Реєстрація    Вхід    Форум    Учасники   Пошук    Допомога

Коломия ВЕБ Портал

Список форумів » Культурне життя та наука  » Релігія




 Сторінка 34 з 42 [ 415 повідомлень ] На сторінку Поперед.  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 42  Далі



Автор Повідомлення
 Тема повідомлення:
 Повідомлення Додано: 24 серпня 2009, 21:07 
Офлайн

З нами з: 07 липня 2008, 03:00
Повідомлення: 742
Звідки: Padova, Italia
Буття2,2-3
І скінчив Бог дня сьомого працю Свою, яку Він чинив. І Він відпочив у дні сьомім від усієї праці Своєї, яку був чинив.
І поблагословив Бог день сьомий, і його освятив, бо в нім відпочив Він від усієї праці Своєї, яку, чинячи, Бог був створив.

І де тут про не можна працювати?
Де тут йдеться про хоч якийсь заповіт для Адама і Єви?

Марка 2:27
І сказав Він до них: Субота постала для чоловіка, а не чоловік для суботи.
Саме так, тут ясно все написано - Ісус дає роз"яснення фаресеям про суботу.

Цитата:
Микола Гунько пише:
Взагалі-то святість щотижневої Господньої суботи - це є одна з Божих заповідей моралі, така ж, як і "не чини перелюбу", "не кради", "не пожадай", і якими, за словами апостола Павла, пізнається гріх (Рим. 3:20, 7:7).

Якщо заповідь про суботу така ж як і всі інші, то чому саме на ній ви (адвентисти) так акцентуєте свою увагу?
Але не спішіть з відповіддю, за Вами ще залишились відповіді на мої попердні запитання на які я зі смеренням та терпінням очікую.

Цитата:
Микола Гунько пише:
Щож? Я не буду судити перелюбників, вперто порушуючих сьому Божу заповідь, не буду судити злодіїв, свідомо порушуючих восьму Божу заповідь, не буду судити завидних людей, ігноруючих десятою Божою заповіддю, не буду судити і тебе, ігноруючого четверту Божу заповідь.


Я знаю що я слабка людина, але я стараюсь виправлятись, дуже Вам вдячний за те, що Ви мене не судете, хоч я і не відчуваю себе грішним по відношенню до суботи.
І я вам вже привів аргумент на який опирались, опираються і будуть опиратись най чисельніші християнські конфесії(звичайно крім Адвентистів, але я вірю що Бог дасть вам Духа Святого щоб ви знайшли правду).

Цитата:
Микола Гунько пише:
Всі ми маємо свободу вибору. Можна і вибрати жити в гріхах. Але чи мудро, чи правильноце буде? "Чи будемо грішити, тому що ми не під Законом, а під благодаттю?" (Рим. 6:15) Чи не краще буде визнати свої гріхи і отримати прощення і очищення по Божій благодаті в Ісусі Христі?


Чого і Вам від щирого серця бажаю!!!


Догори 
 Тема повідомлення:
 Повідомлення Додано: 24 серпня 2009, 21:10 
Офлайн

З нами з: 03 березня 2009, 03:00
Повідомлення: 79
Цитата:
Grindex пише:
Я перепрошую, але тут йдеться все про єврейський народ, Пaвло ж у свому посланні говорив для тих хто не з Іудейського народу, ще раз прочитайте послання До колоссян, помоліться і вам відкриєтся:
16 Тож, хай ніхто вас не судить за їжу, чи за питво, чи за чергове свято, чи за новомісяччя, чи за суботи.
як бачите тут чітко і про суботу і про свята.

Щодо четвертої Божої заповіді.

Апостол Павло в Кол. 2:16 називає згадану ним суботи тінню майбутнього. Що це за суботи?
Законом Божим, до якого входить і четверта заповідь про святкування суботи, ніколи не був тінню майбутнього, а ним пізнається гріх (Римл. 3:20, 7:7). Святе Письмо справді описує "ваші" суботи (Левит, 23) і Господню суботу (Ісаї 58:13). "Ваші" суботи були тінню майбутнього, і ми сьогодні їх не святкуємо, в той час, як дотримування Господньої суботи є однією з десяти Божих заповідей, таких як "не вбивай", "не кради", "не чини перелюбу".

Отже,

Де в Новому Завіті є текст про святість першого дня в тижні?

В який момент історії перелюб, обман, ігнорування Господньої суботи, зневажання батьків, вбивство перестало бути гріхом?


Апостол Іван дав таке визначення гріху в першому посланні 3:4:

"ГРІХ - ТО Є БЕЗЗАКОННЯ".
Цитата:
Grindex пише:
Тобто Ви стверджуєте що всі люди які вірять в Ісуса Христа як Господа, але які не свядкують суботу не спасутьсяш?

Які колись в силу відсутності доступу до Святого Письма не знали - будуть відповідати лише в міру того, що знали. А хто сьогодні свідомо ігнорує - дасть звіт за свій вибір.
Цитата:
Grindex пише:
І ще таке запитання чому Ісус сам декілька раз не дотримувався суботи?

Коли Ісус мав розмову з фарисеями, то стояло питання не у дні відпочинку, а ЯК святкувати суботу, на що Господь сказав, що можна чинити добро в суботу.

Христос дотримувався Божих заповідей, і не дотримувався фарисейських тлумачень Божих заповідей.

Бог в Ісаї 58:13 сказав, щоб субота для нас була відрадою, а не тягарем. Ось справжнє виконання четвертої заповіді.


Догори 
 Тема повідомлення:
 Повідомлення Додано: 25 серпня 2009, 01:17 
Офлайн

З нами з: 03 березня 2009, 03:00
Повідомлення: 79
Цитата:
Grindex пише:
Якщо заповідь про суботу така ж як і всі інші, то чому саме на ній ви (адвентисти) так акцентуєте свою увагу?


В жодному разі! Ми визнаємо всі десять заповідей Божих. А з вами спілкуюсь про четверту "Пам'ятай день суботній, щоб святити його!" з тієї причини, що ви її поки-що ігноруєте. Про заповідь "Не чини перелюбу!" не кажу, бо гадаю що у вас з цим гріхом, тобто з її порушенням проблем немає.

До речі, як ти думаєш, що означає, що Бог освятив сьомий день (Буття 2:2,3)?


Догори 
 Тема повідомлення:
 Повідомлення Додано: 25 серпня 2009, 02:44 
Офлайн

З нами з: 19 січня 2008, 03:00
Повідомлення: 627
Цитата:
Микола Гунько пише:
Взагалі-то святість щотижневої Господньої суботи - це є одна з Божих заповідей моралі, така ж, як і "не чини перелюбу", "не кради", "не пожадай", і якими, за словами апостола Павла, пізнається гріх (Рим. 3:20, 7:7).


Пане Миколо, для християнина святим днем є неділя - день воскресіння Господа, день Пятидесятниці. День в який збирались християни на Євхаристію.
Вибачте, але вшановувати суботу - саме суботу не є моральною заповіддю. Зміст є присвячувати Богу один день тижня і християни роблять це в неділю. І робили це з апостольського часу.
Перечитайте всю дискусію в цій темі я триста раз поянсював Паштету це.


Догори 
 Тема повідомлення:
 Повідомлення Додано: 25 серпня 2009, 03:31 
Офлайн

З нами з: 07 липня 2008, 03:00
Повідомлення: 742
Звідки: Padova, Italia

Цитата:
Микола Гунько пише:
До речі, як ти думаєш, що означає, що Бог освятив сьомий день (Буття 2:2,3)?


На мій погляд: вибрав його для себе, відокремив від інших днів.
А тепер скажіть мені будь ласка. Де саме сказано в книзі Буття що Бог наказує Свядкувати цей день. І як що він Такий особливий (день суботній, день відпочинку Божого) то чому Бог не нагадував ні Адаму,ні Єві, ні Авелю, ні Сифу, ні Ною, ні Аврааму, ні Ісааку, ні Якову, ХОЧА Б ОДшН РАЗ в період у 2500 років, який пролягає між 2 главою Буття та 20 главою Вихід, святкувати цей День. Ні одна вище згадана особа не дотримувалась суботи. І Бог при цьому ні кого не карав за це, а за інші прогрішення карав. Вам не здається це дивним?


Догори 
 Тема повідомлення:
 Повідомлення Додано: 25 серпня 2009, 04:28 
Офлайн

З нами з: 07 липня 2008, 03:00
Повідомлення: 742
Звідки: Padova, Italia
Цитата:
Микола Гунько пише:
В жодному разі! Ми визнаємо всі десять заповідей Божих.


Я вже здогадався що Ви визнаєте всі 10 Божих заповідей, і дуже за Вас радий, але наскільки я пам'ятаю з робіт Е.Уайт (та яка носить "число звіра" згідно з гіпотезою адвентистського підрахування цього самого "числа" і яка являється однією з засновниць адвентистського руху) Саме на четверту заповідь вона робить наголос. Тим самим, на мій погляд, відокремлюючи себе, всіх адвентистів сьомого дня і Вас в тому числі, від християнської спільноти яка має багато вікову традицію та інтелектуальну спадщину у знанні, розумінні та поясненню Святого Письма. я впевнений що вона допустилась помилки у своїх "видіннях", я кажу: допустила помилки, тому що мені важко уявити що людина такого доброго складу характеру робила це свідомо і навмисно, для того щоб привернути для себе увагу.

Цитата:
Микола Гунько пише:
А з вами спілкуюсь про четверту "Пам'ятай день суботній, щоб святити його!" з тієї причини, що ви її поки-що ігноруєте.

Дане речення мені важко зрозуміти кому Ви його адресуєте: нам НЕ адвентистам сьомого дня, чи особисто мені?(Ви написали "ви" з маленької букви, а це наскільки я пам'ятаю з уроків укр. мови відноситься до 2 особи множини. До мене ж в своїх постах Ви з недавнього часу почали вживати "ти", хоч я і не пам'ятаю коли ми з Вами перейшли на "ти") Як що ж особисто мені то відповідаю: я не ігнорую 4 заповідь, ніколи її не відхиляв і надіюсь що не буду. Тому наполегливо прошу Вас не звинувачувати мене в тому чого я не робив і не роблю.
Візьму на себе відповідальність і відповім за всіх НЕ адвентистів сьомого дня, не звинувачувати нас у тому чого ми не робили.


Догори 
 Тема повідомлення:
 Повідомлення Додано: 26 серпня 2009, 17:02 
Офлайн

З нами з: 03 березня 2009, 03:00
Повідомлення: 79
Цитата:
Grindex пише:
А тепер скажіть мені будь ласка. Де саме сказано в книзі Буття що Бог наказує Свядкувати цей день. І як що він Такий особливий (день суботній, день відпочинку Божого) то чому Бог не нагадував ні Адаму,ні Єві, ні Авелю, ні Сифу, ні Ною, ні Аврааму, ні Ісааку, ні Якову, ХОЧА Б ОДшН РАЗ в період у 2500 років, який пролягає між 2 главою Буття та 20 главою Вихід, святкувати цей День. Ні одна вище згадана особа не дотримувалась суботи. І Бог при цьому ні кого не карав за це, а за інші прогрішення карав.

Як свідчить Святе Письмо, заповіді Божі не беруть свій початок з часів Мойсея. Вони існували в усному вигляді (інакше вчинок Каїна був би невизначеним):

"І поблагословляться в потомстві твоїм усі народи землі, через те, що Авраам послухав Мого голосу, і виконував те, що виконувати Я звелів: заповіді Мої, постанови й закони Мої" (Буття 26:4,5).

Заповіді Божі в Святому Письмі визначені - їх десять:

"І Він написав на тих таблицях, як перше письмо, Десять Заповідей, що Господь говорив був до вас на горі з середини огню в день зборів. І Господь дав їх мені. І обернувся я, та й зійшов із гори, і поклав ті таблиці, що зробив, до ковчегу. І були вони там, як наказав був Господь" (Втор. 10:4,5).

В четвертій заповіді Бог заповів святити сьомий день - суботу, тому що Він освятив цей день. Святити - значить відокремити, відділити.

Чи є для вас субота святим днем?






Догори 
 Тема повідомлення:
 Повідомлення Додано: 26 серпня 2009, 17:18 
Офлайн

З нами з: 03 березня 2009, 03:00
Повідомлення: 79
Цитата:
Jovan пише:
Пане Миколо, для християнина святим днем є неділя

Для християнина святим днем є той, який Бог називає святим, Своїм, Господнім:

"Суботи Мої зберігайте" Левит 19:30

"Крім субот Господніх" Левит 23:38

"Будеш називати суботу відрадою, святим днем Господнім, шанованим, і вшануєш її тим, що не будеш займатися звичайними твоїми справами, догоджати твоїм примхам і марнословити" Ісаї 58:13

"Бо Господь так говорить про євнухів: які зберігають Мої суботи й обирають угодне Мені, і міцно тримаються завіту Мого, – тим дам Я у домі Моєму й у стінах Моїх місце й ім’я краще, ніж синам і дочкам; дам їм вічне ім’я, яке не знищиться. І синів іноплемінників, які приєдналися до Господа, щоб служити Йому і любити ім’я Господа, бути рабами Його, усіх, що зберігають суботу від осквернення її і твердо тримаються завіту Мого, Я приведу на святу гору Мою й обрадую їх у Моєму домі молитви; всепалення їхні й жертви їхні будуть благоприємні на жертовнику Моєму, бо дім Мій назветься домом молитви для усіх народів." Ісаї 56:4-7

"Я Господь Бог ваш: за Моїми заповідями живіть, і Моїх уставів дотримуйтеся, і виконуйте їх. І святіть суботи Мої, щоб вони були знаменням між Мною і вами, щоб ви знали, що Я Господь Бог ваш. Але і сини збурилися проти Мене: за заповідями Моїми не чинили й уставів Моїх не дотримувалися, не виконували того, виконуючи що людина була б жива, порушували суботи Мої, – і Я сказав: виллю на них гнів Мій, виснажу над ними лють Мою у пустелі; але Я відхилив руку Мою і вчинив заради імені Мого, щоб воно не хулилося перед народами, перед очима яких Я вивів їх. Також, піднявши руку Мою у пустелі, Я поклявся розсіяти їх серед народів і розвіяти їх по землі за те, що вони постанов Моїх не виконували і заповіді Мої відкинули, і порушували суботи Мої, й очі їхні поверталися до ідолів батьків їхніх. І попустив їм настанови недобрі й постанови, від яких вони не могли бути живі, і попустив їм осквернитися жертвоприношеннями їхніми, коли вони стали проводити через вогонь усякий перший плід утроби, щоб розорити їх, щоб знали, що Я Господь." Єзекиїля 20:19-26


На жаль, автори зміни дня поклоніння не подивилися, що у книзі Дії Апостолів згадуються 84 суботи, яких апостоли ревно дотримувалися:
Дії 13:14,42,44 - дві суботи в Антіохії;
Дії 16:13 - одна субота у Филипах;
Дії 17:2 - три суботи в Солуні;
Дії 18:4,11 - 78 субот у Коринті.







Догори 
 Тема повідомлення:
 Повідомлення Додано: 27 серпня 2009, 00:57 
Офлайн

З нами з: 19 січня 2008, 03:00
Повідомлення: 627
Цитата:
Микола Гунько пише:
суботи, яких апостоли ревно дотримувалися:


це брехня, вони не суботи дотримувалися а проповідували в синагогах, бо народ за звичаєм там збирався. Якщо ви хочете проповідувати євреям - прошу дуже, йдіть в синагогу, бо євреїв в інший день не застанете там:).
Я Вам говорю про зібрання християн, а вони відбувалися в перший день тижня - день Господній- неділю.


Догори 
 Тема повідомлення:
 Повідомлення Додано: 27 серпня 2009, 04:30 
Офлайн

З нами з: 07 липня 2008, 03:00
Повідомлення: 742
Звідки: Padova, Italia
Я думаю апостоли дотримувались суботи, більшість з них як і Ісус були законопослушними євреями,адже Кожен учень-єврей в 23 главі Луки (будь то чоловічої або жіночої статі) – це Старозавітний, законопокірний, відвідуючий Храм (див. Діян. 3:1), що стримується від свинини єврей, і якщо він був чоловічої статі – те обрізаний на восьмий день і такий, що хвалиться своєю бородою., але так як ми християни - ті які вірять в Ісуса Христа і який воскрес в 1 день неділі, Дух Святий зійшов на апостолів в перший день неділі, апостоли та учні збирались в перший день неділі для переломлення хлібів. Крім того слово "християнин" - це посилання на УЧНІВ З ЯЗшЧНшКІВ, що ЖшЛш ЗА МЕЖАМш ПАЛЕСТшНСЬКОЇ ЗЕМЛІ (Діая. 11:26)

Субота настільки типово (і навмисно) ІУДЕЙСЬКА, що Господь сказав про неї, як про ЗНАМЕННЯ стосунків між Ним і дітьми Ізраїлю (Іез. 20:20). У всьому Новому Заповіті, від Матвія до Одкровення немає жодного слова, яке говорило б, що Субота була (або є) знаменням для ХРшСТшЯН, не то, щоб для язичників. Ті язичники, які дотримуватимуть Суботу в Тисячолітньому царстві (Іс. 56:6) і після 20 глави Одкровення (Іс. 66:22-23), – НЕ християни.
Коли Ви цитували Ісаїю 56:4-7 на доказ того, що християни язичницького походження в Століття Церкви повинні дотримувати Іудейську Суботу, Ви абсолютно ігноруєте (або просто не розумієте) що називається Божим «Домом» в уривку, де йде мова про ЄРУСАЛшМСЬКшЙ ХРАМ (див. Іс. 2).

Хотілось би ще щось написати, але я вже настільки змучений що думаю Ви самі можете собі прочитати ось таку річ де дуже детально розбирається і про закон і про Суботу. надіюсь у вас проблем з російською не має.
Цитата:

1.5.Причины отмены Моисеева законодательства

Апостол Павел сказал (Гал. 3,19), что закон дан до време-
ни пришествия семени, к которому относится обетование, т.е.
Христа. Не обращать внимания на это явное свидетельство Свя-
щенного Писания нельзя...
В чем же дело ? Ответ таков: в Новом Завете между челове-
ком и Богом устанавливаются отношения усыновления (1-е
шн.3:2 "Дети !Мы теперь дети Божии..."; Еф. 1:11 "В Нем и мы
сделались наследниками..." и.т.д.). Усыновление, как установ-
ление более тесной связи между человеком и Богом, отменяет
вассальные отношения между ними, условием которых был Закон. В
Новом Завете сообщество верующих - Церковь - называется не
только "Народом Божиим", "Людьми, взятыми Богом в удел", как в
Ветхом, но и, дополнительно к этому, "Телом Христовым".
Но, утверждают адвентисты как же может быть хоть что-то в
Законе изменено, если Христос говорил, что "не нарушить закон
пришел Он, а исполнить" (см Мф.5:17) и "ни йота или ни одна
черта не прейдет из закона, пока не исполнится все" (Мф.5:18)?
Здесь адвентисты противоречат сами себе, утверждая, что
по крайней мере, богослужебный устав с кровавыми жертвами от-
менен, т.к. жертвы указывали на Голгофскую Жертву, уже при-
несенную. Значит, йота все-таки прешла... Ну ладно, будем счи-
тать, что Жертва Христа просто механически заменила прообраз-
ное храмовое служение. А как же насчет обрезания ? Обрезание
явно отменено как обязательное условие вхождения в завет (см.
Гал. 5:2 "Если вы обрезываетесь, не будет вам никакой пользы
от Христа"), но эта логика здесь не работает - обрезание в
систему храмового служения не входило...
Дело в том, что весь закон Ветхого Завета прообразителен,
а не только его часть, связанная с храмовым богослужением.
Во-первых, был только один праведник (Сам Христос), кото-
рый до конца и в полноте исполнил весь закон (Христос подобен
нам во всем, кроме греха, следовательно, только Он исполнил
весь Закон). Закон всеми своими установлениями указывает на
Христа своим идеалом праведника.
Во-вторых, вассальные отношения между шзраилем и Богом не
мыслятся как предел совершенства - Бог хотел от людей больше-
го. шсполнением закона могло быть только усыновление во
Христе. К таким отношениям между Богом и человеком Закон толь-
ко готовил людей, поэтому и назван Ап.Павлом "Детоводителем ко
Христу".
Наконец, Ветхий Завет, выстраивая отношения между Богом и
шзраилем подобно отношениям между царем (господином) и поддан-
ными, перерастает сам себя тогда, когда Сам Бог отдает Себя за
жизнь мира. После всего этого как-то неуместно хвалиться тем,
что ты просто законопослушный "житель удела Божьего"...
штак, после Христа не отдельные положения в Законе изме-
нились, а сами отношения между Богом и человеком стали другими.
Если раньше Бог требовал от состоящих в завете с Ним исполне-
ния положений соответствующего законодательства (как любой
господин от своих подданных), то после искупительной жертвы
Христа и усыновления нас в Нем Он уже не относится к нам как
господин, но как отец. шз этого, конечно, не следует, что Он
от нас ничего не требует...
Адвентисты опасаются, что отмена Закона приводит к уп-
разднению самого различия между грехом и Божией правдой. Но
"Неужели от Закона грех ? Никак ... (Рим. 7:8), т.е. об'ектив-
ное различие между грехом и не-грехом установлено не Законом,
а Божией правдой, которая независима от Закона (Рим. 3:21) и
ныне явилась в мир через шисуса Христа.
Дальнейшие же слова Рим.7:8 ("но я не иначе узнал грех,
как посредством закона ...") подтверждают эту мысль: закон да-
ет определение греху, т.е. тому, что не есть Божия правда, да-
ет границы, вне которых этой правды нет, но не определяет саму
эту правду, которая явлена во Христе. шз логики известно, что
определение какого-либо понятия либо явления не может даваться
отрицательно, т.е. через перечисление того, чем оно не явля-
ется. Следовательно, закон сам по себе не дает познания правды
Божией: познать ее можно лишь познав Христа.
Духовная опасность в утверждении о необходимости соблю-
дать Закон для христиан состоит в том, что этим самым как бы
утверждается, что на самом деле никакого нашего усыновления
Богу во Христе не произошло, мы по-прежнему рабы, а не дети
Богу ,и следовательно, Христос умер напрасно... (Гал. 5,4).


2.Суббота

Перейдем теперь непосредственно к вопросу о субботе. Во-
обще говоря, сказанного выше вполне достаточно, чтобы дать на
него исчерпывающий ответ. В условия Нового Завета подчинение
Закону не входит, т.к. отношения с Богом строятся уже не юри-
дически. Поэтому Бог за субботу нас не спросит. Это подтверж-
дается сладующими местами из Писания:
1) На Апостольском Соборе (Деяния, гл. 15) было решено,
что те, которые утверждают, что для новообращенных За-
кон Моисеев (следовательно, и суббота) обязателен
(ст.5), неправы. Для обращающихся из язычников установ-
лены определенные требования (ст.20,29). Суббота здесь
не упомянута, т.е. необходимость ее соблюдения не подт-
верждена Собором.
2) Нигде в Новом Завете нет осуждения несоблюдения суббо-
ты, в то время как другие пороки осуждаются: кровосме-
шение (1-е Кор. 5:1-7), прелюбодеяние, блуд, нечистота,
непотребство, идолослужение, волшебство, вражда, ссоры,
зависть и.т.д. (Гал. 5:19-20).
3) Напротив, с осуждением говорится о тех, кто "... поз-
навши Бога, возвращаются опять к немощным вещественным
началам, ... наблюдают дни, месяцы, времена и годы"
(Гал. 4:9-10).
4) Прямо порицаются те, кто "... осуждают за пищу, или пи-
тие, или какой-нибудь праздник, или новомесячие, или
субботу", т.к. "это есть тень будущего ..." (см. Кол.
2:16). Заметим, что обычное адвентистское об'яснение
этого места, где под субботой здесь понимаются другие
праздники, а не седьмой день, по-моему, не очень убеди-
тельно: во фразе отдельно упомянут как праздник, так и
суббота, что показывает, что суббота должна пониматься
именно как седьмой день.

Таким образом, утверждение адвентистов о том, что суббота
неотменима, т.к. входит в 10 заповедей, не находит подтвержде-
ния: в словах Ап.Павла об "освобождении из-под ига закона" нет
оговорки о том, что это не касается 10 заповедей, в частности
- и субботы. Подтверждения необходимости соблюдения субботы
тоже нет, поэтому утверждение о том, что суббота отменена,
является справедливым.

Но, как говорилось выше, Закон имеет 2 роли: условие си-
найского завета и учительную. Первая к нам уже не имеет ника-
кого отношения, но во второй своей роли Закон о Субботе для
нас не безразличен, т.к. позволяет многое понять глубже.


2.1.Что значит "Святить субботу"

Заповедь звучит так: "Помни день субботний, чтобы святить
его" (шсх. 20:8). Святить, на языке Библии, означало посвящать
что-то Богу, отдавать Ему. Посвящение - всегда род жертвы. По-
этому соблюдение субботы есть своего рода жертва Богу, которую
обязан приносить каждый израильтянин - жертва своим временем.
Для соблюдения субботы нет тех препятствий, которые есть для
храмового служения: не нужна священническая каста, особое
место (скиния, потом храм), где только и можно приносить жерт-
вы и.т.д. Субботу можно соблюдать в Земле шзраиля и в диаспо-
ре, будучи мужчиной или женщиной, принадлежа к любому колену
и.т.д. - была бы добрая воля.
Храня субботу, ветхозаветный человек исповедовал, что его
народ (шзраиль) заключил завет не с каким-то второстепенным
божком, а с Самим Творцом.
Суббота была освящена при творении мира (Быт. 2,3). В чем
же смысл освящать субботу каждую неделю, ведь "меньшее бла-
гославляется большим" (Евр. 7,7) ? Дела рук человеческих (вер-
нее, отсутствие таковых дел) никогда не освятят день субботний
больше, чем он освящен Самим Творцом !
Подобно храмовым жертвам, покой субботы указывал на жерт-
ву Христа. Только, если заклание жертвы на алтаре указывало на
крестную смерть в Великую Пятницу, то хранение субботы было
прообразом пребывания Христа в гробу в Великую Субботу.
Жертва Христа в полноте исполнила закон о субботе - мы со
своими попытками ничего не делать в этот день выглядим смешно,
если не сказать хуже:"Усиливаясь поставить собственную правед-
ность, они не покорились праведности Божией ... " (Рим. 10,3).
После Христовой жертвы очевидна неполнота, неполноценность лю-
бых попыток освятить ее "по заповеди". Это - еще одно указание
на то, что после Христа отношения между Богом и человеком не
на законе строятся.




Догори 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
 
 Сторінка 34 з 42 [ 415 повідомлень ] На сторінку Поперед.  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 42  Далі




Коломия ВЕБ Портал

Список форумів » Культурне життя та наука  » Релігія


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

 
 

 
Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  

Дошка безкоштовних оголошень

додати оголошення

Новини

Публікації


дитячий магазин

cron
Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB