ніхто не хоче підтримати пропозицію Мирка поміратися, то-во, показати, блін... ви розумієте... і пожвиндіти, зачну з свого, нажитого непомірним трудом, потом і кровю
отак скромно вигляда господарка
Десь років зо два пропонував всім колонки древні, совкові, під лампу заточені. Ніхто не хтів, от і мусів
купити колонки Естонія, років 70-х чи 80-х (газда терміново покидав наше славнозвісне місто а ящики цікаві, жєль однако) в отакому виді. Фотка троха храма, з мабіли, звиняйте, мильниці не було. Грало практично без низу, виперта, троха криклива середина, замилені вч, хоча відкрито і радісно
ящики були розібрані до останнього шурупа. В процесі розбирання дивувався як воно трималося купи на практично не закручених шурупах, з шпарами на палець і місцями шпари були заткані полосками пористої гуми. то все пішло в потік разом совковими шурупами. Проверчені нові дірки на теперішні шурупи. Наклеєний гумовий віконний ущільнювач, для герметизації, і моцно прикручена передня панель. В процесі розбирання хотів почистити рідну тканину, ібо фист в плямах була. Зняти не вийшло, тільки віддерти кусками. На заводі, напевне, тканину натягнули на свіжий лак і вона приліпилася так, шо при віддиранні лишився рельєф на дошці.
А шо робить? плямиста груба тканина весь дізайн і акустику зводила на нівець
В процесі прийшла думка шо дірки під динаміки створюють трубу, особливо на вч. Діаметр 40мм а товщина дошки 20мм. Для акустики лажа повна. Було приняти воленосне рішення зняти фаску рашпілем, за одно і фізкультура... в результаті вийшов отакий маненький рупорець
рідний вч динамік замінений (з 4 шт приблизно підібрані 2) на телевізійний 2гд36 з, вклеєним руцями, розсіювачем типу "куля". Сч динамік 4гд35 замінений на 4гд7, також з кулею на магніті і також фаска знята на отворі під динамік. Краще було би перекрутити динаміки на перед але кріплення НЧ динаміка тре було робити або свердлити дірки в рамі, тому лишилося отак, напевне від ліні
В середині ящика стики промазані пластиліном, трошки наповнювача синтапон. Задня кришка прикручена новими шурупами і також герметизація віконним гумовим ущільнювачем. Появився класний "низ" середина не пиляє вухо, мідь і тарелі звучать як і належить. В задню стінку врізана базарна колодка з клемами. Заміна конденсатора у фільтрі на свистку, опірець до 4гд7 шоби підрівняти частотку на "вухо". Ну і прийшлось робити гриль.
звеселювач зроблений руцями на лампадках 6ж52п, по одній на канал, при приблизно 0.7 Вт потужності на акустику по Хі-Енд стратегії
. Як не дивно але повна потужність використовується дуже рідко. Цілком комфортно, коли рагулятор наручений приблизно на середину, кімната 11-12м квадратових
, найкоротший тракт - вхідне гніздо - рагулятор гучності - лампа - трансформатор - клеми на колонки, все з найменшою кількістю активних і пасивних кривих (бо абсолютно рівних в природі не буває) елементів по дорозі сигналу
ідею шассі від здохлого СД-рома глісанув з нету
, тіко там живлення робили окремим блоком а я втулив все разом.
Прийшлось пошукати положення і місце (якого практично нема
) для вихідних трансів аби не було наводок від силового. Ніби все в порадку. Дізайн навіть ненаю як назвати
. На даний момент мене цікавить звучання
сд грайка підбиралася по використаному ЦАПу (цифрово аналоговий перетворювач) з того шо може позволити собі, на наших теренах, скромний туніядець
здається Burr-Brown PCM56P, знімати кришку чогось лінь
з якого року навіт не уявляю
на шару спрезентували отаке.
Один ганч, відламана ліва ніша касетоприймача разом з кнопкою включення
колись така дека вартувала самашедші гросі, канєха в своїй ніші. Кнопку POWER причепив до бокової стінки, апарат повністю робочий, голви не запиляні, деколи використовується для оцифровування касеток
також на шару дісталася винилова грайка
відпуцував, помастив, шось порагулірував, воском залив нижню кришку, би не тарахкотіло, по можливості заглушив бряжчання залізних деталей в механіці, відчепив внутрішній коректор, дроти від голови вивів направці на тюльпани (інформації по твіку в неті вагонами), голву ГЗМ 121 нову купив у гамазині, випадково, 40 грн, здається.
Скажете не фонтан - згідний але голка нова, шо велико значит. Коли хто запропонує нову вставку до голови SONOVOX 50 по сходній ціні то буду радий несказанно. Грає грайка, пласти мож крутити, найаналоговіший аналог
В результаті прийшлось терміново ліпити коректор і з стрихів, комісійних, у знайомих збирати залишки винилу
по тирнету нарив нарив схемку коректора Сергеєва (до речі, звеселювач також за його мотивами) на 6ф12п. Шассі той самий здохлий сд-ром. Звучить значно краще за встроєний у програвачі і бюджетних забугорних підсилювачах. Маємо повний аналоговий і ламповий тракт
Знаю, зара почнеться, шо там отих 0.7 Вт!
тому в закромах і на торговиці позбиралися залишки від совкових ледвебачиків Берьозок Електронів Таурасів Веснів і вийшла отака дика конструкція
6с3п + 6п13с, за мотивами Манакова, упертих 4Вт на канал. Думалось одне а в процесі вийшло зовсім інше. Площі не стає, приходиться доштуковувати із зростанням в кілограмах
Звучання мені і не тільки мені подобається. Легке, повітряне, відкрите і радісне. Локалізаці інструментів і виконавців пристойна, можна простягнути руку і відібрати інструмент
або помацати виконавця. На якісних записах складається враження, шо за колонками не стіна з вікном а простір до горизонту.
Отак якось не зовсім коротенько. Будуть питання - відповім.