Реєстрація    Вхід    Форум    Учасники   Пошук    Допомога

Коломия ВЕБ Портал

Список форумів » Туристична Коломия  » Транспорт :: Transportation




 Сторінка 3 з 6 [ 52 повідомлень ] На сторінку Поперед.  1, 2, 3, 4, 5, 6  Далі



Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: Re: Укрзалізниця :: Ukrainian Railways
 Повідомлення Додано: 15 травня 2012, 16:51 
Офлайн
Девелопер-недоучка :D
Аватар користувача

З нами з: 08 грудня 2007, 03:00
Повідомлення: 4972
Звідки: Коломия
В той же час в розкладі ці поїзди - є

Київ-Івано-Франківськ

Зображення

Івано-Франківськ-Київ

Зображення

Чернівці-Львів

Зображення

Львів-Чернівці

Зображення

_________________
Зображення :D


Догори 
 Тема повідомлення: Re: Укрзалізниця :: Ukrainian Railways
 Повідомлення Додано: 15 травня 2012, 16:55 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 11 жовтня 2007, 03:00
Повідомлення: 1039
SPY написав:
В той же час в розкладі ці поїзди - є


дивись по номерах.

ті номери, що я навів в розкладі нема


Догори 
 Тема повідомлення: Re: Укрзалізниця :: Ukrainian Railways
 Повідомлення Додано: 15 травня 2012, 17:01 
Офлайн
Девелопер-недоучка :D
Аватар користувача

З нами з: 08 грудня 2007, 03:00
Повідомлення: 4972
Звідки: Коломия
Не суперечу...

Інформація із Львівської залізниці:

Цитата:
Львівська залізниця 27 травня вводить у дію новий розклад руху приміських поїздів
вівторок, 15.05.2012, 11:26.
27 травня 2012 року о 00.00 годин на залізничному транспорті України буде введено новий графік руху поїздів на 2012-2013 роки. Щорічна зміна графіка дозволяє залізничникам оптимізувати розклад руху, ефективніше використовувати рухомий склад, втілити пропозиції з підвищення комфорту для пасажирів.

У господарстві приміських пасажирських перевезень Львівської залізниці проаналізували роботу приміських поїздів та підготували оптимізований розклад їх курсування. Так, з метою економії експлуатаційних витрат, на новий графік руху поїздів 2012/2013 роки залізницею заплановано:

по Львівській дирекції:

На новий графік руху поїздів 2012-2013 року у межах Львівської області курсуватиме 98 приміських поїздів.



З уведенням нового графіка не курсуватимуть:


на дільниці Львів – Сянки

Поїзд №6023 Львів – Сянки (відпр. 11.16 – приб. 15.45). Середня населеність – 40%, середня виручка від продажу квитків – 2,7 тис.грн. на місяць. Вартість експлуатації поїзда за цей період становить близько 255 тис.грн. Протягом року цей поїзд приніс 3,03 мільйона гривень збитків.

Пасажирам альтернативно пропоновано користуватися поїздом №6017 Львів – Самбір (відпр. 14.19 – приб. 16.18до ст. Яблонька).

На цій дільниці курсуватиме загалом 5 пар приміських поїздів, а також маршрутні таксі.

на дільниці Львів – Стрий – Львів

Поїзд №6173/6174 Моршин – Стрий – Львів (відпр. Моршин 20.50, Стрий 21.17-21.20, Львів приб. 22.52). Середня населеність – 15%, середня виручка від продажу квитків – 3,1 тис. грн. за місяць. Вартість експлуатації цього поїзда на місяць становить близько 117 тис.грн. За рік експлуатації цього поїзда залізничники отримали 1,36 мільйона гривень чистого збитку.

З метою забезпечення перевезення пасажирів тут у вказаний проміжок часу з усіма зупинками курсуватиме поїзд №6016 Трускавець – Стрий – Львів (відпр. Трускавець 19.20, Стрий 20.29-20.40, Львів приб. 22.45.)



Поїзд №6169/6170 Моршин – Стрий – Львів (відпр. Моршин 17.20, Стрий17.45-17.58, Львів приб. 19.34). Середня населеність – 40%, середня виручка від продажу квитків – 7 тис. грн. на місяць. Вартість експлуатації цього поїзда на місяць становить близько 117 тис. грн., а відтак це 1,2 млн.грн. збитку протягом року.

З метою забезпечення перевезення пасажирів тут у вказаний проміжок часу з усіма зупинками курсуватиме поїзд №6016 Трускавець – Стрий – Львів (відпр. Трускавець 16.33, Стрий 17.32-17.46, Львів приб. 19.18.)



Поїзд №6155 Львів – Стрий (відпр. 12.26 – приб. 14.04). Середня населеність – 39%, середня виручка від продажу квитків – 1,9 тис.грн. на місяць. Вартість експлуатації цього поїзда за аналогічний період становить близько 95 тис.грн. Протягом року збитки від експлуатації цього поїзда становили понад 1,1 млн.грн.

Пасажири альтернативно можуть користуватися поїздом №6189 Львів – Лавочне (відпр. 14.00 – приб. Стрий 15.36).
По Тернопільській дирекції

У новому графіку руху поїздів на 2012-2013 роки у межах Тернопільської дирекції передбачено курсування 34 приміських поїздів.



З уведенням нового графіка не курсуватимуть:



Поїзд №6292 Чортків – Гусятин
(відпр. 8.55 приб. 10.32). Середня населеність – 25%, середня виручка від продажу квитків становить 750 грн. на місяць. Вартість експлуатації — близько 68 тис.грн. на місяць. Протягом року залізничники понесли понад 800 тисяч гривень збитку.

Як альтернатива курсує поїзд №6294 Чортків – Гусятин (відпр. 15.21 приб. 16.39);



Поїзд №6293 Гусятин – Чортків ( відпр. 10.47 приб 12.10). Середня населеність – 15%, середня виручка від продажу квитків– 600 грн. на місяць, а вартість експлуатації — близько 58 тис.грн. Збитки протягом року – майже 700 тисяч гривень.

Як альтернатива курсує поїзд №6295 Гусятин – Чортків (відпр. 16.51 приб. 18.08);
По Рівненській дирекції

На новий графік руху поїздів 2012-2013 року в межах Рівненської дирекції і надалі курсуватиме 68 приміських поїздів (32 поїзди у Волинській області та 36 – у Рівненській).
По Івано-Франківській дирекції


На новий графік руху поїздів 2012-2013 року в межах Івано-Франківської дирекції і надалі курсуватиме 48 приміських поїздів (26 поїздів у Івано-Франківській області та 22 у Чернівецькій області).

По Ужгородській дирекції

На новий графік руху поїздів 2012-2013 року в межах Закарпатської області передбачено курсування 44 приміських поїздів



З уведенням нового графіка не курсуватимуть:



Поїзд №6523 Мукачево – Ужгород – Кострино (відпр. 12.03 приб. 16.01). Середня населеність – 25%, середня виручка від продажу квитків – 2,7 тис.грн. на місяць. Вартість експлуатації цього поїзда становить близько 209 тис.грн. за той самий проміжок часу. Упродовж року залізниці завдано збитків на суму майже 2 мільйони гривень.

Як альтернатива курсує поїзд №6525 Мукачево – Ужгород – Кострино – Сянки (відпр. 15.28 приб. 19.33).

Поїзд №6551 Кострино – Мукачево – Ужгород (відпр. 16.16 приб. 21.16). Середня населеність – 40%, середня виручка від продажу квитків – 2,2 тис.грн., тоді як вартість експлуатації цього поїзда становить близько 262 тис.грн. на місяць. Збитки протягом року – близько 2,5 мільйона гривень.

Як альтернатива курсує поїзд №6549 Кострино – Мукачево – Ужгород (відпр. 15.10 приб. 19.11).



Загалом курсування зазначених вище восьми приміських поїздів завдало залізниці протягом минулого року 12 мільйонів 688 тисяч гривень чистого збитку.



Також у новому графіку руху поїздів на 2012/2013 роки передбачено подальше курсування регіональних поїздів (поїздів підвищеного комфорту), які обслуговують складами моторвагонного рухомого складу на дільницях Львів – Ужгород, Львів – Мукачево, а також призначено додаткову пару поїздів на дільниці Львів – Мукачево. Ці поїзди курсуватимуть за таким графіком :

· №807 Львів – Мукачево відпр. 8.00 год., приб. 11.50 год.
№808 Мукачево – Львів відпр. 12.10 год., приб. 15.59 год.
· №809 Львів – Мукачево відпр. 13.02 год., приб. 16.52 год.
№810 Мукачево – Львів відпр. 17.58 год., приб. 21.55 год.
· №829 Львів – Ужгород відпр. 16.28 год., приб. 21.28 год.
№830 Ужгород – Львів відпр. 5.44 год., приб. 10.53 год.



Довідково. За підсумками першого кварталу 2012 року Львівська залізниця у приміському сполученні перевезла 13,1 млн. осіб. При цьому доходи від перевезення пасажирів у приміському сполученні склали 15,6 млн. гривень, експлуатаційні витрати 193,0 млн. гривень, тобто лише 8,1 % витрат покрито фактичними доходами. Збитки по Львівській залізниці від приміських пасажирських перевезень лише за січень-березень 2012 року склали 177,4 млн. гривень. Протягом трьох місяців 2012 року Львівською залізницею перевезено пільгових категорій громадян на суму 12,4 млн. гривень, місцевими органами виконавчої влади компенсовано лише 6,3 млн. гривень або 50,8 %.

Окрім зазначених збитків, залізниця несе постійні витрати на утримання моторвагонного рухомого складу в належному технічному стані та постійно витрачає додаткові кошти на усунення пошкоджень рухомого складу сторонніми особами, такі як побиття вікон, викрадання внутрішньосалонного обладнання, розфарбування вагонів та інше.

Недоотримання коштів не дає змоги в повному обсязі забезпечити придбання запасних частин та негативно впливає на технічний стан моторвагонного рухомого складу, який потребує негайного оновлення. Орієнтовна вартість одного дизель-поїзда складає 41,8 млн.грн., одного електропоїзда 69 млн.грн.
Джерело: Львівська Залізниця

_________________
Зображення :D


Догори 
 Тема повідомлення: Re: Укрзалізниця :: Ukrainian Railways
 Повідомлення Додано: 29 травня 2012, 10:15 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 11 жовтня 2007, 03:00
Повідомлення: 1039
Схоже , що у нас усе іде під девізом - ні дня без прикола. :)

Цитата:
Вчера, 27 мая, состоялся первый, пробный запуск электропоезда Skoda по маршруту «Донецк-Харьков». Неожиданностью для пассажиров, купивших билеты на этот поезд, стало то, что он отправился с донецкого ж/д вокзала почти на час раньше — в 19:20, а не в указанных в расписании 20:14.

Как рассказал один из пассажиров этого рейса, почти за час до отправления поезда диспетчер ж/д вокзала сообщила, что расписание отправления поезда изменено. В результате успеть к отправлению поезда смогли только те пассажиры, которые прибыли на вокзал за час до времени его отправления, указанного на билетах. Например, в одном из вагонов ехало всего пять пассажиров.


Догори 
 Тема повідомлення: Re: Укрзалізниця :: Ukrainian Railways
 Повідомлення Додано: 29 травня 2012, 21:49 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 18 грудня 2007, 03:00
Повідомлення: 12717
Звідки: Модена. Італія.
Прізвище, Ім’я: Струк Руслан
VohaBit написав:
Схоже , що у нас усе іде під девізом - ні дня без прикола. :)

Цитата:
Вчера, 27 мая, состоялся первый, пробный запуск электропоезда Skoda по маршруту «Донецк-Харьков». Неожиданностью для пассажиров, купивших билеты на этот поезд, стало то, что он отправился с донецкого ж/д вокзала почти на час раньше — в 19:20, а не в указанных в расписании 20:14.

Как рассказал один из пассажиров этого рейса, почти за час до отправления поезда диспетчер ж/д вокзала сообщила, что расписание отправления поезда изменено. В результате успеть к отправлению поезда смогли только те пассажиры, которые прибыли на вокзал за час до времени его отправления, указанного на билетах. Например, в одном из вагонов ехало всего пять пассажиров.


ох , тут би кіровники руху попали на бабло ... ох попалиби.... :ireful:

_________________
Зображення


jedem das seine... Dienst ist Dienst und Schnaps ist Schnaps!


Догори 
 Тема повідомлення: Re: Укрзалізниця :: Ukrainian Railways
 Повідомлення Додано: 03 червня 2012, 12:10 
Офлайн
Девелопер-недоучка :D
Аватар користувача

З нами з: 08 грудня 2007, 03:00
Повідомлення: 4972
Звідки: Коломия
Поїзд Hyundai не вийшов у рейс через технічні неполадки
Субота, 02 червня 2012, 10:50 доповнено о 14:03

Зображення

У суботу через технічні неполадки електропоїзд Hyundai не вийшов у рейс з Харкова на Київ. (Не встиг поїздити - вже й розвалюється, недарма на ньому лейба ЕВРО - воно завершиться - поїзд розвалиться, SPY)

Як повідомляє прес-служба Укрзалізниці, пасажири доправлені до Києва підмінним поїздом Південної залізниці.

Cформований з електровоза ЧС-7 і нових вагонів виробництва Крюківського вагонобудівного заводу поїзд № 161 відправився з Харкова згідно графіку, о 6-50.

Уже на шляху прямування поїзна бригада, стюарди через засоби гучномовного зв'язку передали всі необхідні роз'яснення по порядку повернення різниці вартості проїзду. Аналогічні оголошення для пасажирів прозвучали і на Центральному київському вокзалі.

Пасажири доставлені до Києва підмінним складом з невеликим запізненням через необхідність зміни локомотива.

Для зручності пасажирів і щоб уникнути черг по прибуттю рейсу № 161 з Харкова всі 52 каси Центрального залізничного вокзалу Києва відкриті на перерахунок і повернення коштів пасажирам.

Корейська сторона компанії виробника, яка забезпечує гарантійне обслуговування електропоїздів, та Державна адміністрація залізничного транспорту України приносить свої вибачення пасажирам та повідомляє, що для перерахунку вартості квитка і повернення різниці вартості проїзду пасажири цього рейсу можуть звернутися до станцій Харків, Полтава, Київ.

Повідомляється також, що вже у суботу о 18:15 з Києва до Харкова в рейс відправиться "Український експрес" виробництва Hyundai Rotem.

Джерело: Українська Правда

_________________
Зображення :D


Догори 
 Тема повідомлення: Re: Укрзалізниця :: Ukrainian Railways
 Повідомлення Додано: 24 червня 2012, 13:05 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 11 жовтня 2007, 03:00
Повідомлення: 1039
Хюндєц продовжується ...

Цитата:
Начальник донецкого ремонтного депо зарезал двух чиновников «Укрзализницы» в ответ на требование починить Hyundai PDF
23.06.2012 22:42

Судя по всему, новым поездам "Хюндай", которыми осчастливил нашу страну в преддверии Евро-2012, вице-премьер, министр инфраструктуры Украины Борис Колесников, суждено запомниться народу не только и не столько постоянными техническими неполадками и дороговизной проезда, но и куда более ужасающими последствиями их эксплуатации.

Как стало известно Gazeta.ua из источников в правоохранительных органах, сегодня около часа ночи на Донецой железной дороге разыгралась кровавая драма. После очередной поломки корейского поезда начальник пассажироперевозок на Донецкой железной дороге Михненко В.А и его первый зам Аксенов О.Н решили навестить начальника железнодорожного депо Кутько А.В. по месту его работы. Не особо стесняясь в выражениях, визитеры объяснили последнему, что вопрос успешной адаптации поездов "Хюндай" к украинским железнодорожным реалиям находится на личном контроле президента Украины, отчитали Кутько и потребовали от него немедленного устранения технических неисправностей. Начальник депо отвечал что-то в духе того, что он не виноват в том, что с заграничными новинками постоянно какие-то проблемы, и бесконечно чинить их он не нанимался. Трудно представить себе, как именно и при помощи каких аргументов Михненко и Аксенов пытались убедить Кутько в своей правоте, но все закончилось тем, что начальник депо схватился за нож. Что интересно, по нашим данным, он был абсолютно трезв.

Напомним, что медленная и супердорогая электричка Hyundai снова опоздала в Киев. Теперь - на 2 часа

Итог весьма печален для всех участников инцидента. Михненко и Аксенов сейчас находятся в реанимационном отделении одной из донецких больниц в тяжелом состоянии (у каждого из них по 5 ножевых ран), а Кутько задержали правоохранители. К слову, сделать это оказалось не просто. Запершись в доме после нанесения увечий своим обидчикам и вооружившись ружьем, Кутько лишь после длительных увещеваний решился сдаться в руки стражей порядка.

Дальше - больше. По имеющейся у нас информации, за все то время, что по отечественным рельсам стали носится колесниковские "Хюндаи", под их колесами погибло уже три человека: две женщины и один ребенок. Причем, все жертвы погибли в разное и в разных местах, независимо друг от друга. И это только на участке Донецкой железной дороги. По словам нашего источника, такая смертность объясняется слишком высокой, непривычной для Украины скоростью движения новых поездов. Такая скорость требует от украинских железнодорожников других, более действенных способов обеспечения безопасности граждан.


Догори 
 Тема повідомлення: Re: Укрзалізниця :: Ukrainian Railways
 Повідомлення Додано: 24 червня 2012, 13:40 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 11 грудня 2009, 03:00
Повідомлення: 285
Точка кипіння?..


Догори 
 Тема повідомлення: Re: Укрзалізниця :: Ukrainian Railways
 Повідомлення Додано: 24 червня 2012, 13:56 
Офлайн
Девелопер-недоучка :D
Аватар користувача

З нами з: 08 грудня 2007, 03:00
Повідомлення: 4972
Звідки: Коломия
Фігасє, страсті киплять... Одні покращення: добратись нема як, те що є - дуже дорого, постійно запізнюється, ламається, гинуть люди! Афігенні покращення вже цієї ночі :(

_________________
Зображення :D


Догори 
 Тема повідомлення: Re: Укрзалізниця :: Ukrainian Railways
 Повідомлення Додано: 27 червня 2012, 23:18 
Офлайн
Девелопер-недоучка :D
Аватар користувача

З нами з: 08 грудня 2007, 03:00
Повідомлення: 4972
Звідки: Коломия
Залізничники запевняють, що законно випхали з поїзда матір з дитиною

У діях співробітників залізниці, які зняли з потягу матір з дитиною через відсутність документів, немає нічого незаконного.

Про це повідомили у прес-службі Укрзалізниці, передає ТСН.

"Укрзалізниця нагадує пасажирам: для здійснення поїздки з дітьми до 14 років у пасажирських поїздах необхідно при посадці в поїзд мати при собі оригінал документа, який підтверджує вік дитини", - ідеться у повідомленні.

Залізничники пояснили, що діяли згідно з "Правилами перевезень пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України".

Як відомо, 24 червня одна з пасажирок їхала потягом Харків - Херсон, проте документів на 1,5-річного сина та 3,5-річну доньку у неї не було, через що провідниця прийняла рішення висадити її з вагону на найближчій станції.

Джерело: Українська Правда

_________________
Зображення :D


Догори 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
 
 Сторінка 3 з 6 [ 52 повідомлень ] На сторінку Поперед.  1, 2, 3, 4, 5, 6  Далі




Коломия ВЕБ Портал

Список форумів » Туристична Коломия  » Транспорт :: Transportation


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

 
 

 
Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  

Дошка безкоштовних оголошень

додати оголошення

Новини

Публікації


дитячий магазин

cron
Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB