 |
  |
|
Автор |
Повідомлення |
Pashtet
|
Додано: 13 липня 2009, 01:08 |
|
З нами з: 03 грудня 2007, 03:00 Повідомлення: 313 Звідки: Коломия
|
Цитата: Jovan пише:
Хто такий "папський Рим"? Жодне твердження окрім папського або соборового не є вченням Католицької Церкви. Гіббонс може бути ким хоч, але він не Папа і не Собор
Ну тоді вибачте, кому вірити? Чим займаються карднали?
|
|
 |
|
 |
Jovan
|
Додано: 13 липня 2009, 01:10 |
|
З нами з: 19 січня 2008, 03:00 Повідомлення: 627
|
Цитата: Pashtet пише:
Скеля на якій будується церква - це Христос. І Петро сам це визнавав, що ми будуємось на Хресті, немов те каміння. Петро це камінь в будові церкви, де наріжним, тобто головним є Христос. Церква не може будватись на людині.
І кажу Я тобі, що ти скеля , і на скелі оцій побуду Я Церкву Сво , і сили адові не переможуть її.
Вибачте, але так написано. А Ви ж тримаєтесь букви, то мали б прислухатись до Христа.
|
|
 |
|
 |
Jovan
|
Додано: 13 липня 2009, 01:11 |
|
З нами з: 19 січня 2008, 03:00 Повідомлення: 627
|
Цитата: Pashtet пише:
Ну тоді вибачте, кому вірити? Чим займаються карднали?
Кардинали є єпископи Церкви, не їх завдання формулювати вчення Церкви. По питаннях віровчення говорить тільки Папа і Вселенський Собор і баста.
Ось кому вірити.
|
|
 |
|
 |
Pashtet
|
Додано: 13 липня 2009, 01:11 |
|
З нами з: 03 грудня 2007, 03:00 Повідомлення: 313 Звідки: Коломия
|
Цитата: Jovan пише:
І кажу Я тобі, що ти скеля , і на скелі оцій побуду Я Церкву Сво , і сили адові не переможуть її.
Там є два значення, Скеля - Христос, і камінь - Петро. Петро значить помилявся.
|
|
 |
|
 |
Jovan
|
Додано: 13 липня 2009, 01:13 |
|
З нами з: 19 січня 2008, 03:00 Повідомлення: 627
|
Цитата: Pashtet пише:
Там є два значення, Скеля - Христос, і камінь - Петро. Петро значить помилявся.
Де є два значення? Як то Петро помилявся?
|
|
 |
|
 |
Pashtet
|
Додано: 13 липня 2009, 01:20 |
|
З нами з: 03 грудня 2007, 03:00 Повідомлення: 313 Звідки: Коломия
|
Цитата: Jovan пише:
Де є два значення? Як то Петро помилявся?
Отож бо, для вас, хто вірує, Він коштовність, а для тих, хто не вірує камінь, що його занедбали були будівничі, той наріжним став каменем,
Про кого ці слова ?
|
|
 |
|
 |
Jovan
|
Додано: 13 липня 2009, 01:27 |
|
З нами з: 19 січня 2008, 03:00 Повідомлення: 627
|
Цитата: Pashtet пише:
Отож бо, для вас, хто вірує, Він коштовність, а для тих, хто не вірує камінь, що його занедбали були будівничі, той наріжним став каменем,
Про кого ці слова ?
Не подумайте, що не вважаю що главою Церкви є Христос, але Христос виділив Петру особливу місію. Адже не будете Ви казати, що Христос суперечить сам собі чи може він не говорив нічого Петру?
|
|
 |
|
 |
Jovan
|
Додано: 13 липня 2009, 01:36 |
|
З нами з: 19 січня 2008, 03:00 Повідомлення: 627
|
Цитата: Pashtet пише:
Петро значить помилявся.
Я б був не проти, щоб Ви це прокоментували. Не зовсім зрозуміло.
|
|
 |
|
 |
Pashtet
|
Додано: 13 липня 2009, 01:42 |
|
З нами з: 03 грудня 2007, 03:00 Повідомлення: 313 Звідки: Коломия
|
Цитата: Jovan пише:
Не подумайте, що не вважаю що главою Церкви є Христос, але Христос виділив Петру особливу місію. Адже не будете Ви казати, що Христос суперечить сам собі чи може він не говорив нічого Петру?
Не знаю який у вас підхід до розуміння важких текстів, у нас вчать, що Біблія пояснює сама себе, тобто беремо сам текст, потім контекст, потім широкий контекст (тобто що по цьому питанню пише Біблія взагалі), і тоді стає зрозумілим текст на фоні всього писання. Отже, ми маємо текст про Петра і камінь, але натрапляємо на слова Павла Еф.2:19-22 "Отже, ви вже не чужі й не приходьки, а співгорожани святим, і домашні для Бога,збудовані на основі апостолів і пророків, де наріжним каменем є Сам Ісус Христос,що на ньому вся будівля, улад побудована, росте в святий храм у Господі, що на ньому і ви разом будуєтеся Духом на оселю Божу. " Тому, ми не можемо стверджувати, що церква будується на Петрі, бо він все ж таки був людиною, грішною (за його ж словами). А те, що Господь йому сказав "Паси отару Мою", це правда. І він їх пас. Але зауважте з цього тексту, що церква будується на основі апостолів і пророків. Тобто Павло вважає достатньою доктринальну базу апостолів і пророків. І тут немає потреби в тих нововведеннях, які пізніше мали місце в історії.
|
|
 |
|
 |
Pashtet
|
Додано: 13 липня 2009, 01:44 |
|
З нами з: 03 грудня 2007, 03:00 Повідомлення: 313 Звідки: Коломия
|
Цитата: Jovan пише:
про кінці світу
Часу кінця не знає ніхто...
|
|
 |
|
 |
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість |
|
|
|
Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
|
|
 |