?t=126&p=717568#p717568Quote:
Капітан пише: Фантазер , нам аби ці що є не поломилися , бо їм ще треба служити років 50-70...
Чому ж фантазер, це реально, правда великих грошей вартує, але більшість нашого люду ще до такого не достигло.
]]>2008-11-25T14:01:12+03:002008-11-25T14:01:12+03:00https://forum.kolomyya.org/viewtopic.php?t=126&p=717567#p717567Quote: