 |
  |
|
Автор |
Повідомлення |
Hugo
|
Додано: 24 квітня 2009, 14:18 |
|
З нами з: 26 червня 2007, 03:00 Повідомлення: 377
|
Цитата: exp пише:
нічо собі дрантя...
ти будеш здивований але ше й яке.
Ця марка має найвищий рейтинг поломок з вини виробника серед спорткарів до того ж там швидкості такі що мало хто виживає.
Один німак після того як потрапив в аварію на свому ламборгіні почав цікавитись такою інфою і був у шоці від того з чим зтикнувся, так шо навіть спеціальний сайт відкрив: Lambounfall - оскільки дядько мільйонер то заплатив за переклад на рос. мову - почитайте - багато нового довідаєтесь. Не все то золото шо блистить.
|
|
 |
|
 |
emerald
|
Додано: 24 квітня 2009, 15:37 |
|
|
Цитата: Hugo пише:
Один німак після того як потрапив в аварію на свому ламборгіні
А може він просто їздити не вміє. Перед ним чувак відкатав 5000 за 8 міс, і нічого. А тут в перший день доїздився). :D
|
|
 |
|
 |
Hugo
|
Додано: 24 квітня 2009, 15:49 |
|
З нами з: 26 червня 2007, 03:00 Повідомлення: 377
|
Цитата: emerald пише:
А може він просто їздити не вміє.
Сумнівно, враховуючи що то не перший його спотркар.
В Німеччині 20% авт цієї марки мають офіційно визнані виробником заводські дефекти - чи не забагато як для такої недешевої забавки.
Це нагадує мені про історію з літаками Конкорд якими літали багатії (бо квитки були дорогі) і які регулярно розбивались через технічні дефекти через що їх в кінці кінців і заборонил експлуатувати.
|
|
 |
|
 |
emerald
|
Додано: 24 квітня 2009, 17:35 |
|
|
Цитата: Hugo пише:
В Німеччині 20% авт цієї марки мають офіційно визнані виробником заводські дефекти - чи не забагато як для такої недешевої забавки.
та я не спорю, цілком можливо. просто той сайт виглядає скоріше як антиреклама якась. Це машина, яка експлуатується в макс режимах, той так і ламається. Я б сказав, шо вона мусить ламатися А як взяти боліди Ф1, вони ж на кожну гонку перебирають машину, бо деталі таких навантажень не витримують.
|
|
 |
|
 |
Hugo
|
Додано: 24 квітня 2009, 20:22 |
|
З нами з: 26 червня 2007, 03:00 Повідомлення: 377
|
Цитата: emerald пише:
той сайт виглядає скоріше як антиреклама якась
воно ніби так - сайт як попередження: "Перш ніж вгехкати купу грошей в таку річ подумай". Дядько ж виходить з власного досвіду. Я на нього натикнувся ше десь в 2006-му тоді ше російської версії не було. Наскільки я зрозумів там питання було в тому, що виробник відмовлявся визнавати вину і це в свою чергу спонукало страхову компанію зменшити виплату ну а постраждалий видно не дурак (принаймні на Ламборгіні зміг заробити) сказав я вам влаштую ну і розкрутив ту кампанію (навіть у Avto Motor Sport показували - №1 автопередача в німцях) і тут почало вилазити - люди з усього світу почали скидати інфу йому і виявилось шо не все так гладко в королівстві Ламбогіні. Наскільки мені відомо станом на сьогодні дядечко суд у ламборгіні виграв але сказав що вже з них не злізе. Там навіть книжка вийшла про цю його маленьку війну. Стосовно антиреклами - можливо це виглядає так з нашого боку але німці просто звикли до того що коли вони впевнені в своїй правоті то це потрібно і можна доводити.
Цитата: emerald пише:
Я б сказав, шо вона мусить ламатися А як взяти боліди Ф1, вони ж на кожну гонку перебирають машину, бо деталі таких навантажень не витримують.
це примінимо до болідів, але припустимо, що даний болід використовується в швидкісних режимах до 200 км при тому, що інженерно він запрограмований на 300 і вище - в такому випадку він буде іздити ще дуже довго.
Таке саме з спорткарами - теоретично в них запас міцності тримається коло 300 км/год, насправді в Європі таку швидкість немає де розвинути. На німецьких автобанах ніби не існує обмежень проте то в теорії оскільки майже нереально розвинути швидкість вищу за 220 на першій полосі бо інші учасники руху просто не встигатимуть вступати дорогу - не всі ж їздять на Ламборгіні чи Ферарі. В мого одногрупника в німеччині була ферарі (діло було в 1996 році) то тоді ми не могли її розігнати до 200 бо постійно втикалились в якісь обмеження швидкості на німецікій дорозі без обмежень (і це при тому, що це відбувалось в ті часи коли щільність руху була нижчою ніж зараз).
Так що я б не став стверджувати, що такі авта експлуатуються в граничних режимах.
|
|
 |
|
 |
Капітан
|
Додано: 05 травня 2009, 23:45 |
|
З нами з: 18 грудня 2007, 03:00 Повідомлення: 12717 Звідки: Модена. Італія.
Прізвище, Ім’я: Струк Руслан
|
_________________  jedem das seine... Dienst ist Dienst und Schnaps ist Schnaps!
|
|
 |
|
 |
vmateychyk
|
Додано: 06 травня 2009, 01:08 |
|
З нами з: 21 жовтня 2008, 03:00 Повідомлення: 1641 Звідки: Gorzów Wielkopolski
Прізвище, Ім’я: матейчук володимир
|
Цитата: Капітан пише:
Як викрасти Тут Ладу
В мене майже така машина. :bt:
|
|
 |
|
 |
exp
|
Додано: 06 травня 2009, 01:10 |
|
З нами з: 06 листопада 2007, 03:00 Повідомлення: 15033 Звідки: Коломия
Прізвище, Ім’я: Молодій Юрій
|
Цитата: vmateychyk пише:
В мене майже така машина не переживай... хіба такі крадуть... :D
|
|
 |
|
 |
vmateychyk
|
Додано: 06 травня 2009, 01:11 |
|
З нами з: 21 жовтня 2008, 03:00 Повідомлення: 1641 Звідки: Gorzów Wielkopolski
Прізвище, Ім’я: матейчук володимир
|
exp,
Думаю що не дуже. :D
|
|
 |
|
 |
vmateychyk
|
Додано: 06 травня 2009, 01:17 |
|
З нами з: 21 жовтня 2008, 03:00 Повідомлення: 1641 Звідки: Gorzów Wielkopolski
Прізвище, Ім’я: матейчук володимир
|
Количество угнанных автомобилей по маркам за 3 мес. 2006 года
Марка автомобиля (Угнано, шт.)
ВАЗ - 817;
Toyota - 265;
Volkswagen - 232;
Audi - 163;
Mercedes - 127;
ГАЗ - 112;
Honda - 102;
Lexus - 92;
BMW - 83;
Chevrolet - 60;
Mitsubishi - 50;
Nissan - 50;
Daewoo - 49;
АЗЛК - 39;
Volvo - 29;
Ford - 28;
Suzuki - 25;
Mazda - 21;
Hyundai - 20;
Opel - 18;
Jeep - 15;
А ви кажете.
|
|
 |
|
 |
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість |
|
|
|
Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
|
|
 |