Реєстрація    Вхід    Форум    Учасники   Пошук    Допомога

Коломия ВЕБ Портал




 Сторінка 1 з 19 [ 182 повідомлень ] На сторінку 1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Далі



Автор Повідомлення
 Тема повідомлення:
 Повідомлення Додано: 05 вересня 2007, 01:57 
Офлайн

З нами з: 04 вересня 2007, 03:00
Повідомлення: 18
В Коломиі відкритий сервісний центр ПОГЛЯД по гарантійному ремонту побутовоі технікі.
По гарантіі обслуговуются такі бренди. samsung sony toshiba lg virpul beko mile elektron jvc aeg і тд. В сього 36 брендів.
М.КОЛОМшЯ вул.Ст.Бандери 73. 2 т. 8 03433 72817


Догори 
 Тема повідомлення:
 Повідомлення Додано: 05 вересня 2007, 02:06 
Офлайн

З нами з: 25 червня 2007, 03:00
Повідомлення: 859
Звідки: Коломия
[QUOTE]pogliad написав:В Коломиі відкритий сервісний центр ПОГЛЯД по гарантійному ремонту побутовоі технікі.[/QUOTE]
А мені здавалося, що простіше купити нову річ, ніж ремонтувати стару.
Я от перед новим роком хотів поремонтувати свій телевізор Sаmsung. Обїздив ціле місто і... купив новий телевізор, а старий не знаю куди викинути :D


Догори 
 Тема повідомлення:
 Повідомлення Додано: 05 вересня 2007, 02:27 
Офлайн

З нами з: 04 вересня 2007, 03:00
Повідомлення: 18
Уважніше чітайте!
Коли Ви купляли Вам давали гарантію. От цю гарантію Ми виконуем!


Догори 
 Тема повідомлення:
 Повідомлення Додано: 05 вересня 2007, 02:35 
Офлайн

З нами з: 25 червня 2007, 03:00
Повідомлення: 859
Звідки: Коломия
[QUOTE]pogliad написав:Коли Ви купляли Вам давали гарантію. От цю гарантію Ми виконуем![/QUOTE]
Егеж. Лиш поремонтувати ніде не зміг. Треба було чекати запчастин і т.д. А тим часом пройшли б всі новорічні свята :(
От і склалося враження, що легше новий купити :D


Догори 
 Тема повідомлення:
 Повідомлення Додано: 05 вересня 2007, 02:47 
Офлайн

З нами з: 04 вересня 2007, 03:00
Повідомлення: 18
Коли купляли річ в магазині нову Вам давали гарантію?
Ми еі виконуем!
Нове тоже ломится!


Догори 
 Тема повідомлення:
 Повідомлення Додано: 05 вересня 2007, 11:45 
Офлайн

З нами з: 29 листопада 2004, 03:00
Повідомлення: 1428
Звідки: pent@gon:)studio
pogliad, це класно. Бажаю вам налагодити довіру коломиян до брендів.

Бо ж як ви прокоментуєте таку ситуацію:
[QUOTE]В коломийському магазині куплений новий дорогий телефон. Гарантія! Через пів-року він без видимої на те причини відключається і більше не працює. Несемо в магазин. Магазин приймає, треба прийти післязавтра. Післязавтра працівник магазину на запит дзвонить по телефону і каже приблизно таке: "Вася, як там той, ну, той шо ми прошивали і ігри закачували?" Вася каже, шо там ше трохи роботи. Треба прийти через тиждень. Через тиждень кажуть, що треба почекати ще кілька днів... Через кілька ж днів оголошено вердикт: "Телефон був у воді, мокрий, гарантії не підлягає. Підлягає негарантійному ремонту". Матюкаюсь. Добре, хай буде, дам грошей, аби робив. Ще через два тижні працівники повертають апарат - не зробили, не годни, вода була, змок, бідолаха. За місяць перебування в невідомій "гарантійній" каптьорці дивно, що він повністю ржавчиною не покрився :D
Після того випадку апарат не зміг поремонтувати ніхто. Коментарі приблизно однакові: такий тип телефонів дуже тендітно відноситься до прошивок, його мож пошкодити дуже легко, коли без уміння втручатися в це...[/QUOTE]А телефон був samsung E530... навзамін купили нокію :)
Я не мав на те ще часу і натхнення, але магазин той я-таки спалю :D


Догори 
 Тема повідомлення:
 Повідомлення Додано: 05 вересня 2007, 12:23 
Офлайн

З нами з: 25 червня 2007, 03:00
Повідомлення: 859
Звідки: Коломия
[QUOTE]pent@gon написав:pogliad, це класно. Бажаю вам налагодити довіру коломиян до брендів.[/QUOTE]
Гарантійні майстерні відкривають для того, щоб заробити добре бабла. Що хтось з Самсунга буде їхати сюди і перевіряти що вони зробили, а попри то для майстерні грошики будуть регулярно перечислюватися.
Ремонтують вони лиш своїм або комусь з "дужчих".
Буде як колись: "Я від Івана Івановича. Ой, заходіть, ми вам поремонтуємо без черги, а може вам "горячу" заміну зробимо, а ваш спишемо, відки на фірмі будут знати..."
От і вся правда...
Тому я і казав, що краще купити нове ніж ремонтувати зіпсуте :D


Догори 
 Тема повідомлення:
 Повідомлення Додано: 05 вересня 2007, 12:28 
Офлайн

З нами з: 25 червня 2007, 03:00
Повідомлення: 859
Звідки: Коломия
[QUOTE]pent@gon написав:Бо ж як ви прокоментуєте таку ситуацію:[/QUOTE]
От зайшов ти б майстерню і сказав, що ти від Юрія Івановича!!! Якщо вони не вірять, то він зараз сам передзвонить. То пішов би з новим апаратом. :D


Догори 
 Тема повідомлення:
 Повідомлення Додано: 05 вересня 2007, 12:33 
Офлайн

З нами з: 02 липня 2007, 03:00
Повідомлення: 1081
Звідки: Коломия
[QUOTE]pent@gon написав:pogliad, це класно. Бажаю вам налагодити довіру коломиян до брендів.

Бо ж як ви прокоментуєте таку ситуацію:
[QUOTE]В коломийському магазині куплений новий дорогий телефон. Гарантія! Через пів-року він без видимої на те причини відключається і більше не працює. Несемо в магазин. Магазин приймає, треба прийти післязавтра. Післязавтра працівник магазину на запит дзвонить по телефону і каже приблизно таке: "Вася, як там той, ну, той шо ми прошивали і ігри закачували?" Вася каже, шо там ше трохи роботи. Треба прийти через тиждень. Через тиждень кажуть, що треба почекати ще кілька днів... Через кілька ж днів оголошено вердикт: "Телефон був у воді, мокрий, гарантії не підлягає. Підлягає негарантійному ремонту". Матюкаюсь. Добре, хай буде, дам грошей, аби робив. Ще через два тижні працівники повертають апарат - не зробили, не годни, вода була, змок, бідолаха. За місяць перебування в невідомій "гарантійній" каптьорці дивно, що він повністю ржавчиною не покрився :D
Після того випадку апарат не зміг поремонтувати ніхто. Коментарі приблизно однакові: такий тип телефонів дуже тендітно відноситься до прошивок, його мож пошкодити дуже легко, коли без уміння втручатися в це...[/QUOTE]А телефон був samsung E530... навзамін купили нокію :)
Я не мав на те ще часу і натхнення, але магазин той я-таки спалю :D[/QUOTE]

Ромку! Всі наші проблеми в не знанні законів і наших прав. А за законом Захисту прав споживача в 5 денний термі ти можеш повернути куплену річ (якщо вона не втратила товарного вигляду і при наявності упаковки) без всяких пояснень- не підійшло та й все.. А на протязі гарантійного терміну продавець зобовязаний за 10 днів повернути тобі справний товар - неважно чи поремонтували його чи обміняли. А при прийманні в ремонт твій телефон при тобі мали оглянути і показати сліди "купання" його в воді. І повідомити зразу , що ремонт не гарантійний.
А на рахунок Погляду - хлопці, не зарекомендуйте себе з самого початку як ті, що pent@gonu телефон ремонтували, бо дійсно спалить я його знаю... :D


Догори 
 Тема повідомлення:
 Повідомлення Додано: 06 вересня 2007, 03:46 
Офлайн

З нами з: 04 вересня 2007, 03:00
Повідомлення: 18
Дякую всім кто відрегував на нашу рекламу!
З радістю відповім на ваші запитання.
При покупці телефона чі будь якоі речі Вам мали дати адреси сервісних центрів де виконуется гарантійний ремонт. І ви мали звертатись туда. То що взяв магазин в ремонт=це його інеціатива
яка наказуема.
На рахунок поверненя речі назад через 5 днів це неправда ! Ви можете повернути еі до 14 днів. Законів ви незнаете точно.
Доречі сервісний центр Погляд теліфони по гарантіі не ремонтуе і не ремонтував.
За гарантійний ремонт з Нами розраховуются самі фірми по договору.Вам головне щоб було відремонтовано ваша річ. Якщо вона підлягае вимогам гарантійного ремонту.
На рахунок гарантіі питайте любе! Відповім з радістю. Дякую з повагою до Всіх!


Догори 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
 
 Сторінка 1 з 19 [ 182 повідомлень ] На сторінку 1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Далі




Коломия ВЕБ Портал


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей

 
 

 
Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  

Дошка безкоштовних оголошень

додати оголошення

Новини

Публікації


дитячий магазин

Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB