 |
  |
|
Автор |
Повідомлення |
Старший_брат
|
Додано: 07 лютого 2010, 16:13 |
|
З нами з: 14 грудня 2008, 03:00 Повідомлення: 1556 Звідки: Коломия
|
|
 |
|
 |
exp
|
Додано: 07 лютого 2010, 16:18 |
|
З нами з: 06 листопада 2007, 03:00 Повідомлення: 15033 Звідки: Коломия
Прізвище, Ім’я: Молодій Юрій
|
Цитата: Старший_брат пише:
Тягнибок? так :cl:
|
|
 |
|
 |
БорМан
|
Додано: 07 лютого 2010, 16:32 |
|
З нами з: 24 червня 2008, 03:00 Повідомлення: 5158 Звідки: Коломия
|
Цитата: Старший_брат пише:
Тягнибок?
дик другани :D
_________________ Scio me nihil scire
|
|
 |
|
 |
exp
|
Додано: 07 лютого 2010, 17:14 |
|
З нами з: 06 листопада 2007, 03:00 Повідомлення: 15033 Звідки: Коломия
Прізвище, Ім’я: Молодій Юрій
|
Цитата: БорМан пише:
дик другани no comment :D
|
|
 |
|
 |
БорМан
|
Додано: 10 лютого 2010, 18:19 |
|
З нами з: 24 червня 2008, 03:00 Повідомлення: 5158 Звідки: Коломия
|
не пройшло і 20 років як ВР прийняла закон про регламент. Тепер коаліція - тільки з фракцій
Стаття 58. Принципи формування депутатських фракцій
...
2. Політична партія (виборчий блок політичних партій) має право формувати у Верховній Раді лише одну депутатську фракцію.
...
Стаття 59. Умови формування депутатських фракцій
....
2. Народний депутат може входити до складу лише депутатської фракції політичної партії (виборчого блоку політичних партій), за виборчим списком якої його обрано.
цікаво чим це обернеться - ширка чи розпуск?
_________________ Scio me nihil scire
|
|
 |
|
 |
exp
|
Додано: 10 лютого 2010, 21:17 |
|
З нами з: 06 листопада 2007, 03:00 Повідомлення: 15033 Звідки: Коломия
Прізвище, Ім’я: Молодій Юрій
|
розпуска будуть старатися не допустити... є вагомі причини :)
|
|
 |
|
 |
БорМан
|
Додано: 17 лютого 2010, 04:12 |
|
З нами з: 24 червня 2008, 03:00 Повідомлення: 5158 Звідки: Коломия
|
Цитата: exp пише:
є вагомі причини
є різні причини для розгону - не менш вагомі - закріпити успіх
Цитата: Якщо прем’єр Тимошенко керуватиме економікою біля президента Януковича – ця перемога не буде варта і гроша.
а чому саме - читайте далі
Цитата:
«Олігарх» по-українськи.
Перемога – річ завжди приємна. Тим більше – перемога видрана з зубів противника майже на останньому подиху. Тож мої вітання переможцеві!
Що? Який ще Янукович? Шановні не будьте наївні. Не варто плутати пана з пахолком. Даму танцює той, хто її годує. Тож і вітати треба того, хто вклав у перемогу сили і ресурси. Фінансові і медійні.
Дмитро Васильович Фірташ – ваш вихід!
В російському фільмі «Олігарх» Павла Лунгіна, суперечка олігарха з державою закінчується кривавою драмою. В житті олігархам Борису Березовському та Володимиру Гусинському довелося рятуватися втечею, а Михайлу Ходорковському – шити капці за ґратами буцегарні. Але ж Україна будь яку російську драму з легкістю перетворює на фарс та комедію з обов’язковим хеппі ендом. Судіть самі.
19 січня 2001 року було усунуто від посади віце-прем’єра по ТЕК Юлію Тимошенко. Майже водночас із цією подією, 15 січня того самого року на Кіпрі було створено компанію Highrock Holding Ltd. Власниками «Хайрокку» стали керівники чернівецької фірми «КМІЛ» Дмитро Фірташ (17%) та Марина Калиновська (16%), а також компанія Agatheas Trading Ltd (34%) та Finegoods Trading Ltd.(33%). Фірма «КМІЛ» доти займалася переважно торгівлею харчами та вантажними перевезеннями, але потрохи опановувала ринок газу і вже співробітничала з російською «ІТЕРОЮ». «Хайрокк» мав замінити «КМІЛ» на цих оборудках. Маленька чернівецька консервна фірма певно ніколи б не вийшла на цей ринок якби не інші засновники «Хайрокку». Директором компанії Agatheas Trading Ltd була Галина Телеш – колишня дружина Семена Могилевича. А реєструвала компанію адвокат Ольга Шнайдер – реальна дружина Семена Могилевича. Хто такий Семен Могилевич, широко відомий у вузьких колах як «Сева» та «дон Симеон», після скандалу з російською компанією «Арбат-Престиж» аж якось соромно нагадувати.
В «Хайрокку» Фірташ офіційно був генеральним директором. З легкої руки Ільфа з Петровим таких посадовців кличуть «зіц-прєдсєдатєлямі Фунтами». Та багатьом не вдавалося і цього.
З кримінальним світом наш герой був знайомий уже давно. У 1995 році в Чернівцях Дмитра Фірташа арештовували за контрабанду спиртних напоїв. Займатися контрабандою паленої горілки в середині 90-х у Західній Україні, було небезпечно для здоров’я, якщо тільки у вас не було гарних стосунків з Михайлом Токарем – покійним нині кримінальним авторитетом, відомим також як «Гєша з Мукачево». Саме «Гєша» в ті часи контролював увесь потік контрабанди з Угорщини до України. А в Угорщині його партнером та «дахом» був як раз «дон Симеон». Через «Гєшу» пан Фірташ напевно був знайомий з іще одною цікавою особою – мукачівським бізнесменом, власником компанії «Барва» Віктором Балогою. Серед засновників його компанії був Ілля Токар – рідний брат «Гєши».
А ще кажуть, Західній нема чого протиставити бандитському Донбасу! Брешуть, зухвало брешуть!
«Хайрокк» займався тим, що возив харчі у Туркменістан, а в якості платні отримував газ, який продавав як в України так і за кордоном, по їхнім цінам та дуже смачним покупцям. Бізнес був цілком надійний, потрібні зв’язки між НАК «Нафтогаз», «ІТЕРОЮ», туркменами та Могилевичем убезпечували фірму від усіх негараздів.
Та все змінилося коли у листопаді 2002 року від транспортування газу було усунуто «ІТЕРУ». 5 грудня 2002 року «Газпром» і «Нафтогаз» підписали угоду про створення нової структури яка займалася б транзитом Туркменського газу. А 6 грудня, в Угорщині було створено компанію Eural Trans Gas, яка швидко замінила «ІТЕРУ». Засновниками компанії виступили троє безробітних і один надто цікавий ізраїльський юрист. Пан Зеєв Гордон відомий також як Володимир Авербух ще й зараз особистий адвокат того самого Семена Могилевича. Щоправда реально акціями розпоряджалися дві особи – Дмитро Фірташ і представник групи Raiffeisen Investment, колишній офіцер британської розвідки – Роберт Шетлер-Джонс. Кажуть офіцери розвідки колишніми не бувають.
Це вже був значний епізод в житті Дмитра Фірташа. Фонд Hermitage Capital Management Ltd в своєму докладі зазначав, що «Єврал» мав майже монопольне право на поставку газу з Туркменістану в Україну та подальший його транзит. При цьому схема роботи «Єврала» від «ІТЕРш» не відрізнялася взагалі. Компанія так само на всю душу щиру користувача посередників. Ясна річ найпотужнішим з них був той самий «Хайрокк», контрольований Фірташем напряму. Єдиним очевидним відрізненням «Єврала» від «ІТЕРш» був перелік офшорних рахунків потрібних хлопців з Кремля та Банкової, на які «Єврал» постійно перелічував певні суми грошей. Явно – з урахування інтересів команди нового російського президента Путіна. Перелічувати було з чого. За свої послуги «Єврал» мав 38% переправленого газу, тобто 13 млрд кубометрів. Його він міг продавати де захотів. Переважно – хотів на Заході… Вже в 2003 році «Єврал» захопив 57% газового ринку України. А сукупний доход компанії за той самий рік склав 767 мільйонів баксів. На морозиво – вистачало.
Але й це був не той рівень про який мріяв колишній чернівецький пожежник. І Шетлер-Джонс і Фірташ хотіли самі стати власниками свого газового бізнесу. Газпром же уже мав неприємності з американцями та ізраїльтянами через присутність в схемі «дона Симеона». Потрібна була нова компанія. Угода про створення нової фірми була складена за участі прем’єр-міністра України Віктора Януковича, керівництва Росії, НАК «Нафтогазу» та «Газпрому». В липні 2004 року, в швейцарському кантоні Цуг було створено компанію РосУкрЕнерго. Засновниками виступила компанія Arosgas Holding і компанія Centragas Holding. «Централгаз» офіційно був «донькою» компанії Raiffeisen Investment. Реально ж власниками на паритетах були Дмитро Фірташ (90%) та Ігор Фурсін (10%). Представником координаційної ради RosUkrEnergo з боку Raiffeisen Investment став Роберт Шетлер-Джонс. Компанія ж Arosgas Holding була «донькою» «Газпромбанку», себто належала братам Ковальчукам, старим товаришам Путіна. У лютому 2006 року Газпромбанк продав свою долю акцій РосУкрЕнерго «Газпрому» за скромну суму – 2,4 мільярди доларів. Проблеми в РУЕ були ще попереду.
Тепер пан Фірташ сам був співвласником компанії-транзитера. Але звання «співвласник» в умовах панування донецьких його явно не задовольняло. Дмитро Васильович добре розумів, накажуть донецькі – все віддаси куди скажуть. Менеджерські посади колишньому торговцю консервами вже явно набридли. Душа бажала самому стати господарем газового транзитного бізнесу України, від Туркменістану до самої Європи. Для такого значного кроку треба було розірвати численні інтереси і в Кремлі, і на Банковій, і в кримінальному світі. Була потрібна революція. І революція не забарилася.
Пісня «Вимагай більшого» не давала спати старому знайомцеві Дмитра Фірташа – Віктору Балозі. Балога свого часу забезпечив СДПУ(О) перемогу на Закарпатті й отримав за це посаду губернатора Закарпатської області. Після чого забажав більшого і разом з Порошенко віддрейфував у бік Ющенка і «Нашої України». Перемогу Помаранчевої революції Балога кував і в Києві, і на Закарпатті. Наразі невідомо чи фінансували структури Фірташа передвиборчу компанію Ющенка. Але те, що нова влада до Дмитра Васильовича поставилася більш ніж делікатно – факт незаперечний. З 1 березня 2005 року РУЕ почала поставляти газ не тільки Україні, а ще й Польщі. Чистий прибуток РУЕ на 2005 рік – 659 мільйонів зелених американських рубликів.
Наш герой повільно наближався до оборудки свого життя. Для цього йому була потрібна головна умова – покровитель на Банковій, який би мав у руках усю виконавчу владу. Ситуація коли влада ділилася на президента Ющенка і прем’єра Тимошенко, Дмитра Васильовича вкрай не задовольняла. Тим більше, що діяльністю РУЕ почала цікавитися контрольована прем’єром СБУ. Невідомо чи був Фірташ причетний до звільнення прем’єра Тимошенко, але те що він ним скористувався – безперечно. Наближалися газові угоди січня 2006 року.
Я не знаю як між собою домовлялися Фірташ і Ющенко. Але наснився мені сон. І в тому сні пан Фірташ сидів за одним столом з паном Ющенко і казав йому: «Я все розумію, але ж у тебе п’ятеро дітей! От підеш ти с посади, а далі що? А от у мене…». І «руки які не крали» ошаленіли від можливостей. Існує й цілком реальне джерело – інтерв’ю Олега Рибачука. «На доручення Президента я провів консультації з ЄС, і з США. Ми говорили про те, що Росія нам відкрито погрожувала… Умови були такі, що якщо Україна буде стояти на прозорих схемах, то нас не залишать наодинці з "Газпромом"… Посередник з'явився за день до того, як у Брюсселі мали зібратися міністри закордонних справ країн ЄС, щоб розглянути цю ситуацію. І наші західні партнери, коли я повернувся, мені сказали: "Ви ж самі продалися - тепер це ваша справа"… А Президент мовчав». Держфінмоніторінг помітив також цікаву річ – щоразу після розрахунків «Нафтогазу» з РУЕ, з підконтрольних РУЕ банків переводилися кошти на певні офшорні фірми. І все б було гаразд, якби потім з тих самих фірм не оплачувалися б рахунки родини Ющенко. Аналіз переведених сум вивів середню цифру – 27% від оборудок РУЕ. Саме ця доля вдовольнила апетити Ющенка. Чисті прибутки РУЕ у 2006 році – 785,4 мільйони доларів.
27% - запам’ятайте цю цифру. Юда продав Христа за 30 срібників. Сподівання та надії людей, що стояли на Майдані були продані за 27%. Відтепер президент України думав не про Україну – про власний гаманець. Громадська ж думка вгамовувалася просто. Тільки-но суспільство починало цікавитися грошима президента, як зразу ж у Львові марширували ветерани УПА, або у Севастополі палили українські прапори. І суспільству раптом ставало не до президента.
Це був зоряний час Дмитра Фірташа. Перемога Партії Регіонів на виборах 2006 року і друге прем’єрство Януковича життя йому не зіпсували. Навпаки. Міністром палива та енергетики в уряді Януковича працював Юрій Бойко – старий діловий партнер Фірташа. У 2007 році Дмитро Васильович підтримав передвиборчу кампанію Партії Регіонів і ввів до парламенту 5 своїх депутатів («Група Фірташа»). У червні 2007 року Дмитром Фірташем був створений холдинг «Group DF» до складу якого увійшли компанії «Центрагаз» (РУЕ і Укргазенерго), угорська газотрейдерська компанія Emfesz (серед іншого - 50% акцій Печорнафтогазпрому), хімічний холдинг Ostchem (Кримський содовий завод і «Кримський тітан»), ОАО «Рівнеазот». З ім’ям Фірташа пов’язували канали К1, М1, «Мегаспорт», баскетбольний клуб «Київ». В серпні 2007 пройшла інформація про купівлю 21% акцій каналу «Інтер» (сам канал цю інформацію заперечує). Фірташ викупив 70% українських облгазів. Усього до холдингу увійшли підприємства що знаходяться в 11 країнах Європи та Середньої Азії, зі спільними доходами 4,6 млрд доларів.
Що іще треба людині для щастя? Для щастя людині треба, аби їй не заважали жити.
Проблеми у колишнього чернівецького пожежника почалися 18 грудня 2007 року, коли прем’єр-міністром України стала Юлія Тимошенко. Своїм виборцям вона обіцяла позбавити Україну посередника на постачанні газу. Як на лихо – саме цю обіцянку вона таки збиралася виконати. Фірташ підгодовував одного противника ЮВТ – Ющенка. Фірташ спонсував іншого противника ЮВТ – Партію Регіонів. Фірташ поширював корупцію і аж ніяк не погодився б піти з транзиту добровільно. Тож Фірташ мусив бути знищеним. Чиста політика – нічого особистого.
Від осені 2008-го (чотириденного відключення України Росією від газу), до зими 2009-го і «Газової війни», Тимошенко провела дві великі зустрічі з керівництвом Росії, в особі прем’єра Путіна. Було зрозуміло, що справу з посередником ламати треба через Москву. На біду Фірташа, Юля знайшла слабке місце в його обороні. РУЕ виходила на ринок під керівництвом тодішнього голови РАО «Газпром» Дмитрія Медведєва. Виходило, що тепер прем’єр Путін мусив ділитися доходами з газового транзиту (втому числі в офшорній його частині) з президентом Медведєвим. Запропонований Тимошенко варіант – перевести всі оборудки напряму на «Нафтогаз» під Юлину руку, Путіна влаштував набагато більше. Газова війна, та угоди Путін-Тимошенко не лишали Фірташеві шансів. Від транзиту його було усунуто. Серед скривджених ходили не тільки Фірташ з Ющенком. У травні 2009 року при свідках Диітрій Медведєв кинув в обличчя прем’єру Путіну: «Ви гадаєте що шкодите Ющенкові, а насправді шкодите мені, бо там управляють мої люди!»
Далі гірше. Тимошенко конфіскувала 11 млрд газу РУЕ з газових сховищ, як переуступлені «Газпромом». Застосування всієї важкої артилерії, у вигляді президента Ющенка, голови секретаріату Балоги, заступника голови СБУ Хорошковського і атаки «Альфи» на «Нафтогаз» не призвело ні до чого. У лютому 2009 року компанія перестала поставляти газ у Польщу. Польща не отримала третину потрібного газу і подала на РУЕ у суд. Водночас російська прокуратура об’явила бізнесмена у розшук. На біс - Газпром звинуватив угорську Emfesz в незаконному отриманні газу з Україною. В компанії почалися проблеми з контрактами.
Кабмін почав атаки на фірташевські облгази. Суд наклав арешт на акції каналу «Інтер». Відчувши негаразд, директор компанії Emfesz (чверть ринку Угорщини) продав 100% акцій компанії і позбавив пана Фірташа цінного активу. За борги були відключені від газу підприємства «Кримський титан», Кримський содовий завод, ОАО «Рівнеазот». Й нарешті – нависла погроза суду про незаконність шлюбу з колишньою дружиною нашого героя. В когось іншого вже череп луснув би від таких бід. Але наш герой – не з тих кого гне недоля. Він поставив на останній шанс – вибори!
Що виграти вибори має висуванець Фірташа і ніяк інакше – було зрозуміло ще осінню 2008 року. Після других переговорів між Тимошенко та Путіним загроза викидання РУЕ з транзиту стала реальною. Мабуть саме тому й тоді в країні відбулася шалена девальвація гривні і обвал банку «Надра». Відомо що пан Фірташ давав гарантії на рефінансування банку, а потім його не купив. Відомо що «Надра» були переведені рахунки Міністерств Охорони Здоров’я і Освіти. Відомо що саме «Надра» отримали шалену суму рефінансування – 7,95 млрд гривень. Відомо й що Нацбанк – вотчина президента Ющенка. Де випарувалися гроші – виборцю знати не обов’язково. Рятування українців від диктатури Тимошенко того варте!
Хто саме переміг би на виборах вгадати було складно. Це вам не Росія. Тому було вирішено підтримати зразу три проекти – Яценюка, чинного президента Ющенка і Партію Регіонів. Останні були для Фірташа не кращім вибором, донецькі – люди складні. Та або пан – або пропав. Тому Дмитро Васильович поставив Януковичу чітку умову - дострокові вибори у ВР і 50% фракції ПР для депутатів Фірташа. Переформування фракції істотно утискало інтереси Рината Ахметова, але Януковичу було не до жиру. Клята Юлька уже дихала в потилицю обом.
7 лютого 2010 року 12,5 мільйонів українців врятували пана Фірташа від остаточного знищення. Складно уявити собі тріумф Дмитра Васильовича. Ви уявляєте собі Березовського, який по результатам виборів відправив Путіна у відставку?
Тепер у переможця є чимало турбот. Треба списати борги своїх підприємств. Треба закріпити своє панування над «Інтером». Треба повернути собі Emfesz і угорський ринок газу. Треба повернутися на транзит російського газу через Україну. Треба нарешті посунути Ахметова та опанувати Партію Регіонів - провести позачергові вибори і забрати собі половину фракції ПР у парламенті. Треба так багато зробити, аби закріпити перемогу!...
Гадаю, у читача виникне питання, а як же 5 років податкових канікул, як же зниження ПДВ, 75% бюджетних місць у ВУЗах і іпотека під 7% річних? Перепрошую, шановні, а хіба наш герой комусь щось обіцяв? Може варто спитати з обіцяльника? А що буде, якщо раптом інтереси Дмитра Васильовича перетнуться з надіями виборців?
Шановні, я вже писав на початку статті: хто даму годує, той її і танцює.
PS. На місці Дмитра Васильовича я поквапився б нагадати про передвиборчі обіцянки щасливому обранцю. Теревені Януковича про мову, російський флот та газотранспортний консорціум вже самі кидають депутатів навіть ющенківської НУНС до співпраці з Тимошенко. Якщо після цього хтось із них здибається Регіонами – ця Рада стане для них останньою. Без НУНС коаліції – не бути. А по який адресах Тимошенко, маючи за плечима коаліцію, уміє посилати президентів що розпускають парламент - вона вже демонструвала. Якщо прем’єр Тимошенко керуватиме економікою біля президента Януковича – ця перемога не буде варта і гроша.
Проте, з неї можна буде всмак насміятися.
© Дракон [15.02.2010]
durdom.in.ua
_________________ Scio me nihil scire
|
|
 |
|
 |
Старший_брат
|
Додано: 17 лютого 2010, 11:43 |
|
З нами з: 14 грудня 2008, 03:00 Повідомлення: 1556 Звідки: Коломия
|
Цитата: БорМан пише:
є різні причини для розгону - не менш вагомі - закріпити успіх
Хто може знати, що обереться? Відав легше накупити продажних нунсівців і бютівців. Недорого...
|
|
 |
|
 |
БорМан
|
Додано: 17 лютого 2010, 15:27 |
|
З нами з: 24 червня 2008, 03:00 Повідомлення: 5158 Звідки: Коломия
|
Учора ВР відмінила вибори до місцевих рад , призначені на 30 травня цего року, мотивувавши це відсутністю грошей у бюджеті :D ( чи якось так) і перенесла їх на невідомий термін. Чим грубо порушила Конституцію. Цікаво вони там таки так дурні , чи роблять це намірено. Ось прецедент.
[QUOTE]І М Е Н Е М У К Р А Ї Н ш
Р І Ш Е Н Н Я
КОНСТшТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНш
у справі за конституційним поданням Президента України
щодо відповідності Конституції України (конституційності)
Постанови Верховної Ради України "Про визнання такою,
що втратила чинність, Постанови Верховної Ради України
"Про призначення позачергових виборів депутатів
Тернопільської обласної ради"
м. Київ, Справа N 1-24/2009
10 червня 2009 року
N 14-рп/2009
...
Визнання нечинною Постанови Верховної Ради України "Про
призначення позачергових виборів депутатів Тернопільської обласної
ради" ( 771-17 ) є припиненням реалізації прав громадян, зокрема
права обирати і бути обраними до органу місцевого самоврядування.
...
...враховуючи правову природу виборів до органів місцевого
самоврядування як однієї з основних форм безпосередньої
демократії, Конституційний Суд України вважає, що їх призначення
за наявності законних підстав має для Верховної Ради України
обов'язковий характер, за винятком випадків, передбачених
Конституцією ( 254к/96-ВР ) і законами України. Водночас вказані
положення Конституції України ( 254к/96-ВР ) не дають підстав
Верховній Раді України відміняти вже призначені чергові (!!!) або
позачергові вибори до органів місцевого самоврядування.
...
Таким чином, Конституційний Суд України дійшов висновку, що
на підставі пункту 30 частини першої статті 85 Конституції України
( 254к/96-ВР ) Верховна Рада України не мала повноважень відміняти
позачергові вибори до Тернопільської обласної ради.
...
Конституційний Суд України вважає, що строки проведення
виборів є важливим інститутом гарантії реалізації виборчих прав
громадян. Відміна виборів до органів місцевого самоврядування чи
перенесення строків їх проведення з підстав, не передбачених
законом, є порушенням цих прав громадян. Тому оспорювана Постанова
( 1058-17 ) суперечить також частині першій статті 38 Конституції
України ( 254к/96-ВР ).
Враховуючи викладене та керуючись статтями 147, 150, 152
Конституції України ( 254к/96-ВР ), статтями 51, 61, 63, 65, 67,
69, 73 Закону України "Про Конституційний Суд України"
( 422/96-ВР ), Конституційний Суд України
в и р і ш и в:
1. Визнати неконституційною Постанову Верховної Ради України
"Про визнання такою, що втратила чинність, Постанови Верховної
Ради України "Про призначення позачергових виборів депутатів
Тернопільської обласної ради" від 3 березня 2009 року N 1058-VI
( 1058-17 ).
2. Рішення Конституційного Суду України є обов'язковим до
виконання на території України, остаточним і не може бути
оскаржене.
... [/QUOTE]
_________________ Scio me nihil scire
|
|
 |
|
 |
БорМан
|
Додано: 03 березня 2010, 05:11 |
|
З нами з: 24 червня 2008, 03:00 Повідомлення: 5158 Звідки: Коломия
|
http://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/3875.phtml
[QUOTE]
ЯНУКОВшЧ РЕШшЛ РАЗРУШшТЬ ПОЛшТшЧЕСКУЮ СшСТЕМУ УКРАшНЫ
Янукович решил разрушить политическую систему Украины путем лишения ее источников финансирования. Для этого выдал указ о борьбе с коррупцией.
Коррупция (от лат. corrumpere — «растлевать») — термин, обозначающий обычно использование должностным лицом своих властных полномочий и доверенных ему прав в целях личной выгоды, противоречащее законодательству и моральным установкам. Наиболее часто термин применяется по отношению к бюрократическому аппарату и политической элите.
Хотя, если уж говорить точно, то указ Януковича от 20.02.2010 № 275/2010 называется «О создании Национального антикоррупционного комитета». Создание комитета далеко не борьба с коррупцией. Это скорее наследование традиции первого и второго Президентов Украины, которые после вступления в должность издали указы соответственно от 19.12.1991 № 9 «О временных неотложных мерах, касающихся усиления борьбы из спекуляцией и незаконной торговой деятельностью» и от 21.07.1994 № 396/94 «О неотложных мерах, касающихся усиления борьбы с преступностью». Но эти указы так и остались не реализованными. Третий Президент, Ющенко, провозгласив на майдане лозунг: «Бандитам тюрьмы» больше не заморочивался этой проблемой и первые три месяца своей деятельности посвятил люстрации, т.е. очищению госаппарата от профессионалов и служащих, имеющих признаки наличия ума и замене их дилетантами и коррупционерами.
В СССР, в компартии коррупции небыло. Было явление описываемое словами: «протекция», «волосатая рука», «блат». Т.е. деньги или любые материальные ценности никому не передавались. Работа в партийных органах оплачивалась не высоко, возможностей для коррупции небыло, поэтому партийная работа имела лишь ту ценность, что была трамплином для занятия более высокой хозяйственной должности. Второй Президент Украины Л.Д.Кучма тому пример. В исполкомах местных советов ситуация была почти такой же, хотя возможности для коррупционных деяний были, но через жесткий партийный контроль заниматься им было очень опасно. Можно было вылететь из партии, и затем до пенсии работать дворником или слесарем в ЖЕКе.
Политическая деятельность во время перестройки и первые годы независимости поддерживалась энтузиазмом широких масс и значительных финансовых ресурсов не требовала. На волне эйфории граждане проголосовали за независимость Украины и за избрание первым Президентом Украины Л.М.Кравчука. Демократически были избраны местные советы и, пожалуй, в 1994 году, второй Президент Украины. Хотя от России какие-то деньги он получил, на выборы использовал, но своих обещаний, по словам Коржакова, не выполнил. Впрочем, админресурс Кравчука уравновешивался российскими деньгами Кучмы, поэтому выборы можно признать равными, честными или не честными.
Первые явные признаки политической коррупции (на мой взгляд) появились в ходе президентской выборной компании в 1999 году. Л.Д.Кучма поняв, что Россия ему больше не поможет и, что без серьезного финансирования ему выборы не выиграть, обратился к состоятельным бизнесменам, и те деньги дали. Кучма выборы выиграл, но при этом Кучма-демократ, Кучма-реформатор, Кучма – работающий на благо Украины и украинского народа умер. Родился Кучма – прислужник олигархического капитала. Его деятельность во вторую президентскую каденцию привели к социальному взрыву, к Майдану.
Расцвет политической коррупции пришелся на последнюю, помаранчевую пятилетку. Основным инструментом финансирования политической деятельности стала всеобъемлющая коррупция. Энтузиазм народных масс угас, их лидеры забыты. Меркантильность (излишняя расчётливость, торгашество, своекорыстие, мелочность) населения, потерявшего веру в политические партии и их лидеров, взяла свое. Люди сочли за лучшее иметь «синицу в руках» сейчас, чем «журавля в небе» потом. Взятка избирателям стала едва ли не залогом победы. Причем не обязательно гречкой и просроченными консервами, которыми Черновецкий купил киевлян, а теперь над ними измывается, как хочет. Широко используется для этого ремонт дорог, жилых домов, коммунальных сетей, оказание юридических, медицинских, образовательных и других услуг.
В нынешних условиях жестокой политической конкуренции, на только-что завершившихся президентских выборах, чтобы добиться победы потребовалось многократно увеличить затраты на политическую рекламу.
Оценки специалистов, проскакивающие ныне в печати, определяют затраты на выборную кампанию основных кандидатов в Президенты Украины Тимошенко и Януковича примерно по одному миллиарду долларов каждый, или вместе от 15 до 20 млрд. грн.
Где же взяли эту сумму ведущие политические силы? С этого они не делают большого секрета. Михаил Бродский после расставания с БЮТ очень красочно описал, как он был ответственным за сбор взяток. Величина взноса у «партийный фонд» наличными, без документального оформления, определяла место кандидата в списке претендентов. Чем больше денег, тем вше место в списке, тем выше вероятность прохождения в депутаты. Т.е. в БЮТ применяется индивидуальный (персональный) подход к формированию списков в зависимости от взноса в избирательную компанию.
В партии регионов несколько другая система. Там ведущие финансисты партии пропорционально взносу сами составляют списки кандидатов. Вот и получаются депутаты Ахметова, депутаты Фирташа, группа Клюева и т.д.
Как видно, в обоих партиях коррупция привела к грубому нарушению партийной демократии. Списки должны формироваться из достойных кандидатов, волею членов партии, а не в зависимости от толщины кошелька претендентов.
Кстати, у других партиях ситуация аналогичная, не исключая коммунистической. Деньги, одни только деньги определяют действия всех политических сил. шнтересы Украины и ее граждан стоят где-то в конце списка. О них думают и заботятся точно так же, как хозяин заботится о своей скотине, о тракторе, автомобиле доме и другом имуществе. Они нужны ему или для комфортной жизни, или для получения прибыли.
Понятно, что баснословные суммы, израсходованные на выборы, народ Украины должен будет возместить, да еще и с 1000-кратной прибылью. А возвращать придется из зарплат, пенсий, стипендий, за счет сокращения затрат на здравоохранение, образование, социальное обеспечение, развитие жилищно-коммунального хозяйства и т.д. Бизнесмены – не благодетели, они дали деньги политическим партиям не просто так, а в кредит, и под высокие проценты.
Т.е. настала пора деньги возвращать. ш вот здесь начинается коррупция. Начинается аукцион по возврату денег. Первое – это распределение должностей. Каждый, кто получает, должность должен работать над пополнением партийной кассы. шногда договариваются, иногда это предусматривается по умолчанию. Методы получения денег разные, среди основных из них можно назвать государственные закупки, т.е. закупки за счет бюджетных средств и средств госпредприятий. Тендер выигрывает тот, кто внесет определенную сумму на указанный расчетный счет. Вот Минздрав и покупает низкокачественные, сфальсифицированные медикаменты и оборудование у фирм-однодневок, по ценам во много раз большим, чем в авторитетных мировых производителей. Дальше цены накручивают перекупщики и аптекари. А в результате, из-за отсутствия или невозможности приобрести качественные препараты, современную медицинскую технику и оборудование люди стают инвалидами и умирают.
Минтранс таким способом приобретает рельсы, шпалы, тепловозы и электровозы, самолеты, речные и морские суда и т.д. Минобразования – учебники и школьное оборудование, Министерство топлива и энергетики – урановые сборки, оборудование для электростанций и крепежные материалы для шахт. Министерство промышленности – чего только не покупает.
Некоторые – продают. Минсвязи – лицензии на телефонную связь и телерадиовещание. Минприроды – лицензии на добычу полезных ископаемых. У Земельных ресурсов – необъятные площади ценнейших земель.
Во многих министерствах и ведомствах осталось еще немало государственного имущества, которое они очень хотят продать, естественно своим или тем, кто даст хороший откат.
На местах ситуация та же, но возможности меньше. Уж сколько раз полностью меняли состав Главного управления земельных ресурсов и управлений на местах, а акты на землю как не выдавали, так и не выдают. Бизнес-политики не понимают, как можно бесплатно раздавать землю, которая просится на продажу и стоит бешеных денег?
Миллионы граждан потеряли всякую надежду получить бесплатно, положенный по закону клочок земли под жилищное строительство, под дачу или гараж, социальное жилье и т. д. Компетентные решатели, крутящиеся вокруг местных органов власти, депутаты, некоторые чиновники берутся решить любую проблему, естественно не даром, а за деньги. ш решают. Пять тысяч в конверте приложил к заявлению и получай 20 кв.м под гараж. Нет цены конечно договорные, бывают и меньше и во много раз больше.
За что мы платим взятки. Следует отметить, что ныне львиная доля от взяток оседает в карманах депутатов всех уровней. шсполнительные органы, как правило, получают документ с резолюцией (устной или письменной) «решить положительно» или «отрицательно». Т.е. они уже не решают вопросы, решают депутаты и руководители исполнительного органа. Поэтому взятки «офисному планктону» ныне почти никто не платит.
Депутаты местных органов власти тоже потратились на выборы и теперь эти затраты должны компенсировать. Если какой-то вопрос, ну, например, выделение инвалиду участка под гараж, по недосмотру вынесли на сессию, то депутаты за него не проголосуют. шм не заплатили! Если получили договоренное, то голосуют пакетом, без рассмотрения. Т.е. депутатство превратилось в рисковый, криминальный бизнес с невиданной прибылью. При этом, от какой политической партии стать депутатом, не имеет никакого значения. шдет элементарная торговля «деньги – риск».
Украинская политика делается за деньги и ради денег. По сути это бизнес под политической крышей, или по другому, политика и бизнес – это единое целое. Этот симбиоз по сути вытеснил политику из политики. Национальные идеи, перспективы, программы развития принесены в жертву единой цели – получению прибыли. Политика превратилась в бизнес-деятельность – у выгодное вложение капитала, приносящие баснословные прибыли.
С точки зрения бизнеса, коррупция – это не преступление, а одно из направлений предпринимательства. Политические услуги ничем не отличаются от бытовых, социальных, образовательных или медицинских, где работает закон конкуренции. Взятки, откаты и прочее воспринимаются политическим бизнес-сообществом, как оплата услуг, возможно высокая через превышение спроса над предложением и монополизм.
А как же правоохранительные органы? Нетрудно себе представить, сколько надо дать на лапу природоохранному прокурору, чтобы он не замечал, как застраиваются в соответствии c разрешениями местных советов берега водоемов, территории парков и скверов, заповедников и.т.д. Очень много! Милиционеру, судье – тоже надо дать, один – чтобы не замечал, другому – чтобы не поступил по закону. Львовский судья, шгорь Зварич, немного просветил по этому поводу. Взяли его «по дурости», а теперь не знают, что с ним делать. ш судить нельзя (те, кто будут судить и пересуживать такие же, как и он) и отпустить. Ждут, пока околеет, и на том дело закрыть. Т.е. в правоохранительных, (нет правильнее в кавычках, «правоохранительных») органах существует коррупционная система, отработанная система взяток, которые передаются снизу доверху. Пресекать коррупцию в правоохранительных органах должны были бы депутаты, но они сами по уши коррумпированы и более того, включили в свои преступные схемы милицию, прокуратуру и суд. С повальной коррупцией бороться практически некому. Недаром по уровню коррумпированности Украина среди лидеров в мире, вместе с Африканскими странами.
Коррупция в нашей стране не прячется, она хозяин положения. Ее видно, но задокументировать сложно, а привлечь за коррупцию невозможно. Знакомый районный опер на мой вопрос: почему отпускает бандитов, наркоторговцев, резонно отвечает: я что, загонщик для прокурора? Если я не возьму взятку, возьмет прокурор; если и он окажется честным – возьмет судья. Так какой смысл на дядю работать.
Так неужели Виктор Федорович рубит сук, на котором сидит. Убрав коррупцию, можно лишить финансирования, и тем самым погубить нынешнюю партийную систему Украины. Честно говоря, туда ей и дорога, но товарищи по партии таких вольностей, такого базара могут не понять.
Где выход из ситуации – не знаю![/QUOTE]
_________________ Scio me nihil scire
|
|
 |
|
 |
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість |
|
|
|
Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
|
|
 |