Реєстрація    Вхід    Форум    Учасники   Пошук    Допомога

Коломия ВЕБ Портал

Список форумів » Техніка  » Розділ для автолюбителів




 Сторінка 1 з 3 [ 21 повідомлень ] На сторінку 1, 2, 3  Далі



Автор Повідомлення
 Повідомлення Додано: 10 лютого 2013, 14:22 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 04 лютого 2013, 10:50
Повідомлення: 301
Прізвище, Ім’я: Олександр Вахній
Згідно геть не засекречених статистичних підрахунків, в Україні один з найнижчих в Європі показників кількості легкових автівок на тисячу мешканців. 168 на 1000. Багато це, чи мало? В порівнянні з високорозвинутими країнами Західної Європи звичайно ж дріб'язок, оскільки там цей показник сягає 600 на 1000. Водночас, попри економічні негаразди та світову фінансову кризу, факт прагнення значної кількості українців бути побутово незалежними і мати власний засіб пересування, свідчить про перспективу зросту ринку, а отже і про реальне з часом збільшення продажу малогабаритного транспорту. Ця обставина є обнадійливим чинником і великим стимулом в справі запуску на вітчизняних автовиробних та автосервісних підприємствах нових ліній та запровадження новітніх технологій.

Підрахунки засвідчили: період з 2005 по 2008 роки, коли мито на ввіз легкових автівок становив 25% від вартості, був одним з найсприятливіших для українських автовиробників. Об'єм виробництва за ці три роки збільшився зі 192 тис. до 368,4 тис. Саме на цей час припадає постання в Черкасах заводу корпорації “Богдан”, загальним об'ємом збірки і виробництва 120тис. одиниць на рік.

На жаль, після вступу України до Всесвітньої Торгової Організації (ВТО) у 2008 році, ситуація кардинально змінилась. Кількість автовиробних комплексів в країні не збільшився, а парк імпортних автівок зріс з 52,5% до 67%. У 2011 році, цифра імпорту сягнула 75%. Імпортерам були створені вкрай сприятливі умови, оскільки мито на ввезений транспорт було встановлено на рівні 10% від вартості. Помітно краща якість автівок іноземного виробництва, непогано налагоджений в Україні автосервіс, а головне - взяті на себе зобов'язання перед ВТО, зводили нанівець будь-які аргументи вітчизняних автовиробників. Зрозуміло що цей стан речей їх жодним чином не влаштовував, тож логічною реакцією на “чужинське засилля” було постання держпрограми підтримки галузі, призначення якої — підвищення її привабливості для світових автоконцернів. В червні 2010 року, після письмового звернення до уряду “Укравтопрому”, міжвідомча комісія при Кабінеті Міністрів України ініціювала спеціальне розслідування стосовно імпорту. Згідно пропозицій національних автовиробників, мито на імпорт, в залежності від об'єму двигуна, мусить становити 33,4-47%.

Зрозуміло, що на факт зменшення частки вітчизняного транспорту впливає і економічний чинник. Світ і досі не оговтався від всезагального фінансово-економічного потрясіння, і з жахом очікує його подальшого розвитку. Під сучасну пору, маючи потугу продукувати більше 400 000 автівок на рік, українські автовиробні підприємства працюють лише на 20-25% власної потугоспроможності. Не останню роль в справі протидії налагодженню автовиробництва в Україні відіграють й самі імпортери. Головним аргументом глобалістів в справі заперечення можливості приходу в Україну власників світових брендів, є посилання на функціонування їхніх філіалів в Росії, Словаччині, Угорщині, Польщі та Туреччині. Водночас, підрахувавши що середній вік парку легкових автівок в Україні становить 18,7 років (для порівняння в Росії - 12,9, США — 9,2, країнах Західної Європи — 8,5) навіть вони визнали наявність привабливої і для себе перспективи сервісу та оновлення.

Здоровою альтернативою в справі захисту вітчизняних автовиробників є розроблена спеціалістами “Укравтопрому” та “Укрпромзовнішекспертизою” комплексна “Програма розвитку легкового автобудування в Україні до 2020 року”. Попри нинішній спад динаміки виробництва, Україна має в цій галузі великий потенціал. І не лише в справі збору вже завезених комплектуючих. Документ (щоправда конкуренти-імпортери вже поспішили наректи його протекціоністським) передбачає зокрема ліквідацію мита на імпортоване обладнання для виробництва. На період закінчення втілення його в життя, частка легкових автівок вітчизняного виробництва в загальному об'ємі продажу повинна сягнути 70%, а виробничі потужності збільшитись з 400 000 до 1,19млн. автівок на рік. Об'єм виробництва планується збільшити з 83 000 в 2010 році до 1,04 млн. в 2020, експорт — з 33 000 до 312 000. (Чудова нагода скористатись вигідним для України географічним розташуванням між ринками Євросоюзу та Росії.) Локалізацію виробництва планують збільшити з 26% до 55%, а кількість робітників, забезпечених працею на підприємствах автопромисловості, - з 10,4 тис. до 176,9 тисяч осіб. Не оминула увагою програма й справу утилізації.

Перспективи поступового, здатного задовільнити внутрішній попит виробництва власних автомобілів та відкриття і налагодження функціонування дилерських центрів світових виробників в Україні не такі вже й безнадійні. На думку директора фірми “Євробат” Євгена Драпалюка, ймовірність такого розвитку подій в геть недалекому майбутньому є дуже обнадійливою. В першу чергу, окрім збільшення мита на імпорт, Україні необхідно створити привабливий для інвестицій клімат. Йдеться про налагодження повного, а головне якісного комплексу послуг в справі заміни або оновлення вже відпрацьованих складових, а також виробництво якісного устаткування. Виважений діалог та чітка взаємодія розробників, виробників і продавців суттєво полегшать справу постання в Україні кількох конкурентноздатних автовиробних підприємств.

Помітивши у проблемі нагоду й прагнучи не лише долучитись до процесу, а й використати можливості які вислизнули з поля уваги адміністративного менеджменту, керівник “Євробату” запровадив у виробництво нову розробку акумуляторних батарей: “555” й з назвою власної фірми. Окрім того, запропонувавши свої послуги власникам шести кращих світових зразків брендових марок аналогічної продукції, і з часом отримавши сертифікат на репрезентацію та патент, переконав вітчизняних підприємців з “Мегатекс” запровадити їх у виробництво. Угода про виробництво в Україні акумуляторних батарей “Радуга”, “GSM” та “Blitz” виявилась взаємовигідною, оскільки на українському ринку вже з'явились дешеві і неякісні китайські підробки, які псували імідж кампаній.

Конкуренція завжди була гарантом розвитку і поступу. Піклуючись про імідж й розуміючи, що реклама в першу чергу є рушієм торгівлі але не прогресу, а прибуток в галузі напряму пов'язаний з сервісом, власник нових торгових марок здійснює контроль за дотриманням стандартів у справі виробництва і над якістю товару. Ліцензія на збір вже непридатних до використання акумуляторних батарей, дає можливість самостійно моніторити якість й період придатності продукованої в Україні та за її межами продукції.

Факт запровадження в Україні лінії з виробництва якісних і вже конкурентноздатних складових для транспорту (в данім випадку акумуляторних батарей), може бути вагомим аргументом на користь постання нових національних підприємств та інвестування в найближчому майбутньому в автовиробну галузь світовими лідерами автобудування.

Нехай щастить.
Олесь Вахній


Догори 
 Повідомлення Додано: 10 лютого 2013, 18:15 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 18 грудня 2007, 03:00
Повідомлення: 12664
Звідки: Модена. Італія.
Прізвище, Ім’я: Струк Руслан
Шо єто било?! :?

_________________
Зображення


jedem das seine... Dienst ist Dienst und Schnaps ist Schnaps!


Догори 
 Повідомлення Додано: 10 лютого 2013, 18:42 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 10 квітня 2008, 03:00
Повідомлення: 4335
Звідки: Мішкольц, Угорщина
Капітан написав:
Шо єто било?! :?

Многа букаф :georgian1:


Догори 
 Повідомлення Додано: 12 лютого 2013, 09:24 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 04 лютого 2013, 10:50
Повідомлення: 301
Прізвище, Ім’я: Олександр Вахній
Обмеженим інтелектом співчуваю


Догори 
 Повідомлення Додано: 12 лютого 2013, 16:34 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 18 грудня 2007, 03:00
Повідомлення: 12664
Звідки: Модена. Італія.
Прізвище, Ім’я: Струк Руслан
Олесь Вахній написав:
Обмеженим інтелектом співчуваю


і давно ти ним саівчуваєш ? :-D

а на перспективи вітчизняного автомобіле-бідування , особисто мені свистати хотілося...ібо нєфіґ виробляти те що не умієш...

_________________
Зображення


jedem das seine... Dienst ist Dienst und Schnaps ist Schnaps!


Догори 
 Повідомлення Додано: 12 лютого 2013, 20:42 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 10 квітня 2008, 03:00
Повідомлення: 4335
Звідки: Мішкольц, Угорщина
Олесь Вахній написав:
Обмеженим інтелектом співчуваю
О, то може просвітите нас темних, як ото досягати вершин інтелектуальної безодні, чи може принесете лінійку - будемо інтелектами мірятися, необмежений Ви наш? :?:
:-D


Догори 
 Повідомлення Додано: 12 лютого 2013, 22:52 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 11 жовтня 2007, 03:00
Повідомлення: 1039
Капітан написав:
вітчизняного автомобіле-бідування


ги. а воно існує? :-D

Цитата:
Купила компания Мерседес завод АвтоВАЗ.
Перенастроили производство, запускают конвейер...
Бац! на выходе Жигули!

Демонтируют оборудование, пригнали новое из Германии, установили,
наладили, запускают.
!!! снова Жигули!

Увольняют нахер весь персонал завода, привозят работников из Германии,
налаживают, проверяют, запускают.
СЦУКО! На выходе вновь - Жигули!

Около завода холм, на нём отдыхают главный инженер и директор завода
(оба с приставкой "экс"). Смотрят на всё это.
Инженер директору:
- А я тебе говорил - место проклятое! А то всё "руки из жопы, руки из
жопы"...


десь так само і тут. лиш у нас виходит запорожець


Догори 
 Повідомлення Додано: 13 лютого 2013, 18:41 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 04 лютого 2013, 10:50
Повідомлення: 301
Прізвище, Ім’я: Олександр Вахній
До відому бажаючих пожартувати. Авто в Україні виробляють в Запоріжжі, Черкасах, Луцьку, Львові, Кременчузі


Догори 
 Повідомлення Додано: 13 лютого 2013, 21:41 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 18 грудня 2007, 03:00
Повідомлення: 12664
Звідки: Модена. Італія.
Прізвище, Ім’я: Струк Руслан
Олесь Вахній написав:
До відому бажаючих пожартувати. Авто в Україні виробляють в Запоріжжі, Черкасах, Луцьку, Львові, Кременчузі


ну-у... шановний , ви перегнули , тіво уродські вивори називати автами .... я би не ризикнув... :hi:

_________________
Зображення


jedem das seine... Dienst ist Dienst und Schnaps ist Schnaps!


Догори 
 Повідомлення Додано: 14 лютого 2013, 03:30 
Офлайн

З нами з: 15 жовтня 2010, 16:54
Повідомлення: 513
Звідки: Коломия/USA
Прізвище, Ім’я: Олеся О.
я мовчу :eek: , тут сказати нічого. :-D
шкода, що одразу ж наступне повідомлення чи то відповідь автора є образою.
p.s. а автомобілями треба їздити нормальними, аби не сталося чогось лихого на дорозі. небезпека однакова для всіх.


Догори 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
 
 Сторінка 1 з 3 [ 21 повідомлень ] На сторінку 1, 2, 3  Далі




Коломия ВЕБ Портал

Список форумів » Техніка  » Розділ для автолюбителів


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей

 
 

 
Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  

Дошка безкоштовних оголошень

додати оголошення

Новини

Публікації


дитячий магазин

cron
Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB