Реєстрація    Вхід    Форум    Учасники   Пошук    Допомога

Коломия ВЕБ Портал

Список форумів » Туристична Коломия  » Транспорт :: Transportation




 Сторінка 5 з 6 [ 52 повідомлень ] На сторінку Поперед.  1, 2, 3, 4, 5, 6  Далі



Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: Re: Укрзалізниця :: Ukrainian Railways
 Повідомлення Додано: 20 березня 2013, 22:43 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 11 жовтня 2007, 03:00
Повідомлення: 1039
SPY написав:
При покупці квитка на поїзд до нього будуть вноситися прізвище та ім'я пасажира.


оце дебіли. слів нема.

таке вже колись було. якщо воно було правильно - то чо відмінили?

якщо відмінили правильно - нащо вертати назад?

доки ці уроди будуть світом колотити?


Догори 
 Тема повідомлення: Re: Укрзалізниця :: Ukrainian Railways
 Повідомлення Додано: 20 березня 2013, 23:34 
Офлайн
Девелопер-недоучка :D
Аватар користувача

З нами з: 08 грудня 2007, 03:00
Повідомлення: 4972
Звідки: Коломия
VohaBit написав:
оце дебіли. слів нема. таке вже колись було. якщо воно було правильно - то чо відмінили? якщо відмінили правильно - нащо вертати назад?

Вони завжди вміють все аргументувати. Офіційна відмазка причина: боротьба з перекупівлею квитків, коли завчасно викуповуються квитки, а потім коли люди їх потребують - продають втридорого. Чому було і відмінили: бо пішли на зустріч споживачам, що призвело до нової хвилі спекуляції. Тепер купивши квитки по паспорту - не вдастся їх перепродати, бо кому потрібен квиток з чужим прізвищем, відповідно обрубають можливість перепродажу.

Однак що робити коли квиток береш не тільки собі, а на всю компанію: 5-10 чоловік і не у всіх є змога власноруч прийти і купити чи тебе попросили/ти попросив купити квиток?

VohaBit написав:
доки ці уроди будуть світом колотити?

Мабуть, доти, поки ми їх будемо приводити до влади :(

_________________
Зображення :D


Догори 
 Тема повідомлення: Re: Укрзалізниця :: Ukrainian Railways
 Повідомлення Додано: 19 квітня 2013, 11:11 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 11 жовтня 2007, 03:00
Повідомлення: 1039
ааааааааааааа бонба


:bomb:

Цитата:
С 1 июня во всех скорых поездах пользование туалетом станет платным

«Укрзалізниця» вводит очередные изменения в перечень своих услуг. Вслед за введением именных билетов, на пассажиров ждет еще один сюрприз. С 1 июня во всех скорых поездах, принадлежащих «Укрзалізниці», пользование туалетом станет платным. Об этом сообщает пресс-служба предприятия, передает thekievtimes.ua.

На такие решительные изменения «Укрзалізниця» вынуждена пойти из-за обвинений в загрязнении окружающей среды фекалиями. Соответствующие обвинения уже неоднократно выдвигались Государственной экологической инспекцией Украины.

«Как известно, территория земли, на которой лежат пути, является собственностью «Укрзалізниці». И эта территория очень и очень загрязнена. Если не принять кардинальных мер, через несколько лет земляной покров у путей будет не пригоден для роста любых растений», — заявил работник ДЕИУ Иван Шпаленко.

Экологическая инспекция пригрозила «Укрзалізниці» европейским судом в случае, если предприятие не предпримет радикальных действий по предотвращению или хотя бы уменьшению загрязнения почвенного покрова.

«Как известно, туалеты в поездах, курсирующих Европой, оборудованы специальными контейнерами, — комментирует один из руководителей железной дороги. — А в наших вагонах, которые изготавливались в 70-80-х годах, не предусмотрено мест на эти контейнеры. Поэтому мы вынуждены ввести так называемый платный вход к туалетам. За вырученные средства мы будем платить штраф или восстанавливать поврежденный почвенный слой».

По предварительной информации, стоимость пользования туалетом будет колебаться от 1 до 2 грн, в зависимости от цели. Вход в туалет будет осуществляться с помощью жетонов. Жетоны можно будет купить у проводника или в кассе вокзала. Также для пассажиров, путешествующих на дальние расстояния, будут доступны безлимитные абонементы. Но этим абонементом пассажир сможет воспользоваться только один раз в час. Стоимость безлимитных абонементов пока неизвестна.


взяв тут

звиняйте шо рускім голосом.

якщо це не фейк - то діагноз.


Догори 
 Тема повідомлення: Re: Укрзалізниця :: Ukrainian Railways
 Повідомлення Додано: 19 квітня 2013, 11:22 
Офлайн
Девелопер-недоучка :D
Аватар користувача

З нами з: 08 грудня 2007, 03:00
Повідомлення: 4972
Звідки: Коломия
VohaBit написав:
По предварительной информации, стоимость пользования туалетом будет колебаться от 1 до 2 грн, в зависимости от цели.

І вони за 2₴ будуть зішкрібати лайно? А вирахувати із вартості квитка?
Це тупі дориваються до керівництва чи вони тупіють туди попавши?

_________________
Зображення :D


Догори 
 Тема повідомлення: Re: Укрзалізниця :: Ukrainian Railways
 Повідомлення Додано: 19 квітня 2013, 12:05 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 11 жовтня 2007, 03:00
Повідомлення: 1039
швидше за все фейк, хоча джерело і не репортажист. :)
все це занадто далеко виходить за межі здорового глузду.

але діагноз все одно прийдеться ставити. є купа інших на то причин :-D


Догори 
 Тема повідомлення: Re: Укрзалізниця :: Ukrainian Railways
 Повідомлення Додано: 05 червня 2013, 00:06 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 09 грудня 2011, 17:38
Повідомлення: 80
Звідки: Варшава
Прізвище, Ім’я: B. K.
VohaBit написав:
По предварительной информации, стоимость пользования туалетом будет колебаться от 1 до 2 грн, в зависимости от цели.

Думаю, що впровадження цього "сюрпризу" потягне за собою нові "сюрпризи" :twisted: Наприклад "Сходи в туалет 10 разів, а 11-тий отримай в подарунок" :twisted:
ШОК! :negative: :aggressive:

_________________
Daj Boże, bym mogła umierać z rękami zniszczonymi przez Miłosierdzie... (św. Kamil de Lellis)


Догори 
 Тема повідомлення: Re: Укрзалізниця :: Ukrainian Railways
 Повідомлення Додано: 04 жовтня 2013, 10:59 
Офлайн
Девелопер-недоучка :D
Аватар користувача

З нами з: 08 грудня 2007, 03:00
Повідомлення: 4972
Звідки: Коломия
МВС хоче, щоб "Укрзалізниця" зробила з квитка досьє на пасажира

Міністерство внутрішніх справ України наполегливо пропонує Укрзалізниці вносити в квиток пасажира окрім ПІБ ще й паспортні дані.
Про це йдеться в листі начальника департаменту транспортної міліції, копію якого дістала Українська Гельсінська спілка з прав людини.

Зображення
Фото з сайту Гельсінської спілки

В документі йдеться про те, що міліціонери хочуть у своїй роботі скористатися досвідом Росії та Білорусі, та вносити дані з проїзних документів усіх пасажирів до спеціалізованої пошукової системи.
Проведення таких дій вони мотивують необхідністю захисту українців від міжнародного тероризму та бажанням здійснювати "автоматичний пошук осіб, які представляють оперативний інтерес".
Правозахисники припускають, що обов’язкове зазначення паспортних даних - лише перший етап в створенні бази даних пасажирів.
Оскільки, відповідно до досвіду Російської Федерації далі в квиток планується вносити дату народження, стать, громадянство, виду маршруту (без пересадок чи транзитний).
Варто зазначити, що особами, які становлять для держави оперативний інтерес, можуть стати політики, правозахисники, журналісти та громадські активісти.
Ознайомившись з листом МВС також можна припустити, що подібний документ став підставою зазначати в квитку прізвище та ім’я особи, зазначають у спілці.

Джерело: Українська правда

І це при тому, що наша горечиновники не здатні захистити персональну конфіденційну інформацію про громадян, оскільки державні реєстри та дані про громадян всієї України зараз перебувають у руках невідомих-рейдерів:

Захоплення реєстрів сталося за участю державних силовиків?

Доступ до електронних реєстрів Держінформюсту отримали невідомі, а зміна керівництва установи відбулася за участі МВС, СБУ та прокуратури.
Про це заявив заступник гендиректора ДП "Інформаційний центр" Вадим Хоруженко в ефірі 5 каналу.
"Новий гендиректор заходить за допомогою служб МВС, СБУ та прокуратури. Одразу з новим гендиректором на підприємство потрапляє приблизно 15 осіб підозрілої зовнішності, які не оформлені у штат, але новий гендиректор надає вказівку, щоб працівники підприємства, які завжди зберігали це як таємницю, як вони ведуть ці реєстри, нікому не розголошували, але цим особам вони повинні це зробити", - розповів він.
"На людей почали тиснути, людям почали давати вказівки, які не вкладались у здоровий глузд", - підсумував чиновник.
1 жовтня на сайті Мін'юсту з'явилося повідомлення, що доступ до єдиних і державних реєстрів інформаційної мережі міністерства буде тимчасово неможливим через технічні проблеми.
У четвер колектив Держінформюсту заявив про рейдерське захоплення підприємства "Інформаційний центр" Міністерства юстиції.

Джерело: Українська Правда

_________________
Зображення :D


Догори 
 Тема повідомлення: Re: Укрзалізниця :: Ukrainian Railways
 Повідомлення Додано: 30 жовтня 2013, 13:31 
Офлайн
Девелопер-недоучка :D
Аватар користувача

З нами з: 08 грудня 2007, 03:00
Повідомлення: 4972
Звідки: Коломия
Пам’ятка пасажира, або Як отримати компенсацію від "Укрзалізниці"?
15.10.2013 Леся Шутко, Центр інформації про права людини, для УП.Життя

Зображення

Українська Феміда чи не вперше стала на бік пасажирів. Апеляційний суд Києва виніс рішення про виплату компенсації за незручності, спричинені поломкою швидкісного поїзда "Хюндай". Саме цей судовий прецедент може надихнути багатьох українців домагатися належного сервісу перевезень через суд.

Рік тому пасажир поїзду "Хюндай" Максим Щербатюк, юрист Української Гельсінської спілки з прав людини, через поломку потягу запізнився на три години. Тому вимагав від Укрзалізниці компенсувати незручності, що виникли, а також спростувати неправдиву рекламу про надійність цих поїздів.

Спільно із юридичною компанією Щербатюк подав позов проти Укрзалізниці щодо неякісного надання послуг перевезення поїздами "Хюндай".

Юристи кажуть, що переслідували і більш далекоглядну мету – створити судовий прецедент: аби кожен пасажир, який з вини Укрзалізниці був невчасно доставлений до місця призначення, міг захистити свої права в суді. І частково їм це вдалося зробити, адже до цього часу пасажири не могли довести навіть своєї присутності в несправному потязі.

Зображення

Проблема у штампі

Спростити процедуру висування в судовому порядку претензій до "Укрзалізниці" з приводу якості надання послуг допомогло, як не дивно, розкритиковане правозахисниками запровадження іменних залізничних квитків.

"Основна проблема полягала в тому, що до сьогодні "Укрзалізниця" практично в усіх судових справах будувала свій захист на такій позиції: оскільки на квитку пасажира не вказано прізвище та немає відповідного штампу начальника поїзда, то такий пасажир, напевно, не їхав у ньому, – пояснює Максим Щербатюк. – І що найважливіше, суди в Україні приймали її та масово відмовляли пасажирам у задоволенні їхніх позовів до найбільшого перевізника-монополіста".

Іншими словами, задля того, щоб поскаржитися на залізничників у випадку ненадання належних послуг під час поїздки, пасажиру спершу треба було звернутися до начальника потяга. І попросити у того поставити на квитку штамп – як підтвердження, що пасажир дійсно ним скористався.

Очевидно, що про такі вимоги багато хто із потенційних скаржників навіть не здогадувався, тому апріорі не мав шансів поскаржитися на "Укрзалізницю" до суду.

Неповна компенсація

У випадку з позовом до "Укрзалізниці" Максима Щербатюка, суд першої інстанції, попри всі надані ним докази здійснення поїздки "Хюндаєм" з Києва до Харкова, не задовольнив його через відсутність на квитку того самого штампу начальника потягу, які судді визнали основним доказом по справі.

"Щоб зламати цю практику, була подана заява до апеляційного суду, в якій максимально ґрунтовно описувалося, в чому полягає її хибність. І як результат, цей суд не тільки скасував рішення попереднього суду, але й прийняв нове рішення, яким частково задовольнив позов", – пояснює він.

Загалом, Апеляційний суд Києва зобов’язав залізничників виплатити компенсацію за зміну після поломки на шляху слідування складу потягу "Інтерсіті+" марки "Хюндай" на потяг "Інтерсіті" із вагонами вітчизняного виробництва (нижчого за класом) у розмірі 99,24 грн.

Щоправда, визнавши провину підприємства-монополіста, суд не знайшов причин призначити відшкодування за моральну шкоду, яка була отримана від затримки потягу.

"А отже, наступним етапом є зобов’язати "Укрзалізницю" відшкодувати моральну шкоду. Сподіваюся, у Вищого спеціалізованого суду, куди вже подана скарга, вистачить сміливості зробити наступний важливий крок і задовольнити наші вимоги", – зазначає Максим Щербатюк.

Зображення

За словами юриста, чим більше українців піде його шляхом, позиваючись до "Укрзалізниці", тим швидше вдасться змінити на краще ситуацію із неякісним обслуговуванням пасажирів. Адже залізничники ще рік тому впевнено заявляли: кількість незадоволених сервісом скаржників за останніх 20 років у них не перевищувала 1%, що, на їхню думку, свідчить про високий рівень надання перевізником послуг.

До речі, скаржитися можна не лише у зв’язку із проблемами, які виникають з неякісними швидкісними перевезеннями "Хюндаєм". Останнім часом стали траплятися випадки продажу квитків на фірмові нічні потяги. У них, замість новеньких купейних вагонів Крюківського вагонобудівного заводу моделі 61-779, старі – німецького виробництва, закуплені ще за часів Радянського Союзу, або трохи новіші російського походження, проте, без біо-туалетів, розеток в кожному купе на 220 Вт, індикаторів сповіщення про зайнятість вбиральні тощо. Тобто всього того, що входить у вартість квитка фірмового потягу.

Атестат класу

Пам’ятаю зі мною трапився такий випадок, коли дорогою з Сімферополя влітку у спеку довелося майже добу провести у брудному задушливому вагоні із в’їдливим запахом вбиральні без будь-якого натяку на кондиціювання повітря. Хоча чималі кошти, витрачені на придбання квитка, засвідчували про зовсім інші умови проїзду.

Щоб висловити своє невдоволення побаченим, я відправилася до начальника поїзда, якою виявилася досить мила та привітна жінка. Вона ж мені і пояснила, як визначити, в якому за класом вагоні я повинна насправді їхати.

Для цього спершу слід дізнатися, чи є він частиною фірмового потягу, на який в мене був куплений квиток. Як виявилося, кожен залізничний склад має свій атестат, в якому закріплена його категорія, типу "фірмовий потяг першого класу", назва ("Чорноморець", "Львів" тощо), а також перелік серійних номерів вагонів.

Зображення

Зазвичай цей документ, завірений підписом посадовця "Укрзалізниці", висить на стіні у провідника. Щоб дізнатися, чи є в ньому той вагон, в якому доводиться подорожувати, треба знайти його 8-значний серійний номер, що зазначений над дверима проходу.

Якщо його немає серед наведених номерів в атестаті "фірмовості" потягу, то не виключено, що вартість проїзду в ньому не відповідає тій, що задекларована у придбаному проїзному документі.

"Задля встановлення справедливості та повернення компенсації слід не лише зберегти сам квиток, виданий на конкретне прізвище та ім’я пасажира, але й звернутися з інформаційним запитом до "Укрзалізниці" з проханням прорахувати різницю між вартістю проїзду у вагоні фірмового потягу, та того, в якому довелося їхати, зазначивши його номер. На підставі наданих залізничниками розрахунків можна визначити суму компенсації, яку варто вимагати від перевізника в суді", – пояснює адвокат Катерина Тарасова.

(ЗРАЗОК ПОЗОВНОЇ ЗАЯВИ до Державного підприємства "Українська швидкісна залізнична компанія" і правила її подавання)

Як бачимо, сама процедура не є складною. Пройти її варто, щоб не лише встановити справедливість, змусивши розплачуватися за недоліки в обслуговуванні залізничників, але й уникнути отримання вигоди від застосування махінацій із рухомим складом потягів.

Джерело: Украънська Правда :: Життя

_________________
Зображення :D


Догори 
 Тема повідомлення: Re: Укрзалізниця :: Ukrainian Railways
 Повідомлення Додано: 25 вересня 2015, 14:00 
Офлайн
Девелопер-недоучка :D
Аватар користувача

З нами з: 08 грудня 2007, 03:00
Повідомлення: 4972
Звідки: Коломия
Від Львова до Чернівців новий потяг довезе за 3,5 години

"Львівська залізниця" повідомила про запуск найближчим часом нового дизель-поїзда сполученням Львів-Чернівці-Львів.

Зображення

"Орієнтовно, поїзд вирушатиме з Чернівців близько 5 години ранку, зупинятиметься у Коломиї, Івано-Франківську та Ходорові. Прибуватиме до Львова приблизно о 8.30 ранку. Зворотно поїзд вирушатиме зі Львова близько 18.00 та долатиме шлях за 3,5 години", - йдеться у повідомленні "Львівської залізниці" у Facebook.

Точної дати початку курсування поїзда на залізниці поки що не назвали. Управління на своїй сторінці у Facebook вивчає думку і побажання майбутніх пасажирів щодо маршруту поїзда, зупинок, а також його графіку.
7 вересня комітет конкурсних торгів "Львівської залізниці" вирішив придбати дизель-поїзд у ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод" за 109,8 млн.гривень.

Формат відео : youtube.com


Джерело: Молодий Буковинець

_________________
Зображення :D


Догори 
 Тема повідомлення: Re: Укрзалізниця :: Ukrainian Railways
 Повідомлення Додано: 25 вересня 2015, 21:46 
Офлайн

З нами з: 21 жовтня 2008, 03:00
Повідомлення: 1641
Звідки: Gorzów Wielkopolski
Прізвище, Ім’я: матейчук володимир
З Познані до Гожова ( вроді 150 км) десь за 2 години зупинка кожних 10-15 мінут.в середу їхав. :hi:


Догори 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
 
 Сторінка 5 з 6 [ 52 повідомлень ] На сторінку Поперед.  1, 2, 3, 4, 5, 6  Далі




Коломия ВЕБ Портал

Список форумів » Туристична Коломия  » Транспорт :: Transportation


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

 
 

 
Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  

Дошка безкоштовних оголошень

додати оголошення

Новини

Публікації


дитячий магазин

cron
Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB