Реєстрація    Вхід    Форум    Учасники   Пошук    Допомога

Коломия ВЕБ Портал

Список форумів » Техніка  » Розділ для автолюбителів




 Сторінка 3 з 11 [ 104 повідомлень ] На сторінку Поперед.  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Далі



Автор Повідомлення
 Тема повідомлення:
 Повідомлення Додано: 29 листопада 2008, 23:59 
Офлайн

З нами з: 21 жовтня 2008, 03:00
Повідомлення: 1641
Звідки: Gorzów Wielkopolski
Прізвище, Ім’я: матейчук володимир
В новинах сказали вчора що до березня.


Догори 
 Тема повідомлення:
 Повідомлення Додано: 30 листопада 2008, 00:10 
Офлайн

З нами з: 23 червня 2007, 03:00
Повідомлення: 2290
Звідки: Коломия
Цитата:
vmateychyk пише:
В новинах сказали вчора що до березня.

а в яких новинах і чи служителі порядку на дорогах ті новини дивилися?


Догори 
 Тема повідомлення:
 Повідомлення Додано: 30 листопада 2008, 00:28 
Офлайн

З нами з: 21 жовтня 2008, 03:00
Повідомлення: 1641
Звідки: Gorzów Wielkopolski
Прізвище, Ім’я: матейчук володимир
Помоєму ут-1,а служителі думаю що ні.


Догори 
 Тема повідомлення:
 Повідомлення Додано: 30 листопада 2008, 00:44 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 06 листопада 2007, 03:00
Повідомлення: 15033
Звідки: Коломия
Прізвище, Ім’я: Молодій Юрій
читайте... :cl:
Цитата:
[URL=http://kolomyya.org/se/sites/ko/?nid=9485]ДАІ попередила "добрих людей": два місяці почекає, а потім почне карати[/URL]
До кінця лютого 2009 року співробітники Державтоінспекції не притягуватимуть водіїв до відповідальності за відсутність технічних талонів про проходження технічного огляду автомобіля.

Як передає кореспондент УНIАН, про це заявив сьогодні на прес-конференції у Києві начальник Департаменту ДАІ МВС України Сергій КОЛОМІЄЦЬ, відповідаючи на питання журналістів.

"До кінця лютого ми не будемо за це карати, будемо попереджувати: люди добрі, прийдіть і отримайте", - сказав він, зазначивши, що техогляд автомобіля коштує близько 160 грн.

"Думаю, люди не особливо фінансово постраждають, але буде попереджена можливість шахрайства з автомобілем", - додав С.КОЛОМІЄЦЬ


Догори 
 Тема повідомлення:
 Повідомлення Додано: 30 листопада 2008, 01:33 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 24 червня 2008, 03:00
Повідомлення: 5158
Звідки: Коломия
:D :D :D
Цитата:
Для боротьби з піратством в районі Африканського Рогу Україна виставить пост ДАІ на березі Сомалі. Інспектори не будуть ні захищати судна ані регулюват и їх рух. Покликання ДАІшників на цій території полягає в тому, щоб збити ціни на послуги сомалійських піратів і показати, що піратство не є основним горем цивілізації.

_________________
Scio me nihil scire


Догори 
 Тема повідомлення:
 Повідомлення Додано: 30 листопада 2008, 01:43 
Офлайн

З нами з: 23 червня 2007, 03:00
Повідомлення: 2290
Звідки: Коломия
exp,
бесіда була про відсутність тимчасового реєстраційного талона а не техогляд


Догори 
 Тема повідомлення:
 Повідомлення Додано: 30 листопада 2008, 01:44 
Офлайн

З нами з: 21 жовтня 2008, 03:00
Повідомлення: 1641
Звідки: Gorzów Wielkopolski
Прізвище, Ім’я: матейчук володимир
Цитата:
БорМан пише:
щоб збити ціни на послуги сомалійських піратів і показати, що піратство не є основним горем цивілізації.
5 балів.


Догори 
 Тема повідомлення:
 Повідомлення Додано: 30 листопада 2008, 01:54 
Офлайн

З нами з: 21 жовтня 2008, 03:00
Повідомлення: 1641
Звідки: Gorzów Wielkopolski
Прізвище, Ім’я: матейчук володимир
Цитата:
exp пише:
коштує близько 160 грн
Ксерокопія завірена нотаріусом 20 грн.експертиза 107.Ще сказали 280 треба заплатити це талон+ричаг.


Догори 
 Тема повідомлення:
 Повідомлення Додано: 30 листопада 2008, 02:14 
Офлайн

З нами з: 21 жовтня 2008, 03:00
Повідомлення: 1641
Звідки: Gorzów Wielkopolski
Прізвище, Ім’я: матейчук володимир
Дело в том, что временный регистрационный талон, выдаётся на основании доверенности или иного документа, которым данному лицу предоставляется право управления, пользования или распоряжения транспортным средством. ш здесь необходимо помнить, что фактически речь в таком случае идёт о необходимости регистраии данного документа в органах ГАш. Что говорит об этом закон?
Ст.210 ГК устанавливает, что государственная регистрация сделок обязательна только в случаях строго устиановленных законом. Для данного случая регистрировать договор в ГАш или же получать временный регистрационный талон (что практически одно и то же) никакой закон не требует. Это требование содержится только в указанных Правилах, являющихся подзаконным актом, утверждённых Кабмином.
Между тем, ст.8 Конституции Украины устанавливает преимущественное действие закона при противоречиях, а ст.19 Конституции – право действовать только в пределах, способом и в порядке, установленных законом (а не подзаконными актами) для должностных лиц органов государственной власти, и возможность обязывания гражданина к совершению каких-либо действий только на основании закона, а не подзаконного акта. Положения Постановления Пленума Верховного Суда Украины от 1.11.11996г. «О применениее Конституции Украины при осуществлении правосудия» также устанавливают необходимость для суда при рассмотрении дела определять соответстве закону подзаконных актов и, в случае противоречий, руководствоваться только положениями закона. Таким образом, обязательной силы требование получения временного регистрационного талона к доверенности или иному документу не имеет. К тому же ст.126 ч.3 КоАП предусматривает наказание за управление транспортным средством вообще без документов, а не именно без такого талона. Поэтому отсутствие временного талона при наличии, например, доверенности не может быть основанием для ответственности водителя.
Поправте если что! :)
Ждем ответа господа!


з форуму на сайті даі України.Відповіді нема.


Догори 
 Тема повідомлення:
 Повідомлення Додано: 30 листопада 2008, 02:44 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 24 червня 2008, 03:00
Повідомлення: 5158
Звідки: Коломия
Наведу черговий перл від Канаріса, точніше ту його частину яка відповідає цій темі
далі багато буков, але читається файно :D
Цитата:

Ну, дочекалися! Прийшов, прийшов-таки Миколай разом з Дідом Морозом до наших ДАІшників. Не чекали ні 19-го грудня ні 1-го січня. 17 листопада прийшли. До всіх прийшла криза (слово «капєц» не політкоректне), а до них привалило Щастя. Справжнє. Великє.

17 листопада 2008 року буде записано до ДАІвських народних переказів, як день остаточного звільнення від дум про бренне матеріальне. Від того дня, всі наші ДАІшники можуть зосередитись на високому. На філософії, наприклад.

Першого у філософію потягнуло начальника Департаменту ДАІ С.Коломійця. Він, як баян Яна Табачника, розтікся мислію по грудях автоінспекторів і попрохав, щоб частину конфіскованих автомобілів залишали для потреб ДАІ. Шикарно! Боротися з аварійністю шляхом конфіскації автомобілів. Я пропоную не вдаватись до напівзаходів і, - гуляти так гуляти! – закривати ті ділянки дороги, на яких відбулись три і більше аварій. Плюс – розстрілювати тих водіїв, які їздять без грошей. Це буде дієво! Не те що ями засипати. І тоді настане благодать, бо в цілій країні лишиться пару кілометрів дороги, де, по черзі, нові полковники Кожі будуть обкатувати свої «каєни» і показувати всім пуцьку ракову. Але вже від ліктя. Ну, а чом би й ні? При таких доходах хто їм шо зробить?!

[IMG]http://durdom.in.ua/public_files/site/med_photo_492accfb7dbf7.jpg[/IMG]

Ментальна відмінність української влади полягає у тому, що вона, керуючись правильним алгоритмом, ідеальною метою та відповідним інструментом, все робить через ту частину тіла, якою й думає. На цьому місці мені цікаво, хто з читачів подумав не про ДУПУ? Я хотів би знати, бо маю підстави вважати, що навіть самі депутати свідомі того, що приймаючи нові правила, вони чітко розуміли, що цим переводять ДАІ на повне самофінансування і роблять усе проктологічним методом.

Але апетит приходить під час їжі. Заява Коломійця про конфіскації авто відгонять не тільки махровим рагулізмом помноженим на повний правовий нігілізм, а й правдиво розкривають горизонти апетитів нашої коханої міліції. Власне, вони показують, як і обмовка цього милого ДАІшника Фірчука, - «Взяття хабара при зміні законодавства, НА ЖАЛЬ, не можливе…» - що меж жадібності нема. Черговий раз держава доводить, що їй плювати на право приватної власності власних громадян – священне і недоторканне.

«Хочу в котрий раз зазначити: після першого випадку автомобіль ніхто не забиратиме, після другого - подумаємо, але якщо ви сіли за кермо в стані алкогольного сп'яніння втретє, то це цілком нормальне покарання! Тим паче, що після третього разу в той же час з вилученням авто «заарештовують» на 10 років і посвідчення водія. Так навіщо йому машина?», - зазначив Сергій Коломієць.

Начальник ДАІ навіть НЕ РОЗУМІЄ, що при позбавленні права керувати автомобілем, позбавляти майна, яке може, до речі, бути і у СПІЛЬНІЙ власності, наприклад, подружжя – з точки зору права – не можливо. Але право для начальника ДАІ – пустий звук. Взагалі, для начальника ДАІ на цьому світі існує кілька речей, які він і його служба повністю ігнорують. Це – Цивільний Кодекс України, Конституція України, Кодекс про Адміністративні правопорушення України. Усіма цими документами громадянам України гарантується:

право вільного пересування;
право вільного володіння та розпорядження власним майном;
право на адекватне покарання при адміністративних праворушеннях.

Але ДАІ має в носі усі ці права, бо вимагає, наприклад, від громадян такий документ, як тимчасовий реєстраційний талон на ТЗ. Виявляється, що довіреність, якою один громадянин надає право розпорядження і володіння своїм майном – посвідчена нотаріально! – є нічого не вартим папером з точки зору ДАІ. Так само, як і Закон про нотаріат. А документ, який абсолютно не має відношення до правових відносин між громадянами – тимчасовий талон – є єдиним документом, чинним для операторів машинного доїння. Це квінтесенція абсурду по відношенню держави до своїх громадян! Може б тоді ДАІ ще й замість міністерства юстиції реєструвало інші правочини у цій державі? Може б тоді ДАІ надати право своїми внутрішніми документами скріплювати чинність інших суб’єктів правовідносин? Хай би уже видавали техталон на право керування державою Президенту, наприклад. Адже громадяни України довірили на певний час певному громадянину здійснювати управління державою в межах означених Конституцією повноважень, а ДАІ не закріпила це у своїх відомчих документах. Тепер можна б штрафанути цього горе-водія?!

Так – це я пишу повний абсурд. Але чи не є абсурдною ситуація, коли автовласник має повну кишеню документів, а його штрафують за… відсутність документів на право володіння і керування автом!!!! Це, воістину, геніальна державна політика – обдерти громадянина за одну покупку кілька раз. Зідрем сьогодні, бо завтра не буде! Це стратегія української влади. Наїстися!!!! Нажертися сьогодні. Після нас – хоч потоп. Правильно я розумію шановні українські парламентарі, міністри та президенте, Ваші мотиви? Бо я не не уявляю собі, для чого так творити законодавство, щоб постійно ставити своїх громадян у становище порушника? Це що складно, привести у відповідність кілька кодексів і законів? Чим же займаються наші законодавці? Чим займаються профільні міністерства та відповідні державні служби? За що ми їм платимо зарплати? За те, щоб вони придумували нам нові способи здирання хабарів? То давайте узаконимо хабарі і припинимо фінансування органів державної влади за рахунок платників податків. Порядку тоді більше буде.

За кілька днів дії нових ПДР ДАІ похвалилось, що зібрало близько 10 млн. гривень штрафів. Свята простота! Влада визнала, що ніхто й не переймався безпекою на дорогах, а нові ПДР ввели тільки для того, щоб збільшити надходження в бюджет. Але це бюджет забгатився на 10 млн. гривень. А самі контролери за дотриманням ПДР? Спробуймо оцінити – при введенні нових ПДР (вірніше нових тарифів на послуги хлопців зі смугастими жезлами), тисячі громадян кинулись до МРЕВ за тимчасовими талонами. Система наших дозвільних органів, а особливо органів МРЕВ ДАІ побудована таким чином, що навіть на рівному місці там виникають черги. В умовах цьоготижневого ажіотажу, черги у МРЕВах вражали. Тому, офіційні 123,00 гривні за отримання тимчасового талону – це просто стартова ціна в аукціоні небаченої щедрості від рідної міліції. Скільки насправді коштує тимчасовий талон? За чутками, у Львові – 700 гривень. 700 гривень – і без проблем у тебе тимчасовий талон. Це така чутка . А ну, чи вистачить духу міністру внутрішніх справ перевірити її правдивість?

Передбачаючи гнівні вигуки про те, що я проти наведення порядку на дорогах, вдповідаю – я за порядок:

1. У Державній автомобільній інспекції України, витрати працівників якої у рази перевищують їхні офіційні доходи;

2. у правоохоронних, слідчих і судових органах України, де ПОВшННІ карати за вбивства на дорогах, вчинені «мажорними» водіями Каліновським, Петросяном, Нефедовичем та іншими депутатами, посадовими осібами, їх дітьми та родичами, які допустили порушення ПДР, що спричинило людські смерті і, за якими вони не понесли і не понесуть покарання;

3. в «Укравтодорі» та відповідних службах, що відповідають за стан доріг. Жахливий стан автошляхів при гігантських поборах держави з громадян – це злочин проти тих самих громадян. Українська влада закуповує за бюджетні кошти надто дорогі авто але ніколи не робила навіть спроби упорядкувати свої автомобільні дороги. Це насправді ганьба української влади. Як можна навіть думати про ЄС і НАТО, маючи такі дороги? Хіба це не свідчення шизофренії лідерів нашої держави, які чудово знають європейські стандарти і намагаються упхати країну, яка і віддалено їх не дотримується, в родину цивілізованих держав? Вони при цьому справді мають надію на те, що це можна зробити! Або закінчені дебіли або цинічні виродки. Швидше всього – гармонійна суміш першого і другого.

Саме порядок, наведений у вищевказаній послідовності, гарантує наведення ладу на наших дорогах. А піднятий рівень штрафів при нашому законодавстві, яке прямо спонукає до корупційних дій – це просто один з методів наповнення державного бюджету і кишень відповідних посадових осіб. Зауважу, ще одну маленьку деталь – штрафи не вдарять по кишені, наприклад, Нефедовича чи Каліновського – вони і так лишали інспектору по сто баксів, як абонемент за порушення та ліцензію на вбивства, а от тим, чий місячний дохід становить тих самих 200-300 доларів – це і є ціна за дозвіл на пересування. Для «маленьких» українців стає розкішшю не тільки мати авто, а й узагалі їздити по території своєї держави. І не треба розказувати – «не порушуйте»! Самі міністри та Президент порушують Правила з упертою регулярністю, а безконтрольна, всуцількорумпована ДАІ не буде чекати, коли ж ви порушите. Інспектор знайде спосіб, за який вас штрафанути, бо ваше дотримання Цивільного кодексу України шляхом використання довіреності на розпорядження власним майном і небажання вироблення, сумнівної вартості, нікчемного, з правової точки зору, документа, яким є Тимчасовий талон, кваліфікуватиметься нспектором ДАІ, як порушення вартістю у 850 гривень. Просто у нього чітке завдання – наповнювати бюджет. І навіть – кілька. Тому у вас буде вибір – 850 державі чи 500 конкретному інспектору. Оце й уся боротьба сучасної влади за порядок на дорозі. Жалюгідний результат жалюгідних невдах. Це напевно Ющенко так свою вину за розгін ДАІ замолює перед даішниками. Цікаво, чи вже вибачили?


(c) Канаріс
ось тут повна версія http://durdom.in.ua/site/bulletin/id/462.phtml

_________________
Scio me nihil scire


Догори 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
 
 Сторінка 3 з 11 [ 104 повідомлень ] На сторінку Поперед.  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Далі




Коломия ВЕБ Портал

Список форумів » Техніка  » Розділ для автолюбителів


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

 
 

 
Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  

Дошка безкоштовних оголошень

додати оголошення

Новини

Публікації


дитячий магазин

cron
Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB