Strict Standards: Non-static method phpbb_feed_factory::init() should not be called statically in /var/www/html/feed.php on line 66 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/feed.php on line 173: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/feed.php:66) [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/feed.php on line 174: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/feed.php:66) Форум Коломия ВЕБ Порталу2017-02-02T00:23:04+03:00https://forum.kolomyya.org/feed.php?f=35&t=17412017-02-02T00:23:04+03:002017-02-02T00:23:04+03:00https://forum.kolomyya.org/viewtopic.php?t=1741&p=791407#p791407ця історія ще не скінчилася...
Польша подает в Гаагский трибунал иск на Россию Польское правительство приняло решение обратиться в Международный трибунал ООН в Гааге с иском к Российской Федерации в связи с авикатастрофой разбившегося под Смоленском в 2010 году самолета Ту-154М президента Польши. Иск будет подан только по тем обстоятельствам, которые в настоящее время достоверно установлены, однако не исключается, что с течением времени к ним добавятся новые. В частности, в вину России вменяются: намеренное затягивание расследования катастрофы, предоставление польской стороне заведомо недостоверных сведений, в частности — отредактированных записей самописцев, отказ предоставить Польше обломки самолета, оригиналные записи «черных ящиков» и другие улики, подмена тел погибших в авиакатастрофе. При этом польские власти не исключают, что в ближайшее время они так же смогут предоставить доказательства того, что российские авиадиспетчеры в месте посадки самолета намеренно довели ситуацию до катастрофы, предоставляя на борт ложные данные.
]]>2015-04-24T06:01:05+03:002015-04-24T06:01:05+03:00https://forum.kolomyya.org/viewtopic.php?t=1741&p=785959#p785959
Уже не перший рік доводять. І не перший вік.
]]>2015-04-23T22:15:48+03:002015-04-23T22:15:48+03:00https://forum.kolomyya.org/viewtopic.php?t=1741&p=785955#p785955
]]>2015-04-23T13:39:24+03:002015-04-23T13:39:24+03:00https://forum.kolomyya.org/viewtopic.php?t=1741&p=785949#p785949yanychar написав:
Історія продовжується... ...
Історія таки продовжується! Бігме!!!
Навіть уламки літака маскалі так і не вернули полякам! Які там в дупу документи?!..
]]>2014-08-19T21:40:52+03:002014-08-19T21:40:52+03:00https://forum.kolomyya.org/viewtopic.php?t=1741&p=783024#p783024/без цензури! /
]]>2011-05-17T12:55:04+03:002011-05-17T12:55:04+03:00https://forum.kolomyya.org/viewtopic.php?t=1741&p=756516#p756516 У незалежної польської парламентської комісії, що розслідує черговий геноцид росіянами польської національної еліти, із кожним днем з'являється все більше доказів, що літак був підірваний у повітрі.
"Вже через п'ять днів після катастрофи, росіяни свідомо відрихтували поверхню дробленої під час лиха хвостової частини Ту-154. Знищення цих доказів, дуже важливе, для уточнення обставини розпаду площин літака. І це було зроблено ще до вивчення уламків.
Наприклад, на фото, зробленому відразу після катастрофи, сопла двигуна зім'яті і мають V-подібну форму. Однак на фотографії, представленій у звіті московського МАК 15 квітня 2010, ті ж самі сопла дивним чином виявилися вирівняними і стали круглими. Знищення доказів було проведене до того, як росіяниі «приступили до вивчення уламків». Згідно МАК, вони почали це робити тільки 16 квітня. ... Заступник голови парламентської комісії Антоній Мацеревіч повідомив, що росіяни знищили уламки, щоб приховати той факт, що літак вибухнув у повітрі. Він повідомив «Газеті польській»: «З'являється все більше доказів того, що Ту-154 був знищений у повітрі, до його контакту із землею. Ми переглянули сотні фотографій з місця аварії, бачили уламки літака. На підставі цього я можу сказати, що літак не впав, а просто розпався на частини ». Ми повинні пам'ятати, що інформація про обставини смоленської трагедії грунтується на свідченнях російських свідків і російських слідчих, які, делікатно кажучи, ненадійні». Мацеревич також зазначив, що польські слідчі були позбавлені можливості досліджувати уламки літака через скандальне рішення Туска передати все слідство росіянам. Для цього Туск навіть спеціально поспішив приїхати до Смоленська і змовитися із Путіним". Rosjanie zacierają ślady po eksplozji? Gazeta Polska: Росіяни зробили крок до прірви
]]>2010-06-08T01:58:48+03:002010-06-08T01:58:48+03:00https://forum.kolomyya.org/viewtopic.php?t=1741&p=747283#p747283 "За 25 секунд до катастрофи диспетчер підтвердив екіпажу, що вони знаходяться на правильній траєкторії для посадки літака, тоді як насправді лайнер знаходився багато нижчим курсом. Російський диспетчер чотири кілометри утримував екіпаж в переконанні, що Ту-154M знаходиться „на стежині”, тобто на належній висоті в процесі підходу до приземлення. Так вони були ще у віддаленні 2 км. від злітної смуги. Тоді навігатор президентського літака ствердив, що знаходиться на висоті 100 метрів. Це було за 25,5 секунд перед катастрофою, яка настала на віддалі 1100 метрів від злітної смуги. Польська прокуратура звернулася з приводу записів цього радара: – ми не знаємо, чи є вони в цілому, але ми повинні отримати оригінальні записи(!!!) – сказав нам неофіційно один з військових прокурорів. Ключем до розплутування загадки смоленськоъ катастрофи є, згідно з експертами, технічний дозвіл цього радара. Потрібно перевірити, наскільки найбільше відхилення від стежини підходу радар був в змозі зафіксувати. З обчислень виходить, що Ту-154M відхилився настільки, що радар просто повинен був це зареєструвати. – Якби команда російського диспетчера звучала „2 на курсі і під стежину”, тоді були б реальні шанси на вихід із скрути – говорить один з членів польської комісії, що досліджує причини катастрофи. ... Відповідей на ці питання немає в опублікованих стенограмах розмов пілотів. Невідомо, чи прораховував диспетчер висоту з радіовисотоміра або з баричного висотоміра. Згідно інструкції він повинен подавати висоту з напірного висотоміра. Перед приземленням у власних установках ставиться величина тиску пануюча на рівні аеродрому. Завдяки цьому під час підходу літака до аеродрому диспетчер прораховує правильну висоту польоту. У такому разі навіть глибока западина перед аеродромом не обдурила б польський екіпаж. Згідно зі стенограмами з чорного ящика в 10:24:58,9 російський диспетчер повідомив екіпажу тиск на рівні аеродрому під Смоленськом, – 7-45. Невідомо лише, чи було воно правильне". Kontroler w Smoleńsku sprowadził Tu-154 na zły tor http://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/artykuly/426558,kontroler_w_smolensku_sprowadzil_tu_154_na_zly_tor.html
То що, багато я тут http://forum.kolomyya.org/viewtopic.php?f=11&t=1741&start=30#p746787 збрехав?..
]]>2010-06-07T17:58:08+03:002010-06-07T17:58:08+03:00https://forum.kolomyya.org/viewtopic.php?t=1741&p=747255#p747255
]]>2010-06-06T22:49:01+03:002010-06-06T22:49:01+03:00https://forum.kolomyya.org/viewtopic.php?t=1741&p=747248#p747248 "Троє російських міліціонерів підозрюються в тому, що після авіакатастрофи під Смоленськом літака президента Польщі злочинним шляхом зняли гроші з банківського рахунку одного із загиблих. Картку генерального секретаря Ради охорони пам`яті боротьби і мучеництва Анджея Пшевозника використали під час покупок у Смоленську. Як передає РІА "Новости", про це повідомив в неділю журналістам прес-секретар уряду Польщі Павел ГРАСЬ. Як повідомила журналістам вдова Пшевозника Іоланта, з картки зникли близько 6 тисяч польських злотих (приблизно 2 тисяч доларів). Перша транзакція була здійснена в день катастрофи, 10 квітня. У подальші два дні були ще дві операції. Всі вони були здійснені в Смоленську. Польські правоохоронні органи проінформували російську сторону про списання коштів з картки загиблого. "Трьох співробітників ОМОНу за цей ганебний вчинок було швидко затримано завдяки співпраці Агентства внутрішньої безпеки Польщі і спецслужб Росії", - сказав П.ГРАСЬ. За його даними, "затримані перебувають під арештом в очікуванні процесу і рішення суду". Російські правоохоронні органи поки не коментують цю інформацію." Російські омонівці присвоїли гроші загиблого з літака Качинського?
]]>2010-05-22T09:15:01+03:002010-05-22T09:15:01+03:00https://forum.kolomyya.org/viewtopic.php?t=1741&p=746816#p746816Капітан написав:
мож все звалити на пілотів ...
Валить ни на кого не нужно. Для тех кто-более менее понимает в сути вопроса понятно, что в таких авариях виноват только один человек - командир. Он был царь и бог на борту. С этой ролью он не справился, что и явилось основной причиной аварии. Всё остальное словеса и словоблудие.
А шутливые реплики отпускать по данному поводу - это верх цинизма.(Кэп, тебя это не касается)
]]>2010-05-22T08:52:01+03:002010-05-22T08:52:01+03:00https://forum.kolomyya.org/viewtopic.php?t=1741&p=746812#p746812Капітан написав:
Виноваті полюбому поляки , а нєфіґ було Москву штурмувати і Лжедмитріїф на тон расєйський ставити...
Гади, вони щей Дзержинського підіслали!
]]>2010-05-22T07:44:22+03:002010-05-22T07:44:22+03:00https://forum.kolomyya.org/viewtopic.php?t=1741&p=746811#p746811
]]>2010-05-21T13:58:34+03:002010-05-21T13:58:34+03:00https://forum.kolomyya.org/viewtopic.php?t=1741&p=746787#p746787
"Туполєв не приземлявся, а лише заходив на посадку. А це основна відмінність - говорить командир урядового літака Як-40, який 10 квітня приземлився в Смоленську за 79 хвилин до приземлення президентського Ту-154. ... Пілот, - попереджений про таємницю слідства - не хоче стверджувати, чи заперечував колегам в приземленні. Так стверджує російська комісія, що досліджує цей випадок. - Я інформував про умови, що погіршуються, - повторює - а Ту-154 був нижче за мінімум безпеки. А.Воштіл розмовляв по радіо з другим пілотом "туполєва" Робертом Гжівною. - Одна з останніх думок, які я пам'ятаю, то як Роберт після вислухування інформації про туман говорить: "Дякую, я поговорю про це з Ареком". Арек - це командир президентського літака м-р Аркадіуш Протасюк. - Потім послідувало питання з боку Арека, - Як у вас пройшла посадка? Я сказав, що нам удалося, я завжди так говорю після приземлення - говорить пілот. На його думку за цих умов диспетчерська башта повинна була відмовити "туполєву" в приземленні і закрити аеродром. Що башта говорила екіпажу "туполєва" Воштіл не хоче розповісти, хоча в кабіні чув по радіо всі розмови башти з "туполєвим". А ця інформація - архіважлива для розуміння, чому літак увійшов на приземлення так низько від землі, що зачепився за дерева?! Rządowy samolot JAK-40http://www.youtube.com/watch?v=dOLaYJEmt6Y&feature=player_embedded#! У "туполєвих" - два види висотомірів: радіо (що за допомогою радіохвиль вимірює відстань до землі) і баричний (який для обчислення висоти потребує інформації про тиск біля поверхні землі, яка подається через диспетчерську башту аеродрому). Висотомір радіо в умовах аеродрому Смоленськ не придатний, враховуючи рельєф і складки місцевості. У цій ситуації екіпаж, залежав від інформації про тиск поданої з аеродромної башти. Якщо башта подала екіпажу помилкове число, то пілоти не знали на якій висоті знаходяться насправді. Інформація про те, хто кому і що сказав про приземний тиск, без сумніву є на чорних ящиках. На конференції в середу, в Москві, Міждержавний Авіаційний Комітет уникав відповіді на питання, який тиск подала башта? Коли приземлявся поручик А.Воштіл, башта подала йому правильні дані...". Pilot: Mówiłem im o złych warunkach w Smoleńsku Pilot rządowego Jaka przerywa milczenie
Хто не дивився відомий фільм "Міцний горішок-2"??? Напевне пам"ятаєте, як терористи "посадили" один із пасажирських авіалайнерів, котрі кружляли над аеродромом?.. Еге ж, "опустили землю" на кількадесят футів... Літак заходить на посадку по приборах, виринає із хмар (як в туманному Смоленську 10 квітня) і що пілоти бачать?... Правильно! Її кохану - рідну землицю! Просто перед очима... Кричати "Мама!", матюкатись, молитись... уже нема коли!.. В полум"ї залізяки з кишками котяться по землі...
А тепер шукайте винних скільки влізе!..
]]>2010-05-10T09:36:44+03:002010-05-10T09:36:44+03:00https://forum.kolomyya.org/viewtopic.php?t=1741&p=746419#p746419Висновки такої Комісії, за участю найкращих світових експертів, мали б основне значення для громадської думки і для історії." Apel o powołanie międzynarodowej komisji
"Всупереч джерелам через 11 днів з дня катастрофи, донині не ідентифіковані тіла 21 жертви. Більше того, як подає портал Віртуальна Польща, посилаючись на політиків PIS, деякі тіла можуть не повернутися з Москви, а сім'ї отримають всього лише акт смерті. За офіційною інформацією два тіла взагалі відсутні. Ця проблема стосується тіла Гражини Гесицкей, колишнього депутата PIS а також Маріуша Хандзліка з Канцелярії Президента. Повне зникнення тіл в катастрофі, в якій не було вибуху і високої температури, а літак впав з висоти ледве кількох метрів? Все це виглядає кожного разу дивніше. Кожного разу посилено нав'язується певне співвідношення, між спочатку поданою інформацією про те, що 3 особи пережили катастрофу, фільмом, в якому можна чітко чути 3-4 постріли, а також сьогоднішніми тривожними донесеннями з браком двох тіл. Хтось хоче щось втаїти?.." Dwa ciała zniknęły?
]]>2010-05-05T16:41:21+03:002010-05-05T16:41:21+03:00https://forum.kolomyya.org/viewtopic.php?t=1741&p=746283#p746283Капітан написав:
Яничар то всьо накльопи... ... ...чи вам політика Кремла недовподоби...
Най Бог боронит! Та я просто прусь від "політики Кремля"!!!
ехр написав:
yanychar, і де тобі вдається таку дурку шукати...
Та воно якось той-во... само мене находит...
Хоча... Про Катинь-1 70 років всяке говорили.... Аж тепер правду сказали! Хто зна що розкажуть про Катинь-2 через 70 років?.. Не спішіть так дуже! Піждіт троха, піждіт...
]]>